رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575434

پروین: کار درویش با حذف پرسپولیس از آسیا سخت‌تر شد

ساعت۲۴-پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کار مدیرعامل جدید این باشگاه با حذف از آسیا سخت‌تر شده است.

html>

علی پروین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مدییرت رضا درویش در پرسپولیس گفت: ما از هر کسی که مدیرعامل پرسپولیس شود، حمایت می‌کنیم. مخصوص رضا درویش که رفیق ۴۰ ساله ما بوده است. او قبلا هم مدیرعامل بوده و ۳ سال هم سابقه مدیرعاملی در سایپا را دارد. برای ما موفقیت و برد پرسپولیس مهم است زیرا با برد تیم، ما عشق می‌کنیم و با مساوی هم ناراحت می‌شویم،؛ باخت هم که یکی بیش‌تر نداشته است. در کل امیدوارم درویش موفق باشد و همه از او حمایت می‌کنند.

او درباره سختی کار درویش در پرسپولیس تصریح کرد: نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده اما کار او سخت است و مخصوصا با این شوکی که با حذف از آسیا به باشگاه آمده، کار سخت‌تر هم شده است زیرا دلخوشی همه بازیکنان این بود که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. نمی‌توان گفت تقصیر چه کسی هست و چه کسی نیست! به هر حال این اتفاق افتاده و از حالا باید به فکر سال بعد باشند که این اتفاق تکرار نشود.

پروین در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید این مشکلات حل شوند؟ توضیح داد: افتخار لیگ قهرمانان آسیا این دو تیم هستند که این حجم از هوادار را هم دارند. این مشکلات مدیران است و امیدوارم حل شود. اگر از الآن کار را شروع کنند، به دنبال پرداخت بدهی‌ها باشند و دولت هم حمایت کند، فکر می‌کنم برای سال بعد بتوانیم مجوز حرفه‌ای‌گری را کسب کنیم.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره این که مقصر این تفاقات چه کسی است؟ عنوان کرد: نمی‌توانید بگویید که چه کسی مقصر است. وقتی در سال ۵ هیات مدیره عوض می‌شوند و ۲ مدیرعامل می‌آیند، شما نمی‌توانی مشخص کنی، مقصر چه کسی است. این یک شوک به تیم بوده و باید به فکر سال بعد باشند. همین الان هم که دو تیم با روحیه بازی می‌کنند، شاهکار است. خیلی سخت است که مفت بازی‌های آسیایی را از دست دهیم.

او درباره ناراحتی هواداران گفت: ما هم جزو هواداران هستیم و ناراحتیم. مردم باید هم ناراحت باشند. دلخوشی مردم همین فوتبال است و اگر آن را از آن‌ها بگیری، دلشان به چه چیزی خوش باشد؟ تمام دلخوشی مردم، همین فوتبال است. من بعد از بازی پرسپولیس یا حتی استقلال، هر جا که می‌روم، اگر برده باشند، هواداران‌شان شنگول هستند و اگر مساوی کرده باشند، ناراحت هستند؛ باخت هم که ندارند.

پروین درباره پیشنهاد یا راه‌حل مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: من نمی‌توانم دیگر قدمی در فوتبال بردارم و کاری کنم زیرا کشش ذهنی ندارم. امیدوارم حضور درویش در پرسپولیس با برد همراه باشد. خوب بودن استقلال هم باعث شده تا این دو تیم پا به پای هم پیش بروند؛ حال و روز دو تیم تازه مثل زمان ما شده که این دو تیم یا اول بودند یا دوم. این دو تیم قوی باشند، تیم ملی ما قوی می‌شود. همین که شاگردان من مثل یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری و حمید مطهری، داوود فنایی در این تیم هستند، انگار من در پرسپولیس هستم.

وی در پایان درباره عملکرد صدری در دوره مدیریتش در پرسپولیس تصریح کرد: صدری هم در پرسپولیس زحمت کشید. من به نوبه خودم از او تشکر می کنم زیرا در روزهای سخت بخشی از مدیریت باشگاه را برعهده داشت و برخی از بدهی‌های پرسپولیس مانند پول کالدرون را پرداخت کرد. او هم واقعا برای پرسپولیس زحمت کشید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها