رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575525

خان‌محمدی: پرسپولیس لایق قهرمانی در جام‌حذفی است

ساعت 24 -یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مدیران جدید این باشگاه باید تلاش کنند مشکلات برطرف شود.

html>

حسن خان‌محمدی درباره پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس برابر ذوب آهن در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران اظهار کرد: بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. در جام‌ حذفی معمولا تیم‌هایی که ضعیف هستند به دنبال این می‌روند که بازی را به پنالتی بکشند اما پرسپولیس این اجازه را نداد و در همان نود دقیقه کار را تمام کرد. شرایط تاکتیکی پرسپولیس عالی بود و توانست از ضعف‌های ذوب‌آهن استفاده کند و برنده شود.

او افزود: پرسپولیس در این فصل رفته رفته بهتر شد و الان هم بازیکنان جدید در تیم جا افتاده‌اند و به همین خاطر فکر می‌کنم پرسپولیس در نیم فصل دوم بازی‌های متفاوت‌تری را به نمایش می‌گذارد.

وی هم‌چنین درباره عملکرد دو بازیکن تاجیک پرسپولیس گفت: بازی اول آن‌ها بود و به همین خاطر عجولانه بازی می‌کردند. فکر می‌کنم آن‌ها بازیکنان خوبی هستند و با اولین بازی نمی‌شود آن‌ها را به خوبی ارزیابی کرد.

خان‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی قائل است یا خیر؟ گفت: همیشه پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد و همیشه نشان داده در بازی‌های سخت کار را پیش می‌برد. پرسپولیس لایق این قهرمانی است.

او درباره عملکرد مهدی عبدی هم گفت: عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی در این فصل عملکرد خوبی داشتند و باید یکی از آن‌ها بازی می‌کرد. من فکر می‌کنم عبدی هم برابر ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشت و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. عبدی گل‌های حساسی برای پرسپولیس به ثمر رسانده است.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور رضا درویش در پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس باشگاهی است که هرکسی برای مدیریتش می‌آید باید شرایط خوبی را برای این باشگاه فراهم کند. الان هم باشگاه با مشکلات مالی روبه‌رو است و مدیریت باشگاه هم باید تلاش کند که هرچه زودتر مشکلات را حل کند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها