رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575467

سقوط بیت‌کوین / آینده بیت‌کوین چه می شود؟

ساعت۲۴-قیمت طلا در روز دوشنبه اندکی افزایش یافت، با این حال باید گفت که زیاد نمی‌توان روی این نوسان حساب باز کرد، دیروز به سبب تعطیلات رسمی مارتین لوترکینگ در آمریکا، فعالیت اندکی در بازار مشاهده می‌شد. شاخص دلار نیز اندکی افزایش یافت.

html>

دیروز بازار طلا همچنان توانست در سطح بالای 1800 دلار باقی بماند. اگرچه قیمت طلا نتوانسته است از مقاومت بحرانی در حدود 1830 دلار در هر اونس عبور کند، اما تحلیلگران نسبت به تحرکات آتی طلا تا حدودی امیدوار هستند.

به صورت کلی به نظر می‌رسد به این دلیل که همچنان سرمایه ‌گذاران به حرکت‌های بعدی فدرال رزرو توجه دارند، بازار طلا تا حدود زیادی کم‌تحرک باقی مانده است. امسال، بازارها پتانسیل چهار افزایش نرخ را پیش بینی می‌کنند، روندی که به احتمال زیاد از اوایل ماه مارس(اسفند) کلید خواهد خورد.

gold

سقوط بیت کوین به حوالی مرز ۴۰هزار دلاری

بیت کوین دوباره افت پیدا کرد و به ۴۰ هزار دلار نزدیک شده است.

یکی از تحلیل‌گران در این بار معتقد است: معامله گران بهتر است به جای شرط بندی برای آینده بیت کوین، در نوسانات بیت کوین در معاملات حضور پیدا کنند. داده‌های شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال بیت‌پی (BitPay) نشان می‌دهد تاجرانی که در معاملات خود از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند، در سال ۲۰۲۱ به سمت ارزهای دیجیتال جدید رفته‌اند. در نتیجه این روند، سهم استفاده از بیت‌کوین در پرداخت‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ به ۶۵ درصد کاهش یافته است؛ در حالی که در سال ۲۰۲۰، سهم بیت‌کوین در معاملات تجاری ۹۲ درصد بود.

اقتصادنیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها