رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 578427

کدوم سایت برای خرید اینترنتی عینک طبی معتبره؟

ساعت۲۴-خرید اینترنتی عینک‌ طبی از فروشگاه‌ها باید محتاطانه باشد. اگر تصمیم به خرید آنلاین عینک گرفته‌اید، در اولین قدم می‌بایست اطلاعات خود را درباره انواع عینک طبی و فریم‌های آن بالا ببرید و در نهایت به دنبال سایتی مطمئن برای خرید آن بگردید. هدف این مقاله معرفی چند نمونه از عینک طبی است و در انتها بهترین مرکز برای خرید عینک های طبی را به شما معرفی خواهد شد.

عینک
html>

خرید اینترنتی عینک‌ طبی از فروشگاه‌ها باید محتاطانه باشد. اگر تصمیم به خرید آنلاین عینک گرفته‌اید، در اولین قدم می‌بایست اطلاعات خود را درباره انواع عینک طبی و فریم‌های آن بالا ببرید و در نهایت به دنبال سایتی مطمئن برای خرید آن بگردید. هدف این مقاله معرفی چند نمونه از عینک طبی است و در انتها بهترین مرکز برای خرید عینک های طبی را به شما معرفی خواهد شد.

عینک‌های طبی رنگی؛ زیبا و باکیفیت

خرید عینک‌های طبی تنها با تجویز چشم پزشک امکان پذیر است. در واقع کسانی که با مشکلات بینایی رو به رو هستند، باید از عینک طبی استفاده کنند. البته این عینک خاصیت درمانی ندارد و تنها از بدتر شدن وضعیت چشم افراد ممانعت خواهد کرد. عینک‌های طبی این روزها با تنوعی بی‌نظیر به بازار ارائه شده‌اند و نمونه‌های ساده و رنگی از آن با قیمت‌های مناسبی به فروش می‌رسد.

این عینک‌ها که با عدسی‌های رنگی ساخته می‌شوند، در کنار کاربرد درمانی به زیبایی و جذابیت استایل افراد نیز کمک خواهند کرد. البته این عینک‌ها رنگ‌بندی متنوعی دارند و هر کدام از رنگ ها کاربرد منحصر به فردی دارد. مثلاً عینک طبی زرد!

عینک طبی زرد

خرید عینک طبی رنگی زرد، به همه کسانی که شب‌ها رانندگی می‌کنند و یا افرادی که مجبور هستند در شرایط کم نور کار کنند و چشمان خود را بر روی اجسام متحرک متمرکز نمایند توصیه می‌شود. همچنین خلبان‌ها و کسانی که عاشق دوچرخه سواری، تیراندازی و اسکی هستند، می‌توانند به عنوان یک عینک بی‌نظیر روی آنها سرمایه گذاری کنند. اما چرا؟

عدسی مورد استفاده در ساخت عینک طبی زرد وضوح بهتری را ارائه می‌کنند. لقبی که به عینک‌های زرد داده شده گویای همه چیز است؛ عینک رانندگی دید در شب! این عدسی‌ها کنتراست تصاویر را بالا برده و از آنجایی که قادر به مسدود کردن نور آبی هستند، ریسک بروز خستگی چشمی را کاهش می‌دهند. با داشتن این عینک می‌توانید با خیال آسوده‌تری به تماشای تلویزیون بپردازید و از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و گوشی استفاده کنید.

هر آنچه باید درباره عینک طبی یو وی بدانید.

قرار گرفتن در معرض تابش‌های فرابنفش خورشید یکی از عوامل بروز آسیب‌های چشمی است. تحقیقاتی که در این باره انجام شده ثابت می‌کند اشعه‌های یو وی ریسک ابتلا به مشکلات بینایی از جمله آب مروارید و دژنراسیون چشمی را افزایش می‌دهد.

عینک آفتابی اولین گزینه‌ای است که برای محافظت از چشم‌ها در برابر آفتاب به ذهن می‌رسد. اما در کنار آن عینک طبی دارای پوشش ضد یو وی نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد. خرید عینک های طبی یو وی برای کسانی که بیش از حد در معرض تابش آفتاب هستند، یک ضرورت است.

در گذشته عینک‌های طبی صرفاً از شیشه ساخته می‌شدند. ولی امروزه اغلب عینک‌های طبی از جنس پلاستیک پیشرفته هستند و لنزهای سبکی دارند. سازندگان برای ارتقاء کیفیت عینک‌های طبی، آن را با فیلترهای گوناگونی پوشش می‌دهند. یکی از این فیلترها، فیلتر UV است. البته برخی از متریال‌های مورد استفاده در ساخت عدسی عینک طبی، خود قابلیت فیلتر کردن اشعه‌ها را دارند. مثلاً عدسی‌های پلی‌کربنات یا عدسی‌های ایندکس. این عدسی‌ها نیازی به پوشش ضد اشعه ماوراء بنفش ندارند و خود قادر به حفاظت از چشم‌ها هستند.

عینک ضد اشعه کامپیوتر و کارایی آن در فیلتر کردن نور آبی

نور آبی طیفی از طول موج‌های مرئی است که از خورشید به زمین می‌رسد. این اشعه برای سلامتی ما بسیار مفید است و ضمن تنظیم ریتم خواب و بیداری به کاهش افسردگی کمک می‌کند. همچنین خلق و خو را بهبود بخشیده و هوشیاری را افزایش می‌دهد. اما در کنار همه این‌ها مضراتی دارد که نمی‌توان از آن چشم پوشید.

قابل توجه‌ترین ضرر نور آبی، خستگی چشمی است. خستگی چشم را نباید ساده گرفت؛ این اختلال که با نشانه‌هایی مانند دوبینی، سردرد، سوزش چشم و… شناسایی می‌شود، در طولانی مدت باعث ابتلای افراد به دژانسیون ماکولا خواهد شد.

شاید بگویید بسیار خب؛ به خورشید چشم نمی‌دوزیم! در پاسخ باید گفت با منابع مصنوعی نور آبی چه خواهید کرد؟ لامپ ال‌ای دی و فلورسنت، صفحه نمایش تلویزیون، لپ‌تاپ، موبایل و ... همه منشاء تابش نور آبی هستند.

بنابراین، بهترین گزینه استفاده از عینک ضد اشعه کامپیوتر است. این عینک با فیلتر کردن نور آبی اجازه عبور آن از چشم و رسیدن به شبکیه را نخواهد داد. بدین ترتیب چشم‌ها سالم خواهند ماند. پس اگر مدت طولانی در معرض تابش نور آبی هستید، خرید عینک های طبی ضد اشعه کامپیوتر را از یاد نبرید. توجه داشته باشید که برای خرید عینک طبی ضد اشعه کامپیوتر اصل، تنها باید به مراجع معتبر فروش مراجعه نمایید.

عینک طبی بدون فریم و مزایای آن

همه ما در هنگام خرید عینک های طبی، به زیبایی آن توجه می‌کنیم. یک عینک طبی زیبا، چهره را جذاب و زیبا نشان می‌دهد و برعکس آن نیز صادق است. فریم عینک و طراحی آن تعیین کننده زیبایی یک عینک‌اند.

برخی از افراد دوست دارند فریم عینک‌شان ضخیم باشد و برخی دیگر عینک‌های بدون فریم را ترجیح می‌دهند. واضح است که عینک‌هایی با فریم ضخیم ظرافت‌های چهره را پنهان می‌کند. در مقابل عینک‌هایی که بدون فریم باشند، زیبایی چشم‌ها را بهتر نشان می‌دهند.

عینک بدون فریم در بازار با نام دیگری نیز شناخته می‌شود؛ گریف یا ریم‌لس. عینک گریف بسیار سبک بوده و فریم‌های مستطیلی شکل از گریف، با انواع چهره‌ها همخوانی دارد. سازندگان عینک ریم لس، از مواد اولیه کاملاً نشکن نظیر پلی کربنات برای ساخت آن استفاده می‌کنند و این خیال خریداران را از بابت نگهداری از این عینک ظریف، آسوده خواهد کرد. عینک طبی بدون فریم، در نزد سیاستمداران همیشه محبوب و پرطرفدار بوده است. آنها با خرید عینک های طبی بدون فریم، شکوه و ابهت خود را به همگان نشان می دادند. علاوه براین، قیمت عینک های طبی بدون فریم، مناسب و قابل قبول است.

عینک طبی بدون فریم

ویژگی عینک طبی کائوچویی

عینک دارای فریم کائوچویی، عینکی است که در دوام و استحکام بالا گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده و توانسته توجه بسیاری از علاقمندان به خرید عینک‌های طبی را به خود جلب نماید. نکته جالبی که درباره عینک فریم کائوچویی وجود دارد، به رنگ آن مربوط می‌شود. این رنگ در داخل ماده حل شده و اینطور نیست که سازندگان عینک، در آخرین مرحله از ساخت عینک بخواهند آن را رنگ کنند. رنگ‌های ترکیبی طلایی، قهوه‌ای، مشکی و یا طرح پلنگی از جمله طرح و رنگ‌هایی هستند که در فریم عینک کائوچویی می‌بینیم. خرید عینک طبی کائوچویی به علاقمند به داشتن یک عینک زیبا و باکیفیت هستند پیشنهاد می‌شود.

ویژگی دیگر عینک طبی کائوچویی، ضد حساسیت بودن آن است. به عبارت دیگر، افراد بدون دغدغه از آسیب‌هایی که یک عینک می‌تواند برای پوست ایجاد کند، از آن استفاده می‌کنند. فریم کائوچویی در کنار همه ویژگی‌های مثبت و عالی، بسیار سبک نیز است که آنرا به گزینه‌ای عالی برای خرید تبدیل می‌کند.

بلو بای بای، بهترین برای خرید اینترنتی عینک طبی

خرید عینک‌های طبی برای کسانی که با اختلالات بینایی رو به رو هستند، یک ضرورت است. اما آن‌ها باید به کیفیت و زیبایی محصولی که می‌خرند توجه داشته باشند. بلو بای بای، مرجعی مطمئن برای خرید یک عینک باکیفیت است.

مجموعه فعال در این سایت، خدمات خود را از ارائه مشاوره و راهنمایی برای خرید آغاز می‌کنند. هدف این مجموعه، جلب رضایت مشتریانی است که شاید مدت‌ها است به دنبال عینکی ایده‌آل می‌گردند و مایل هستند از مرجعی مطمئن بهترین مدل از عینک را خریداری کنند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها