رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575756

ژاوی: هنوز لالیگا و لیگ اروپا را داریم

ساعت۲۴-سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد تمش در ادامه فصل جبران مافات کند.

html>

به نقل از آس، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو بامداد جمعه در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل‌ری به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود بیلبائو به پایان رسید تا این تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

ژاوی هرناندز بازی جام حذفی را خیلی بد تمام کرد. نه تنها به دلیل حذف در وقت اضافه، بلکه به دلیل مصدومیت آنسو فاتی که به مصدومیت جدی دچار شد.

او بعد از این دیدار گفت: راستش اتلتیک بازی فوق العاده ای انجام داده است. ما از هر لحاظ تلاش کرده‌ایم، اما آنها با شدت دفاع کرده‌اند، در دوئل‌ها خیلی برتر بوده‌اند. تلاش کرده‌ایم. ما قهرمان دوره قبل جام حذفی هستیم. روزهای سختی در راه است زیرا همه چیز برای ما خوب نیست. نتایج حاصل نمی شود، اما باید به این باور ادامه دهید. هضم این نتیجه برای ما هزینه دارد. این لحظات بسیار سخت است.

او ادامه داد: ما توانسته ایم در زمین آنها بازی کنیم و توپ را در اختیار داشته باشیم. باید به تمرین و کار ادامه دهید. ما باید ریکاوری کنیم زیرا حذف از سوپرجام و جام حذفی دو شکست سخت هستند اما ما هنوز لالیگا و لیگ اروپا را داریم. ما نمی توانیم بازوهایمان را پایین بیاوریم. برای ما روز سختی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها