رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575483

فال روزانه سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰

ساعت۲۴-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین 28 دی :

شما می خواهید در زندگی بهترین ها را برای خود به دست بیاورید و هیچ چیزی جز بهترین ها راضیتان نمی کند. امسال، ایده های خلاقانه و تلاش و سخت کوشی شما دست به دست هم داده و در زمینه ی حرفه ای موفقیت های بزرگی را برای شما رقم خواهند زد. شما شاهد اجرای طرح ها و پروژه های خود به بهترین شکل ممکن خواهید بود و هیچ مشکل بزرگی سر راهتان قرار نخواهد گرفت. شخصیت جذاب و دانش گسترده ای که دارید شما را در محافل و مجامع مختلف در مرکز توجه قرار خواهد داد، اما شما توجه چندانی به دیگران و احساساتشان ندارد. مواظب باشید با این بی حواسی ها یک عشق بزرگ را از دست ندهید. بهمن، تیر و شهریور بسیار مهم خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما احساس می کنید بسیار قوی و از لحاظ جسمانی کاملا سالم و سرحال هستید و می توانید هر کار فیزیکی که بهعهده تان گذاشته شود را به راحتی به انجام برسانید. در نتیجه ی این احساس قدرت و انرژی ممکن است تصمیم بگیرید تمام خانه، از انباری گرفته تا پرت ترین گوشه و کنارها را هم نظافت کنید و حی سر و سامانی به باغچه و یا گلدان هایتان بدهید. مواظب خودتان باشید! با این روندی که شما در پیش گرفته اید تا پایان روز آنقدر خسته خواهید بود که دیگر حال و حوصله ای برای لذت بردن از روزتان برایتان باقی نخواهد ماند. البته که باید این کارها را انجام دهید، اما باور کنید هیچ عجله ای در کار نیست! عمر به سرعت می گذرد. تا سلامت هستید از روزهایتان استفاده کنید. خودتان بهتر از هر کسی می دانید که با ایراد گرفتن کاری درست نمی شود. بهتر است خودتان دست به کار شوید و اوضاع به هم ریخته اطرافتان را سر و سامانی بدهید. درد دل کردن با یک آشنا از فشار روحی شانه هایتان کم می کند.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز یک مکالمه ی جدی و طولانی با یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان خواهید داشت که باعث خواهد شد احساس نزدیکی و صمیمیت بین شما حتی از قبل هم بیشتر شود. شما اهداف مشترکی دارید که صحبت های امروزتان زمینه ی برنامه ریزی برای فعالیت مشترک در زمینه ی رسیدن به این اهداف را برای شما فراهم خواهند کرد. به احتمال زیاد شما در این گروه دو نفره رهبری را به عهده خواهید داشت و دلیل آن هم چیزی جز توانایی فوق العاده تان در برقراری روابط اجتماعی و صحبت کردن نخواهد بود. البته لزومی ندارد تمام روز را به مسائلی تا این حد جدی بپردازید، سعی کنید در ساعات پایانی روز تا می توانید با هم خوش بگذرانید! گره هایی را که در کارتان افتاده با کمک یکی از همکار هایتان باز می کنید. فاصله تان با شخصی که می دانید از شما خیلی چیزها را پنهان می کند، در عین اینکه می خواهد همه جزئیات را از شما بشنود، بیشتر کنید. از پوسته همیشگی تان خارج شوید و کاری متفاوت انجام دهید تا احوالتان بهتر شود.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز بحث ها و صحبت هایی که با دیگران دارید نقشه ها و فرصت های جدیدی را برای پیشرفت در هر زمینه ای که خودتان بخواهید، از کاری و مادی گرفته تا اجتماعی یا شخصی، در اختیارتان قرار خواهند داد. شما در وجود خود برای رسیدن به خواسته هایتان منابع و توانایی هایی را در اختیار دارید که تا به حال از وجود آنها آگاه نبوده اید و یا هم نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید. حس خلاقیتی که برای مدتی طولانی بلااستفاده مانده بود امروز دوباره به کارتان خواهد آمد و شما را در مسیری که خودتان می خواسته اید قرار خواهد داد. به دقت به چند ماه آینده و برنامه هایی که دارید فکر کنید تا موجی از ایده های فوق العاده به سراغتان بیایند. حسرت و افسوس بر گذشته دردی را دوا نمی کند، اما اگر از ان درس بگیرید و سعی کنید جلوی اشتباهات را بگیرید، برایتان مفید خواهد بود. شما اعتماد به نفس خوبی دارید، اما در مقابل شخصی بخصوص کم می آورید و خود را کمتر از او می بینید. به والدین خود بیش از پیش خدمت کنید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

شرایط زندگی شما طی چند ماه گذشته چنان تغییری کرده اند که امروز وقتی به اطراف خود نگاه می کنید ممکن است خودتان را در فضایی کاملا متفاوت با گذشته بیابید. موفقیت و خوش اقبالی شما در این مدت باعث شده اند که نگرش بهتری نسبت به خودتان پیدا کرده و در مسائل کاری، تجاری و مالی بسیار موفق باشید. امروز بد نیست برای مدت کمی دست از تلاش برداشته و موقعیت فعلی خود را مورد ارزیابی قرار دهید تا ببینید مسیر خود را باید در کدام جهت ادامه دهید. شما در حال حاضر قدرت این را دارید که رویاهای خود را به واقعیت بدل کنید، پس اهداف و آرزوهای خود را برای حفظ آنچه در حال حاضر دارید کنار نگذارید. برای عاشقی هیچوقت دیر نیست، نترسید قدم اول را بردارید. رسیدن به نیت تان دور از دسترس نیست. برای برآوردن آن تلاش و کوشش بیشتر و کمی گذشت زمان نیاز است. مشکل کاری بزرگتان را به هدف های کوچکتر تقسیم کرده و گام به گام و حساب شده پیش بروید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما تا به حال همیشه نسبت به توانایی حس ششم و صدای درون خود در راهنمایی شما در مسیر درست بی تفاوت بوده اید، اما امروز امکان نادیده گرفتن این استعدادهای ذاتی برای شما غیر ممکن خواهد بود. تمام امروز انگار صدای افکار اطرافیانتان را می شنوید و بی آن که چیزی بگویند می توانید به آنچه در سرشان می گذرد پی ببرید. همچنین حس ششمتان اگر مورد اعتماد شما واقع شود، در انتخاب راه صحیح یاریتان خواهد نمود. اگر نسبت به این توانایی های خود بی تفاوت باشید آنها را بالاخره از دست خواهید داد. در پایان روز سعی کنید با کارهایی مانند قدم زدن و یا تماشای غروب خورشید خودتان را از تنش و استرس یک روز پرکار رها کنید. در یک مسئله کاری اوضاع بهتر از ان که توقع دارید پیش خواهد رفت. یک تغییر کوچک در زندگی تان اتفاقی بزرگ را برایتان رقم خواهد زد. برای انجام معامله ای اگر همه شرایطی که در ذهن داشته اید آماده است، دست به اقدام بزنید وگرنه بهتر است هنوز کمی صبر کنید و روی حرف دیگران حساب نکنید.


فال امروز متولدین شهریور

شما به تازگی به یکی از اهداف دراز مدت خود دست پیدا کرده اید و حالا به این فکر افتاده اید که هدف بعدیتان چه باید باشد. از این که جاه طلبانه تر از قبل برای خودتان تصمیم گیری کنید هراسی نداشته باشید. شما خوشبختانه قدرت درونی فوق العاده ای پیدا کرده اید و اعتماد به نفستان بیش از هر زمان دیگری است و توانایی های خودتان را باور دارید. ایمان داشتن به خودتان به شما چنان قدرتی خواهد داد که با آن می توانید حتی کوه ها را هم جابجا کنید. اگر طی چند ماه آینده دیدید چند کوه را جابجا کرده اید تعجب نکنید! اگر می خواهید برای فردایتان برنامه ای بریزید از همین امروز دوستانی که می خواهید با شما همراه باشند را در جریان بگذارید. به فکر سلامتی تان باشید. در مورد مسئله ای مالی یا کاری یا تحصیلی تحقیق کافی است، هر چه زودتر آستین ها را بالا زده و دست به عمل بزنید. شنیدن یک موسیقی خاطرات تان را زیر و رو می کند و تا چند روزی احوال تان را به هم می ریزد. گفتگو با شخصی، ایده ای تازه به سرتان می اندازد.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

پیشرفت هایی که این اواخر در زمینه ی حرفه ای داشته اید شما رابه این فکر انداخته اند که حالا باید چکار کنید و چه مسیری را در پیش بگیرید تا این موفقیت ها را به حداکثر میزان ممکن برسانید. شاید به این فکر افتاده باشید که برای مدتی ذهن خود را روی ادامه تحصیل و یا رفتن به یک سفر تحقیقاتی که تجربه های ارزشمندی را در اختیارتان قرار خواهد داد متمرکز کنید. شما دوست ندارید در چرخه ی تکرار قرار بگیرید و می خواهید دائم چیزهای جدیدی را تجربه کنید و افق های پیش روی خود را گسترش بدهید و امروز روز بسیار خوبی برای برنامه ریزی در این زمینه خواهد بود. زیاد دست به عصا پیش نروید، اما فراموش نکنید که احتیاط شرط عقل است. دید جدیدی به مسئله ای پیدا می کنید که درهای بیشتری را به رویتان باز می کند. مزد تلاش و صبر خود را خواهید گرفت. اول خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و بعد برای دیگران دل بسوزانید. یک تازه آشنا قدر دوستی شما را نمی داند و پشت سرتان بدگویی می کند. به او اهمیت ندهید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

شما به تازگی به چیزی علاقمند شده اید که تمام دقت و حواس شما را به خود جلب کرده و ذهنتان را به خود مشغول کرده است، به طوری که نمی توانید به راحتی روی دیگر کارها و مسئولیت هایتان تمرکز کنید. بد نیست بقیه ی چیزها را برای دنبال کردن این هدف تازه ی خود کنار گذاشته و کمی روی خواسته ها و علایق شخصیتان تمرکز کنید. در حال حاضر توانایی شما در مطالعه و داشتن درکی عمیق از آنچه می خوانید به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، پس سعی کنید از این توانایی خود حداکثر استفاده را ببرید. شرکت در کلاس ها و کارگاه های مختلف نیز می تواند برایتان بسیار مفید واقع شود. قدر روزهای زندگی و سلامتی تان را بدانید. گذشته را مرور نکنید، حال را زندگی کنید. زخم زبان شخصی به دلتان چنگ می زند، بگذرید خودتان را بیش از این آزار ندهید. برای انجام کاری که در سر دارید با چند نفری مشورت می کنید. با گفتن حرفی امید به دل شخصی می اندازید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما به فکر پیدا کردن راه هایی برای پیشرفت اقتصادی و مالی خود هستید. شما نسبت به همیشه از قدرت درونی خود آگاهی بیشتری دارید و بیشتر به آن اعتماد می کنید. مطالعه در مورد فرصت های مختلفی که در اختیار دارید می تواند به افزایش دانش و اطلاعات شما و در نتیجه گرفتن بهترین تصمیم های ممکن به شدت مؤثر باشد. خوشبختانه شما امروز توانایی های خود را باور دارید و در نتیجه شانستان در انتخاب بهترین راه ممکن بسیار بالاتر است. شاید فکر کنید باید برای داشتن تمرکز بیشتر برای مدتی در پیله ی تنهایی خود فرو رفته و از دیگران فاصله بگیرید، اما لزومی ندارد تمام روز خودتان را در اتاقتان حبس کنید! پس از مدت ها انتظار بالاخره قرعه به نام شما می افتد و مشکل اخیر مالی تان رفع و رجوع می شود. با پنهان کاری راه به جایی نمی برید، راستش را بگویید و خودتان را خلاص کنید. لیستی از کارهایی که باید انجام بدهید آماده کنید و بر اساس آن پیش بروید، هم اضطرابتان کم می شود و هم کارها بهتر پیش می رود.


♑ فال روز متولدین دی

اتفاقاتی که در زندگی شخصی و اجتماعیتان افتاده اند باعث شده اند که احساس قدرت و توانمندی وجودتان را در بر بگیرد و حس کنید که آینده تان در دستان خودتان قرار دارد و این شما هستید که برای زندگی و آینده ی خود برنامه ریزی می کنید. شاید سخت کوشی و تلاش این چند وقت اخیرتان به پیشرفت حرفه ای و مادی شما منجر شده باشد و حالا حمایت و تشویق دوستان و اعضای خانواده تان به شما انگیزه داده باشد تا اهداف بزرگتری را برای خود در نظر بگیرید. اگر از توانایی هایی که در حال حاضر در اختیارتان قرار دارند به خوبی استفاده کنید این روند به همین صورت ادامه خواهد یافت و در عرض مدتی کوتاه راهی بسیار طولانی را طی خواهید کرد. راجع به یک دوست سخنانی شنیده و از این بابت بسیار متعجب شده اید، در حال حاضر نباید زود قضاوت کنید و برای اطلاع از صحت این حرف ها تحقیقات بیشتر ضرورت دارد، همه آنچه که شنیده اید صحت ندارد فقط بخشی از داستان به شما گفته شده. به زودی گره از کار فروبسته ای شما باز می شود.


♒ فال متولدین بهمن

امروز مهمان هایی به دیدن شما خواهند آمد که داستان های جالبی برای گفتن دارند. این شنیده هایتان ذهن شما را به خود مشغول خواهند کرد و شاید شما را به فکر تحقیق و مطالعه در مورد موضوع مورد بحث بیندازند. بد نیست در رابطه با این موضوع کمی بیشتر تحقیق کنید و حتی اگر لازم دیدید در کارگاه و یا کلاس های مرتبط با آن ثبت نام کنید. تجربه هایی که با انجام این کار کسب خواهید کرد برایتان بسیار ارزشمند خواهند بود. شما چند روز نسبتا پرکاری را پشت سر گذاشته اید و حالا به شدت احساس خستگی می کنید. برای از بین بردن این خستگی هیچ چیزی به اندازه ی وقت گذراندن با دوستان و عزیزانتان به شما کمک نخواهد کرد. از شخصی که دائم لجبازی می کند و گوشش به حرف های کسی بدهکار نیست فاصله می گیرید. برای انجام کار و یا یک پادرمیانی از شما دعوت می شود، برای قبول کردن و یا نکردن این پیشنهاد خودتان باید تصمیم بگیرید دیگران شرایط شما را درک نمی کنند. یک خرید خوشحالتان خواهد کرد. از یک امتحان سربلند بیرون خواهید آمد.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای آنهایی که هنوز مجرد هستند این احتمال وجود دارد که به طوری کاملا غیر منتظره یک رابطه ی عاطفی جدید را شروع کنند. آنهایی که پیش از این نیمه ی دیگر خود را یافته اند هم امروز موج جدیدی از عشق و احساس نسبت به طرف مقابلشان را تجربه خواهند کرد و صحبت هایی خواهند داشت که صمیمیت و نزدیکی بیشتری بین آنها به وجود آورده و احساس تعهدی که نسبت به هم دارند را بیشتر خواهد کرد. با این حال باید اهمیت این موضوع را هم در نظر داشته باشید که چه شما و چه طرف مقابلتان حق ندارید از احساس خود برای طرف مقابلتان قفسی ساخته و او را محدود کنید، بلکه باید پر و بال او بشوید. برای انجام کاری مجبور می شوید به جایی مراجعه کنید. برای انجام یک معامله بر سر یک دو راهی قرار می گیرید، بهتر است با شخصی نزدیک مشورت کنید. خبری به گوشتان می رسد که بهتر است تا خودتان در مورد صحتش تحقیق نکرده اید باورش نکنید. شخصی که نگرانش هستید آب از سرش گذشته، بهتر است به او زمان بدهید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها