رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575834

بالاخره «رعد و برق» بهروز افخمی را در تلویزیون می بینیم

ساعت۲۴-سریال «رعد و برق» ـ ساخته بهروز افخمی ـ که قرار بود سریال مناسبتی تلویزیون برای ماه رمضان ۱۴۰۰ باشد و پس از پخش یک قسمت از آنتن کنار گذاشته شد، با نزدیک شدن به ماه رمضان ۱۴۰۱ هنوز به آنتن نرسیده است!

افخمی
html>

سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی که ماه رمضان گذشته به عنوان سریال مناسبتی شبکه پنج سیما معرفی شد و حتی یک قسمت از آن نیز به روی آنتن رفت، اکنون پس از گذشت چندین ماه و در حالی که کمتر از سه ماه دیگر ماه رمضان آینده از راه می رسد، هنوز به پخش نرسیده و خبری رسمی هم از ادامه تولید آن نیست.

«رعد و برق» در فروردین ماه سال جاری و با شروع ماه مبارک رمضان، قرار بود سریال مناسبتی تلویزیون باشد اما در اولین روز ماه رمضان در حالی که دیگر سریال ها از شبکه‌های مختلف به پخش رسیدند، قسمت اول «رعد و برق» به آنتن نرسید و با یک روز تاخیر در روز دوم ماه رمضان پخش شد. در ادامه پخش قسمت دوم این مجموعه نیز با مشکل مواجه شده و سازندگان مشکلات فنی و دشواری ساخت را بهانه این تاخیر عنوان کردند.

اما اتفاق عجیب، آن بود که تلویزیون پس از آن، دیگر هیچ وقت رنگ «رعد و برق» افخمی را به خود ندید! ماه رمضان به پایان رسید، تابستان و پاییز هم گذشت اما در آخرین ماه های سال جاری و شروع رمضانی جدید دو هفته پس از سال نو، هنوز خبری از پایان ساخت یا به آنتن رسیدن سریال «رعد و برق» نیست.

در آخرین گفت‌وگوی ایسنا با تهیه کننده این سریال که حدود پنج ماه قبل انجام شد، هاشمی اظهار کرد که هنوز قسمت‌هایی از تصویربرداری و مراحل پس از تولید این مجموعه باقی مانده است. این تهیه کننده پیش بینی کرد که «رعد و برق» در مهر ماه و با ۶ ماه تاخیر آماده پخش می‌شود. اما اکنون و در اواخر دی ماه هنوز خبری از این سریال تلویزیونی نیست. این در حالی است کمتر از سه ماه دیگر ماه رمضان، دوباره از راه می‌رسد و تلویزیون باید خودش را برای پخش سریال‌های مناسبتی جدید آماده کند.

بر اساس این گزارش، بهروز افخمی اواخر سال ۹۸ ساخت سریال «رعد و برق» را درباره حادثه وقوع سیل ۱۳۹۸ در مناطق سیل‌زده شمال کشور آغاز کرد. سیلی ویرانگر و مهیب که از اسفند ۱۳۹۷ بر اثر بارندگی‌های شدید در استان‌های شمالی ایران، از جمله گلستان و مازندران و خراسان شمالی و جنوب و جنوب غرب کشور متأسفانه خرابی های بسیاری به بار آورد و جان تعدادی از هموطنانمان را گرفت و شماری را نیز بی خانمان کرد.

بازیگرانی که در سریال «رعد و برق» بازی کرده‌اند، عبارتند از: شهرام قائدی، محمد فیلی، مهران رجبی، مختار سائقی، شهین تسلیمی، سام کبودوند، تورج فرامرزیان ، مهدی زمین‌پرداز، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، مریم عبادی ، غلامعلی رضایی ، مجید درستی، ابراهیم یوسفی ،حامد محمدخانی ، ویدا موسوی، سپیده موسوی و ... .

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها