رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575854

ترمز بورس کشیده شد

ساعت۲۴-شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات توانسته بود تا یک میلیون و ۲۸۶ هزار واحد افزایش یابد در ساعات میانی و پایانی معاملات روندی کاهشی به خود گرفت.

html>

شاخص کل بورس پس از معاملات پر نوسان امروز در نهایت با۲۴۱۱ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد ایستاد این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۱۴۴۴ واحد کاهش یافت و در رقم ۳۳۴ هزار و ۱۹۵ واحد ایستاد.

معامله گران این بازار ۳۴۰ هزار معامله به ارزش ۳۵ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال انجام دادند. فولاد مبارکه اصفهان ، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی نوری، گروه مپنا و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در مقابل شاخص کل فرا بورس با ۸۴ واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۶۶۵ واحد ایستاد. در این بازار ۱۷۲ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال انجام شد. پتروشیمی زاگرس ، زنگ آهن گهر زمین، شرکت آهن و فولاد اربع و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بهمن دیزل و بیمه اتکایی ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها