رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575425

سامانه صدور آنی بلیت الکترونیکی در داخل قطارهای رجا رونمایی شد

ساعت۲۴-شرکت رجا از امکان صدور آنی بلیت در داخل قطارهای مسافری تحت عنوان سامانه مهان یار خبر داد.

html>

در مراسم رونمایی از این سامانه علی رحیم‌پور مدیرعامل یک هلدینگ گردشگری وابسته به سازمان تأمین اجتماعی، اجرای سامانه مهان یار در قطارهای شرکت رجا را بسیار مفید و کارا خواند و گفت: مهم‌ترین دستاورد این سامانه افزایش کیفیت خدمات به مسافران و ایجاد شفافیت در عملکرد رؤسای قطار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از سهم حوزه گردشگری کشور در اختیار هلدینگ مذکور است، افزود: تنها حوزه‌ای که می‌تواند سبد ارزی درآمدی کشور را متحول کند صنعت گردشگری است؛ به ویژه در حوزه توریسم درمانی با داشتن هتل‌های متعدد و متنوع می‌توانیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده و درآمد خوبی را کسب کنیم.

رحیم‌پور حمل‌ونقل ریلی را ایمن‌ترین و به صرفه‌ترین وسیله حمل و نقل نام برد و گفت: امیدواریم هرچه زودتر بیماری کرونا ریشه‌کن شده و با بازگشت رونق به کسب و کار گردشگری، مسئولیت اجتماعی خود را با ارائه خدمات مناسب و ایجاد شادی و نشاط در جامعه به انجام برسانیم.

علیرضا محمودی رئیس هیئت مدیره رجا با بیان اینکه سامانه مهان یار در راستای توسعه خدمات پیشین صورت گرفته است، افزود: علی‌رغم تمام فراز و فرودهایی که در رجا داریم همواره در صدد ارائه خدمات بهتر به مسافران هستیم.

محمد رجبی مدیرعامل شرکت رجا نیز با اشاره به تهیه و طراحی ۲۰۰ دستگاه پایانه اندرویدی ویژه رؤسای قطارهای مسافری گفت: هدف ما این است که همواره شاهد استفاده بیشتر از سیستم هوشمند و ارتقای ابزارهای کنترلی الکترونیکی در شرکت رجا باشیم.

مدیرعامل رجا با بیان اینکه در آینده نیز پروژه‌های جدیدتری برای ارتقای خدمات به مسافران اجرا خواهد شد، افزود: سرعت، دقت، شفافیت و به روز بودن اطلاعات مسافری و گردش جریان نقدی در قطارها، دستاوردهای ارزنده سامانه مهان یار است.

رجبی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا موجب گسترش بسترهای الکترونیکی در کشور شد، گفت: در شرکت رجا نیز استرداد آنلاین بلیت قطار یکی از نمونه‌های موفق در این حوزه بود که سهولت در ارائه خدمات به هم‌وطنان را در برداشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها