رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575521

زمان احتمالی دیدار استقلال - پیکان مشخص شد

ساعت 24 - مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی اعلام کرد که دیدار معوقه استقلال و پیکان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حوالی ۱۸ بهمن و قبل از شروع نیم فصل دوم برگزار می‌شود.

html>

دیدار امروز (سه‌شنبه) استقلال و پیکان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به دلیل شیوع کرونا در اردوی استقلال لغو شد. در همین راستا، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری رقابت‌های جام‌حذفی در پاسخ به این سوال که آیا چرا در جلسه هماهنگی این بازی، حرفی از کرونا زده نشده بود، اظهار کرد: در جلسه هماهنگی صحبتی نشده بود اما همزمان با این قضیه درخواست باشگاه استقلال در خصوص تعویق بازی به دلیل ابتلای تعدادی از اعضای تیمشان به کرونا به سازمان لیگ ارسال شده بود.

او افزود: پس از آن قرار شد که تست دوم را بدهند که دیشب (دوشنبه) جوابش آمد و به تایید ایفمارک رسید. استقلال حدود ۱۷ نفر کرونایی داشت و حدنصاب تعداد بازیکن یعنی ۵+۱۱ بازیکن را نداشتند. اسامی نفرات مبتلا شده محرمانه است و نمی‌توان آن را اعلام کرد.

مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی درباره تاریخ برگزاری دیدار استقلال وپیکان گفت: برای این تک بازی یک جایی پیدا می‌کنیم. تلاش ما این است که قبل از نیم فصل دوم برگزار شود. می‌خواهیم حوالی ۱۸ بهمن که بازی سوپرجام است، این بازی را هم برگزار کنیم. شروع نیم فصل دوم ۲۳ بهمن است و تلاش ما این است که قبل از شروع نیم فصل دوم،‌ بازی را برگزار کنیم.

روشنک در پایان در پاسخ به این سوال که تکلیف دیدار استقلال و هوادار چه می‌شود؟ بیان کرد: دستورالعمل درباره امیکرون متفاوت است و ۵ روز نیاز به قرنطینه است. تعدادی از بازیکنان استقلال، زودتر از دیروز مبتلا شده‌اند. اگر تست‌های افراد مبتلا به کرونا تا آن زمان منفی شود، بازی استقلال با هوادار برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها