رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575520

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان:

کمالوند هنوز فسخ نکرده است / ممکن است "فکری" گزینه ما باشد

ساعت۲۴-مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که کمالوند هنوز قراردادش را فسخ نکرده است، گفت: باید بررسی شود که ماندن او به صلاح است یا خیر.

html>

هدایت یزدی، درباره تعیین تکلیف فراز کمالوند، اظهارکرد: هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ایم و باید بررسی کنیم که بودن آقای کمالوند به سود ما است یا نه و بعد نهایتا تصمیم می‌گیریم.

وی در واکنش به این سوال که گویا کمالوند قرارداد خود را فسخ کرده است، بیان کرد: او هنوز فسخ نکرده است و بالاخره بعد از گذشت یک نیم‌فصل مربی حق دارد که درخصوص آینده خود تصمیم گیری کند. به هر حال باید بررسی شود که ماندن او به صلاح است یا خیر، البته هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و او هم هنوز با ما قطع ارتباط نکرده است.

مدیرعامل جدید باشگا نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که از فکری به عنوان جایگزین کمالوند نام برده می‌شود، گفت: وقتی یک مربی از تیمی جدا می‌شود خیلی از گزینه‌ها مطرح می‌شوند. فکری هم یکی از مربیان کاربلد کشور که تجربه کار در مسجدسلیمان و خوزستان را دارد. اگر قرار باشد با کمالوند قطع همکاری کنیم، ممکن است محمود فکری یکی از گزینه‌های ما باشد. اما در مجموع تصمیمی نگرفته‌ایم.

وی عنوان کرد: اصلا نگران وضعیت تیم نیستیم و خیلی از تیم‌های دیگر در فصل‌های قبل در چنین جایگاهی بودند اما توانستند در نیم‌فصل دوم خود را جمع و جور کنند. نگاه ما مثبت است. در فوتبال فراز و نشیب وجود دارد و امیدوارم این فراز و نشیب به سود ما باشد و بتوانیم شور و نشاط مضاعف بین مردم مسجدسلیمان ایجاد کنیم.

یزدی ادامه داد: تیم نفت متعلق به هواداران است و باید همه کنار هم باشیم. مسئولان نیز همگی پای کار هستند و دلسوزانه تلاش می کنند. بازیکنان هم تاکنون مثل یک سرباز کنار ما بوده‌اند و امیدوارم شرایط تیم بهتر شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها