رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 582776

خبر باور نکردنی از شگرد های بلاگر های اینستاگرامی

ساعت۲۴-امروز هر کسی در اینستاگرام یک پیچ دارد، و عکس‌ ها یا فیلم‌ هایی از خود منتشر می‌کند، برخی پیج فروشگاهی برخی پیج بلاگری و برخی پیج شخصی، در کل همه به‌ دنبال جذب فالوور بیشتر هستند و تمام سعی خود را می‌کنند که فالوور های بیشتری داشته باشند.

خبر
html>

خبر باور نکردنی از شگرد های بلاگر های اینستاگرامی


امروز هر کسی در اینستاگرام یک پیچ دارد، و عکس‌ ها یا فیلم‌ هایی از خود منتشر می‌کند، برخی پیج فروشگاهی برخی پیج بلاگری و برخی پیج شخصی، در کل همه به‌ دنبال جذب فالوور بیشتر هستند و تمام سعی خود را می‌کنند که فالوور های بیشتری داشته باشند.
اما افراد سودجویی وجود دارند که به هر قیمتی می‌خواهند مرجع خرید فالوور اینستاگرام را پیدا کنند و خرید فالوور اینستاگرام انجام دهند تا فالوور های آن‌ ها افزایش پیدا کند و از هر روشی که می‌ توانند استفاده می‌کنند تا به نتیجه‌ ای که دوست دارند برسند.
و مشکلاتی که این افراد برخی اوقات ایجاد می‌ کنند متأسفانه قابل جبران نیست و از لحاظ فرهنگی احساسی به جامعه صدمات وارد می‌کنند که در ادامه می‌ خواهیم بیشتر دراین‌ باره صحبت کنیم.

چرا خرید فالوور فیک در بین بلاگرها محبوب شد؟


مهم‌ ترین دلیلی که جواب این چرا را می‌دهد که واقعاً چرا خرید فالوور فیک در بین بلاگرها محبوب شده، بازخورد و مردم است یعنی این‌ که مردم هر کسی که فالوور بیشتری داشته باشد به آن اعتماد بیشتری می‌کنند و از آن بیشتر طرف‌ داری می‌کنند. یا حتی با پیج آن بیشتر تعامل می‌کنند و برخی از بلاگرها به این فکر افتاده‌ اند که با خرید فالوور فیک می‌ توانند این خلأ را برای خود ایجاد کنند و آن را پر کنند که مخاطب بیشتری داشته باشند و معروف‌ تر شوند.

آیا بلاگرها از ترفندی جز خرید فالوور فیک نیز استفاده می‌کنند؟


یک لحظه به یاد این بلاگرها یا برخی از مشکلاتی که این بلاگرها برایشان پیش می‌آید فکر کنید تا متوجه عمق فاجعه شوید، منظور ما همه بلاگرها نیست و برخی از این بلاگر هاست که با دعواهای ساختنی مشکلات ساختگی برای خود حواشی می‌سازند تا فالوور جذب کنند و مخاطب بیشتری داشته باشند تا با این راه بتوانند تبلیغات یا مسائل دیگر خود را پیش ببرند.
این‌ ها همه گوشه‌ای از شگردهای این بلاگر هاست و شگردهای وحشتناکی که در ادامه می‌ خواهیم به شما توضیح دهیم تا شما به این مشکلات گریبان‌ گیر نشوید و در دام این افراد سودجو نیفتید.

دعوا های ساختگی برای جذب فالوور.


برخی از این بلاگر ها که خیلی از این‌ ها را شما نیز می‌شناسید با درست کردن یک سری از حواشی ها برای خود یا دیگران یا انگ زدن به دیگران می‌ خواهند در شبکه‌ های اجتماعی جذب فالوور کنند.
و اصلا نیز فکر آن را نمی‌ کنند که چه تأثیر منفی‌ای در جامعه می‌ گذرد و چه مشکلاتی برای افرادی که آن‌ ها را سوژه قرار می‌ دهند برایشان پیش می‌ آید و فقط با هدف این‌ که جذب فالوور بیشتر کنند به این کارها می‌ پردازند.
بعضی اوقات فحاشی‌ های مختلفی در استوری های این‌ جور افراد می‌ بینیم یا حتی به‌ صورت یک کلیپ در پست‌ های این افراد که به فردی یا بلاگر دیگری که بعضاً دوستان خودشان نیز هستند مورد فحش و دعوا قرار می‌گیرند و قرار دعوا می‌ گذرند حتی همدیگر را می‌ زنند و جراحت‌ های فیزیکی نیز برای خود ایجاد می‌ کنند تا فقط و فقط مخاطبان بیشتری داشته باشند و جذب فالوور کنند. آیا این کار باید به هر قیمتی انجام شود؟

خبر باور نکردنی از شگرد های بلاگر ها

کلاه‌ برداری از طریق تبلیغات در اینستاگرام .


شاید کمتر شنیده باشید که کسی در اینستاگرام و تبلیغات بخواهد کلاه‌ برداری کند یا به عمق این فاجعه فکر نکرده‌ اید یا اصلاً متوجه نیستید که چگونه از طریق تبلیغات می‌توانند کلاه‌ برداری کنند یا فکر می‌ کنید که مثلاً در استوری ها یا پست‌ های خود محصولی را منتشر می‌ کنند و مبلغ را می‌ گیرند و محصول را نمی‌ دهند.
خیر این موارد نیست و اگر باشد ما نمی‌ خواهیم درباره این‌ موضوع صحبت کنیم ما در موضوع کلاه‌ برداری از طریق تبلیغات اینستاگرام که خیلی از این بلاگرها انجام می‌ دهند یا بهتر بگوییم همه بلاگرها تبلیغات انجام می‌ دهند.
به این‌ گونه است وقتی پیجی دارای مخاطب و فالوور بیشتری باشد معمولاً هزینه تبلیغات در این پیچ در استوری یا پست گران‌ تر است، و این افراد سودجو با خرید فالوور فیک و غیرفعال و سعی به بزرگ‌ تر نشان‌ دادن پیجشان می کنند.
و افرادی که می‌ خواهند به این‌ جور افراد تبلیغ دهند نمی‌ دانند که این‌ ها فالوور فیک دارند و با مبالغ بسیار بالایی از این افراد دریافت می‌ کنند تا پیج ها یا محصول آن‌ ها را تبلیغ کنند و در صورتی که بازدهی که باید بگیرند را نمی‌گیرند و مبلغ بالایی از این افراد برای تبلیغات دریافت می‌ کنند.
حالا فکر کنم متوجه‌ شده باشید که چرا با این تیتر شروع کردیم که خبر باورنکردنی از شگردهای بلاگرها، همان‌ طور که خودتان نیز می‌ دانید در فضای مجازی بلاگر های که با انصاف باشند و این کارها را انجام ندهند زیاد هستند ولی متأسفانه برخی از بلاگرها این موارد را انجام می‌دهند. در ادامه می‌خواهیم به جنبه‌های هولناک دیگری برسیم که حتی یکسری از افرادی که پکیج های آموزشی یا حتی پیج های فروشگاهی دارند نیز از خدمات چون خرید فالوور فیک استفاده می‌کنند برای اعتماد سازی بیشتر پس همراه ما باشید.


شگردهای پکیج فروشان و فروشگاه‌های اینستاگرام.


منظور از پکیج فروشان همان افرادی است که به‌ عنوان متخصص یک حوزه در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و یکسری از پکیج های آموزشی تولید و عرضه می‌ کنند.
خیلی از این افراد واقعاً متخصص هستن وپکیج های آموزشی خوب و با قیمت‌ های مناسب عرضه می‌ کنند و مخاطبان خود را نیز دارد، ولی در بین این افراد افراد سود جوی دیگری هستند که با دروغ و فکنی و پکیج های با محتوایی بسیار ضعیف این کار می‌ کنند و مبلغ‌ های گزافی
دریافت می‌کنند.
خیلی از پیج های فروشگاهی که در این صدا می‌بینید معتبر نیستند و لایک‌ها آن‌ ها و کامنت‌ های زیر پست‌ های آن‌ ها گذاشته شده و حتی فالوور های بسیار زیادی که دارند نباید اعتماد کرد چون‌ که همه این‌ ها را به‌ صورت فیک می‌ شود افزایش داد. باید توجه داشته باشید که اگر سایت دارند از طریق سایت و آن‌ها اقدام کنید و مطمئن شوید درگاه پرداخت آن‌ ها معتبر است و نماد اعتماد دارند و می‌ توانید با خیال راحت خرید کنید یا اگر خرید کنیم و ارسال نشد می‌توانید حداقل پیگیری کنید.

خبر باور نکردنی از شگرد های بلاگر ها
روش‌های جلوگیری یا پیشگیری از این‌جور کلاهبرداری‌ ها.


شاید در بالای مقاله درمورد خرید فالوور یا خرید فالوور فیک یکسری توضیحاتی دادیم خرید فالوور خرید فالوور فیک به‌ خودی‌ خود هیچ مشکلی ندارند و نوع استفاده آن‌ ها بیشتر مهم است و در همه‌ چیز اینه مورد که از هر چیزی می‌ شود به‌ صورت مثبت و منفی استفاده کرد فالوور نیز به‌ همین شکل است.
بهتر است قبل از خرید از سایت یا پیج های مختلف یک تحقیقی نسبت به آن پیج ها یا آن سایت انجام دهید.اگر میخاهید از کسی پکیج آموزشی تهیه کنید بهتر است که در باره آن شخص تحقیق کنید تا بفهمین واقعا در آن زمینه متخصص است یا نه یا از میخاهید در پیج تیلیغ کنید از متخصصان این خوزه حتما مشورت بگیرید یا از کسانی که به آن پیج ها تبلیع داده اند بپرسد که بازدهی مناسبی داشته اید یا خیر.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها