رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 576376

جانشین نیمار در تیم ملی برزیل مشخص شد

ساعت۲۴-تیته، سرمربی برزیل معتقد است فیلیپه کوتینیو می تواند جانشین نیمار مصدوم در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

html>

به نقل از ساکرنت، نیمار در دو دیدار آتی برزیل در انتخابی جام جهانی در قاره آمریکا به دلیل مصدومیت غایب است و تیته روی کوتینیو برای پر کردن جای خالی او حساب باز کرده است.

تیته گفت: مردم همیشه نیمار را می خواهند، اما گاهی همه چیز آنطور که شما می خواهید اتفاق نمی افتد. متأسفیم که نیمار نمی تواند اینجا باشد، اما گزینه های دیگری داریم. من درباره فیلیپه کوتینیو صحبت می کنم، او بازیکنی است که می تواند در این نقش بازی کند و من به کیفیت او ایمان دارم.

کوتینیو، ۲۹ ساله، از اکتبر ۲۰۲۰ برای برزیل بازی نکرده است، اما انتظار می رود که به جای لوکاس پاکتا که محروم است، مقابل اکوادور بازی کند. ستاره سابق لیورپول در ژانویه ۲۰۲۱ تحت عمل جراحی زانوی چپ قرار گرفت و برای احیای حرفه خود مبارزه کرده است. او اوایل ماه جاری به صورت قرضی از بارسلونا به استون ویلا پیوست.

تیته این هافبک باتجربه را "بازیکن مهمی" برای تیم ملی توصیف کرد و معتقد است که او در حال بازیابی "بهترین سطح خود" است.

تیته گفت: از دیدگاه اجتماعی و انسانی، من می دانم که او چقدر زمان گذاشته و با چالش هایی که برای بهبودی از مصدومیت با آن روبرو بوده است. در همین حال، تیته تایید کرد که مثلث هجومی وینیسیوس جونیور، رافینیا و ماتئوس کونا را مقابل اکوادور به میدان می‌برد.

این سه نفر قبلاً در تساوی بدون گل مقابل آرژانتین در ماه نوامبر به میدان رفتند. تیته گفت: بله، ما مثلث هجومی را حفظ خواهیم کرد. با وینیسیوس، رافینیا و کونا، ما می خواهیم این تداوم را ببینیم.

سرمربی سلسائو با وجود اینکه تیمش قبلاً به جام جهانی راه یافته بود، خواهان نمایش قوی از برزیل است. او گفت: فکر می‌کردم احساسات و عواطف و فشار روی ما کم باشد ولی ما احساسات و اضطراب های یکسانی داریم. می خواهیم به بازیکنان این فرصت را بدهیم تا بهترین کار خود را انجام دهند و از نظر استراتژیک برای بازی آماده شوند. می خواهم بازیکنان را در مسابقات مقدماتی آتی آزمایش کنم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها