رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575526

فیفا کارت زردها را برای پلیآف انتخابی جام جهانی پاک کرد

ساعت 24 -فیفا تصمیم گرفته است به بازیکنانی که در پلی آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت می‌کنند کمک کند و در این راستا تصمیم گرفته کارت‌های زرد موجود را پاک کند.

html>

به نقل از تایمز، فیفا تصمیم مهمی در آستانه بازی های پلی آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ گرفته است. به گزارش بی‌بی‌سی، فیفا تصمیم گرفته کارت های زرد را برای بازی های پلی آف پاک کند.

به عبارت دیگر، هیچ بازیکنی بازی پلی آف را با محرومیت کارت زرد از دست نمی‌دهد. آنها مطمئناً در صورت دریافت کارت قرمز در نیمه نهایی، بازی‌های فینال را از دست خواهند داد.

دلیل اصلی این تغییر این است که با توجه به اینکه برخی از کشورها در گروه‌های شش تیمی و برخی دیگر در گروه‌های پنج‌تایی بازی کرده‌اند، پاک نشدن کارت‌های زرد غیرمنصفانه بود. این بدان معناست که کشورهایی که ۱۰ بازی انجام داده اند نسبت به کشورهایی که فقط ۸ بازی کرده بود احتمال بیشتری برای دریافت کارت زرد داشتند.

برگزاری رقابت‌های پلی‌آف به این صورت است که ۱۲ تیم در سه گروه ۴ تیمی قرار می‌گیرند. در هر گروه دو بازی برگزار می‌شود و برندگان این دو بازی با یکدیگر روبرو می‌شوند و برنده بازی آخر به جام جهانی صعود می‌کند. به این ترتیب یکی از حساس‌ترین دیدارهای انتخابی جام جهانی می‌تواند با رویارویی احتمالی ایتالیا و پرتغال رقم بخورد. چیزی که روشن است این که از بین این دو تیم تنها یکی به جام جهانی ۲۰۲۲ راه خواهد یافت.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها