رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 582699

آموزش ساخت پیج کاری در اینستاگرام

ساعت۲۴-آموزش ساخت پیج کاری در اینستاگرام باعث می شود که شما از لحاظ کاری و کسب درآمد بسیار موفق تر از موقعی باشید که صفحه اینستاگرام شما به صورت یک اکانت معمولی باشد، بنابراین اگر تا به امروز صفحه اینستاگرام خود را با توجه به زمینه ی کاری به حساب تجاری تغییر نداده اید پیشنهاد می گردد با استفاده از آموزشی که در این سایت قرار دادیم حساب خود را به حالت تجاری تغییر وضعیت داده و کسب و کار خود را با جدیت بیشتری پیگیری کنید به طوری که با زیر نظر داشتن مخاطبان هدفمند و همچنین مشاهده ی آمار های مختلف بهترین تصمیم را به منظور پیشرفت و عملکرد خود بگیرید.

خبر
html>

اگر تا به امروز صفحه ی اینستاگرام خود را به نسخه ی تجاری تغییر نداده اید همین حالا دست به کار شده و با استفاده از آموزش ساخت پیج کاری در اینستاگرام پیج خود را مانند سایر افراد موفق در اینستاگرام در دید عموم قرار دهید تا علاوه بر بازدید مضاعف، فروش بیشتر را تجربه نمایید، گرچه بسیاری از افراد قصد دارند حساب کاربری خود را به منظور ارائه خدمات در دید عموم بگذارند تا مخاطبان هدفمند از خدمات آن ها استفاده کرده و به دلیل کثرت مراجعه کننده سود خوبی از ارائه ی خدمات به دست بیاورند، بنابراین پیشنهاد می گردد تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با استفاده از این آموزش رشد بیشتر را در اینستاگرام تجربه نمایید.

پیشرفت در اینستاگرام با آموزش ساخت پیج کاری در اینستاگرام

آموزش ساخت پیج کاری در اینستاگرام باعث می شود که شما در این شبکه ی اجتماعی رشد قابل توجه ای به دست بیاورید و به کمک آموزشی که در سراسر اینترنت علی الخصوص خرید ویو وجود دارد رشد پیج خود را تضمین کنید.

بعضی از سایت ها مانند خرید ویو علاوه بر آموزش، خدماتی ارائه می دهند که به کمک آن خدمات می توانید مسیر موفقیت را بسیار کوتاه تر کنید، این موضوع باعث می شود که موفقیت شما روز به روز سیر صعودی داشته باشد، به عنوان مثال شما با خرید فالوور فیک اینستاگرام می توانید توجه افراد یا مخاطبان هدفمند را به سمت خود جلب کنید که این موضوع می تواند در کوتاه مدت توجه افراد واقعی در اینستاگرام را به سوی خود جلب کند به طوری که باعث شود مخاطبان واقعی شما را دنبال کرده و از خدمات شما استفاده نمایند.

افزایش آمار پیج کاری اینستاگرام

البته ناگفته نماند که خرید فالوور خارجی اینستاگرام یکی دیگر از خدمات خرید ویو به حساب می آید که به کمک آن می توانید فالوور های خارجی داشته باشید، مخصوصا کسانی که کسب و کار برون مرزی دارند این موضوع برای آن ها بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که فالوور های فیک می تواند توجه ی سایر مخاطبان خارجی را به سمت خود جلب کند، بنابراین خرید فالوور یکی از راه هایی است که به کمک آن می توانید رشد پیج خود را با آن به دست بیاورید اما قاعدتا این موضوع زمانی اتفاق می افتد که شما آموزش ساخت پیج کاری در اینستاگرام را دنبال کرده و پیج خود را مطابق با استاندارد های روز تنظیم کنید، برای شروع کار با ما همراه باشید.

مواردی که در ساخت پیج کاری اینستاگرام باید به آن توجه کرد

برای طور کلی برای تغییر حساب کاربری از حالت معمولی به حالت تجاری نیاز است تا آموزش ساخت پیج کاری در اینستاگرام را دنبال کرده و مطابق با مراحل زیر پیش بروید:

  1. در ابتدا نیاز است تا برنامه ی اینستاگرام را باز کنید.
  2. آنگاه از قسمت Account Settings بر روی گزینه ی Switch to Business Profile کلیک می کنیم.

حساب تجاری اینستاگرام

  1. بعد از سپری کردن مرحله ی دوم از شما درخواست می شود که وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید.
  2. در نظر داشته باشید که اکانت اینستاگرام شما تنها می تواند به یکی از حساب های کاربری شما در فیسبوک متصل شود، به عبارت ساده تر شما نمی توانید دو اکانت اینستاگرام را به یک حساب فیسبوک متصل کنید، در ضمن نیاز است تا مدیریت حساب کاربری فیسبوک را در دست داشته باشید.
  3. در نظر داشته باشید که بعد از تغییر حساب کاربری از حالت معمولی به تجاری اینستاگرام شما برای عموم به نمایش در خواهد آمد.
  4. بعد از ورود به account بر روی Switch Account Type کلیک کنید.

تغییر حساب اینستاگرام به حالت بیزینس

  1. بر روی Switch to Business Account کلیک کرده و وارد مرحله ی بعد شوید.
  2. در مراحل بعد از شما اطلاعات تماس و دسته بندی درخواست می شود که با وارد نمودن اطلاعات درست اکانت شما به حالت تجاری تغییر وضعیت خواهد داد، بدین ترتیب از تمام اطلاعات می توانید به نحو احسن استفاده کرده و بهترین عملکرد را برای پیشرفت در نظر بگیرید.

پیج کاری (Business) در اینستاگرام

مزایای تغییر حالت اینستاگرام از معمولی به حالت پیج کاری

هنگامی که پیج کاری داشته باشید میتوانید براحتی فالوور ها و تعداد آن ها را آنالیز کرده و بجای صرف هزینه های هنگفت برای جذب فالوور تصمیمی بهتر گرفت. برای مثال میتوانید با خرید فالوور ارزان بدون ریزش براحتی با کمترین هزینه دنبال کننده های خود را افزایش دهید. البته اگر تا به امروز به فکر کسب درآمد از اینترنت و فضای مجازی نبودید باید عرض کنیم که تا به امروز کلی ضرر و زیان مالی دیده اید! مخصوصا اگر صاحب شغل و کسب و کار باشید مطمئنا به کمک حالت تجاری و فعالیت درست در اینستاگرام به پیشرفت های قابل توجه ای دست پیدا می کنید که می تواند مزیت های زیر را به همراه داشته باشد:

  • ارتباط سریع مشتری با شما با قرار دادن شماره تماس و سایر راه های ارتباطی.
  • با استفاده از تحلیل های آماری می توانید عملکرد و نحوه ی پست گذاری خود را بهبود ببخشید.
  • Insights اینستاگرام در هر پست می تواند تصمیم شما را در نحوه ی پست گذاری روز به روز بهتر کند.
  • در صورت نیاز می توانید در استوری لینک اضافه کنید.
  • به راحتی می توانید پست های تبلیغاتی در اینستاگرام ایجاد کرده و آن ها را منتشر کنید.
  • خدمات شما کامل مشخص بوده و افراد از تجاری بودن حساب شما اطمینان حاصل می کنند که این موضوع نشان دهنده ی این است که بعد از تغییر حالت کسانی که در پیج شما حضور دارند عملا برای خدماتی است که ارائه می دهید، مانند پیج گردشگری که با ارائه ی خبر فالوور های آن ها تصمیم به سفر می گیرند و یا برای اخبار جدید خود را آماده می کنند.

سخن پایانی

اگر تا به امروز حساب کاربری خود را به حالت تجاری تغییر ندادید پیشنهاد می گردد که همین حالا با استفاده آموزش ساخت پیج کاری در اینستاگرام حساب خود را به حالت تجاری تغییر دهید و تاثیر مستقیم این تغییر را پس از گذشت مدتی مشاهده کنید، قاعدتا هر چقدر فعالیت شما در اینستاگرام بیشتر و با برنامه تر باشد به مراتب رشد و پیشرفت شما بیشتر از گذشته خواهد بود و این موضوع زمانی محقق می شود که شما حساب معمولی خود را به حالت تجاری در بیاورید و از خدمات رایگان اینستاگرام استفاده کنید، خدماتی که برای فروش و ارائه ی خدمات بیشتر به سایر افراد طراحی شده اند و به پلتفرم آن به گونه ای به وجود آمده تا مخاطبان اینستاگرام از دریافت و ارائه ی خدمات نهایت لذت را ببرند، بنابراین بهتر است از این بستر برای ایجاد کسب درآمد استفاده کنیم.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها