رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575471

رابطه شخصی جدید نیمار لو رفت

ساعت۲۴-نیمار، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، پس از ماه‌ها دوستی مخفیانه، رابطه‌اش با برونا بیانکاردی را علنی کرد.

html>

نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن با دختری به نام برونا رابطه برقرار کرده و پیش‌بینی می‌شود این‌دو به زودی بیشتر در عموم با یکدیگر ظاهر شوند.

این زوج در ماه آگوست گذشته در ایبیزا باهم دیده شدند و این دختر برزیلی حتی برای کریسمس با نیمار به کشورش سفر کرد. بیانکاردی همچنین در کنار همسران هم‌تیمی‌های نیمار در پی‌اس‌جی، آنخل دی‌ماریا، مارکو وراتی، لئاندرو پاردس و لیونل مسی، عکس گرفت. او همچنین در بازی پاری‌سن‌ژرمن مقابل نانت در کنار این ستاره مصدوم حضور داشت. نیمار به دلیل مصدومیت در ناحیه مچ پا که در پیروزی ۳-۱ در سنت اتین متحمل شد، به مدت هشت هفته از میادین دور بود.

اگرچه هیچ تایید رسمی مبنی بر رابطه این دو نفر وجود ندارد، این دو به راحتی در اکانت‌های اینستاگرام یکدیگر ظاهر می‌شوند و از اینکه مردم متوجه رابطه آن‌ها بشوند بدشان نمی‌آید. بر حسب اتفاق نام نامزد سابق نیمار هم برونا است؛ برونا مارکزینه. این زوج پس از ۶ سال با هم بودن در سال ۲۰۱۸ از هم جدا شدند و شایعات مختلف هم هر چیزی را از سیاست گرفته تا خیانت جزو دلایل جدایی آن‌ها به حساب می‌آوردند.

این بازیکن برزیلی تنها یک فرزند به نام داوی لوکا دارد. اما نیمار آرزو دارد که خانواده خود را گسترش بدهد و داوی لوکای ۹ ساله خواهر و برادر هم داشته باشد تا همگی با هم بزرگ شوند. او فاش کرد: «من تقریباً ۳۰ ساله هستم و حرفه خوبی دارم. اما از نظر زندگی شخصی دلم می‌خواهد دو فرزند دیگر هم داشته باشم تا پسرم برادر هم داشته باشد.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها