رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575485

کدام کنسرت‌ها در تهران برگزار خواهد شد؟

ساعت۲۴- در این گزارش مروری بر برگزاری کنسرت‌هایی که در روزهای پیش رو برگزار خواهد شد داریم

html>

با آغاز زمستان سیل برگزاری کنسرت‌های پاپ آغاز شد و رفته رفته در کنار لیست بلندبالای برگزاری کنسرت‌های پاپ، سایر ژانرها نیز به این لیست اضافه شده و در روزهای آینده علاوه بر ژانر پاپ شاهد برگزاری کنسرت در دیگر حوزه‌ها نیز خواهیم بود.

۲۸ دی‌ماه اجراهای امید حاجیلی در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۲:۵۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، رضا بهرام ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس، گروه سینا ذکایی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت، بهنام بانی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

رضا بهرام در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس، بابک جهانبخش در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و مهدی جهانی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ سالن میلاد نمایشگاه بین الملل تهران در ۲۹ دی‌ماه به روی صحنه می‌روند.

سیامک عباسی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در رویال هال هتل اسپیناس پالاس، محسن ابراهیم زاده دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در ۳۰ دی‌ماه کنسرت خواهند داشت.

رحیم شهریاری یکم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، آرون افشار یکم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، رضا بهرام سوم بهمن در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۵۰ در رویال هال هتل اسپیناس پالاس، علیرضا پوراستاد چهارم بهمن در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن وزارت کشور، علی زندوکیلی چهارم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، میثم ابراهیمی پنجم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، امید حاجیلی ششم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن هتل اسپیناس پالاس، محسن ابراهیم زاده هفتم بهمن در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۲۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و هوروش بند هفتم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در رویا هال هتل اسپیناس پالاس به روی صحنه می‌روند.

کنسرت‌های کلاسیک، تلفیقی و سنتی

در این بخش نیز سه گروه ارکستر اقوام ایرانی هیژان در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت، کنسرت گروه آوای تبری سوم بهمن در تالار وحدت ساعت ۲۱:۳۰ و کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در روزهای ششم، هفتم و هشتم بهمن در تالار وحدت ساعت ۲۱:۳۰ به روی صحنه می‌روند.

همچنین بیست و هفتم دی‌ماه کنسرت‌های خوانندگانی چون امید حاجیلی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۲، بهنام بانی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰، اجرای ماهان میرعرب و دوستان ساعت ۲۱:۳۰ در سالن اصلی شاه کلید برگزار شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها