رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575504

وقتی گلشیفته بالا رو میپوشونه پایینو حسابی وِل میکنه/ روند عَیاشی خانوم!

ساعت۲۴- گلشیفته فراهانی بازیگر معروف که سال هاست از ایران مهاجرت کرده تصاویری از خود منتشر کرد که با پای برهنه و روسری به سر بود!

html>

گلشیفته فراهانی از همان ابتدای رفتنش لباس رو به کلی از تن کند. البته که خودش میگه این برای فیلمی هالیوودی بود که قرار بود بدن عریان منو منتشر نکنند اما کردند و همان عکس در ایران منفجر شد!

در اوایل دهه نود بود که تصویری از گلشیفته فراهانی گوگل و مجازی را پر کرد و همه رو متعجب. خانم بازیگر حتی امون نداد که مدتی از رفتنش بگذره بعد تماما لخت شه!

تو همون حال و هوا بود که عکس خانم بازیگر مورد انتقاد مخاطبین قرار گرفت. یکسری به برهنگیش گیر میدادن و یکسری هم از اندام لاغرش حرف میزدن. اما حالا تصاویری از خانم خانما منتشر شده که با لباسی سفید و با روسری اما پای لخت در صحرا است و نظرات ناجور روانه وی شد و باز هم کاربران همیشه در صحنه از اندام گلشیفته صحبت کردند. خیلیا هم گفتند تو ایران بودی چیزی نداشتی رفتی اونور تپل شدی!!!

بعضیا هم به روسری و پای برهنه گیر دادند که خانم بازیگر ظاهرا حجاب و روسری رو به سخره گرفته. یکی نیست بگه حالا که رفتی و همرو کندی کجای دنیا رو گرفتی؟! خیلی از هنرمندان خانم در ایران هستند که جایگاه خیلی بهتری از شمای هالیوودی دارند.

Untitled

Untitled

Untitled

اما خانم بازیگر که تنها در فیلم های ناجور نقش زنان بدکاره و روسپی را داشت حالا از جایگاه بالا صحبت می کند.

گلشیفته فراهانی حالا دیگر تنها اصلیتش ایرانی است و آن ور آب ها به عنوان یک شهروند فرانسوی زندگی می کند نه یک فرد ایرانی مقیم فرانسه! او رفتار و مدل زندگی اش کاملا خارجی شده و شباهت زیادی به فرهنگ ما ندارد.

golshifthfarahani_1638875460

در آن زمان گلشیفته فراهانی با یک مجله نیمه پورن نیز مصاحبه ای انجام می دهد که عکس وی در این مجلسه به صورت عریان نیز چاپ می شود.

گلشیفته درباره عکس های برهنه اش در مجله مبتذل نیز گفت: اگر به آن روزها برگردم هرگز این کار را نخواهم کرد خیلی افتضاح بود افتضاح! پدرم مادرم و خواهرم را خیلی اذیت کردم پشیمانم اما از صخره سقوط کردم !

چرا برهنه شدم؟!

گلشیفته در یک ویدیو در باره صحنه برهنه شدنش می گوید: آدم با تی شرت که حمام نمی رود! این دقیقا همون مووعیه که گفتیم گلشیفته همچون یک شهروند فرانسوی رفتار میکن و انگار مه انگار که سال ها در ایران بوده و اصالتی ایرانی داشته!

bazighran_1640117996

گلشیفته فراهانی در فیلم دیگری به نام “سنگ صبور” ایفای نقش داشت آن هم چه نقشی! او در این فیلم یک زن روسپی است که بعد از جدایی از همسرش به دنبال رقاصی میرود. خانم بازیگر در این فیلم کاملا عریان میشود و همه حالات و سکنات یک روسپی(تن فروش) در هنگام ارتباط با مشتریانش را بازی می کند.

سازنده این فیلم درباره فیلمش می گوید که شاید اگر گلشیفته نبود او این فیلم را نمی ساخت! ظاهرا هم وطن ما که خود را نابغه هم میداند تنها استعدادش بازی در چنین نقش هایی بوده و هست!

cilp4you_1609572221

گلشیفته فراهانی

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد، او که در سال ۱۳۷۶ و آستانه ۱۴ سالگی با فیلم “درخت گلابی” ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم “درباره الی” ساخته “اصغر فرهادی” در ایران مقابل دوربین رفت.

به نوشته وبگاه رسمی او، والدینش در آن زمان وقتی که نام گلشیفته را به اداره مربوطه برای تهیه شناسنامه ارائه دادند، ثبت احوال قبول نکرده و آن ها به ناچار دخترشان را دو اسمه کرده اند.

golfarahani.land_1640369744

خوانندگی

گلشیفته فراهانی پس از خارج شدن از ایران در زمینه خوانندگی نیز فعالیت کرد و ترانه‌هایی نظیر سکوت، جستجوی سرنوشت و جز تو را اجرا کرد. در آلبوم آخ از محسن نامجو، گلشیفته فراهانی در تنظیم، نواختن پیانو و همخوانی همکاری نمود.

golshiftehfarahaniii_1636724579

bazighran_1638380470

سینمابرتر
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها