رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575743

اسکوچیچ: با سبک بازی وریا غفوری مشکل دارم

ساعت۲۴-سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درمورد اظهارات کاپیتان استقلال تهران صحبت کرد.

html>

در هفته گذشته وریا غفوری در مصاحبه‌ای نسبت به عدم دعوت به اردوی تیم ملی گلایه کرد و از تصمیم دراگان اسکوچیچ ابراز ناراحتی کرد.

اسکوچیچ در برنامه ورزش و مردم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. سرمربی کروات تیم ملی در این مورد گفت: در این مدت بسیار به من القابی مانند دلال گفته می‌شود. این را باید بگویم همه باشگاه ها برای ما یکسان هستند و تفاوتی قائل نمی‌شویم. چندروز پیش یکی از بازیکنان‌ را دیدم که می‌گفت مسائلی فنی نیست و دلایلی دیگری وجود دارد که دعوت نمی‌شود. تاکید می‌کنم هیچ کس اینطور نگاه نمی‌کنم، بازیکنان فقط به دلیل مسایل فنی دعوت می‌شوند یا نه. نمی‌خواهم چنین شایعاتی باشد و این را باید شفاف کنم که تمامی تصمیمات درمورد بازیکنان از سوی من گرفته می‌شود. همه ما انسان هستیم ولی از این مسئولیتی که دارم از آن آگاه هستم. کسی نمی‌تواند ما را تحت تاثیر قرار بدهد و ما را بخرد.

او درباره اینکه اشکان دژاگه هم گلایه داشت، گفت: من خیلی قدردان زحمت او هستم. صحبت خصوصی با او داشتم و به او گفتم که بهترین بازیکن ۱۰ سال با ۱۵ سال اخیر ایران بوده است. در مورد مسعود شجاعی هم همینطور. ذهنیتم این بود که الان زمان تغییر است. شناخت خوبی از این بازیکنان دارم اما زندگی شرایطش تغییر می‌کند و تیم ملی هم به این صورت. من قبل از هر کسی با دژاگه و شجاعی صحبت کردم و گفتم که چه اندازه برای آنها احترام قائل هستم. فکر می‌کنم فدراسیون می‌تواند برای آن‌ها بازی خداحافظی بگذارد.

سرمربی کروات درباره وریا غفوری توضیح داد: واقعا احترام زیادی برای استقلال مانند پرسپولیس قایل هستیم. من در نهایت مربی هستم. موضوع همین است. من روی مسایل دفاعی کار می‌کنم و وریا الان ۳۵ سال سن دارد و حالا که داریم صحبت می‌کنیم این را گفته بود که ۱۱ کیلومتر در هر بازی می‌دود. این برای من مهم نیست. شرکت کردن در کار دفاعی مهم است و این را می‌توانم بگویم که بازی او را از خودش بهتر میشناسم. این تصمیمی ورزشی است و فقط نظر من است. سال گذشته داشتم با سرمربی تیم ملی ژاپن و کسی که یوگسلاوی را به جام جهانی برد صحبت می‌کردم. جمله ای به من گفت که برای مربیگری بسیار کلیدی بود. گفت که تو سرمربی تیم ملی هستی و امکان ندارد که همه را راضی نگه داری. اگر تصمیمی میگیرم با نیت بد نیست. مشکل شخصی‌ای با وریا غفوری ندارم بلکه با سبک بازی او مشکل دارم. با رامین رضاییان هم همینطور. این یک تصمیم حرفه‌ای است و پای تصمیمم می‌مانم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها