رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 583487

فرش دخترانه و پسرانه کودک + مناسب فرش اتاق بچه زر فرش

ساعت۲۴-انتخاب و خرید فرش دخترانه و پسرانه کودک با جشنواره فروش + راهنمای انتخاب فرش کودک و بچه انتخاب دسته : داخل دسته اقتصادی قرار داده شود.

html>

فرش اتاق دخترانه

در صورتی که دارای فرزند دختر هستید فرش دخترانه و در صورتی که دارای فرزند پسر هستید فرش ماشینی پسرانه مناسب است برای آشنایی با این طرح ها همراه ما باشید.

امروز خانه های ایرانی دارای اتاق بچه می باشد و لازمه هر اتاق یک فرش متناسب با مکان مورد نظر خواهد بود.

علاوه بر اینکه شما می‌توانید فرش اتاق را با توجه به دختر پسر بودن کودکتان انتخاب کنید ، سلیقه و همچنین جنس محصول حرف اول را برای انتخاب و خرید فرش کودک میزند.

محصولات فرش کودکانه عرضه شده داخل بازار دارای تنوع بالایی می باشند. پس اگر می خواهید یک فرش مناسب برای اتاق فرزند خود تهیه کرده باشید حتما ادامه این مقاله همراه ما باشید.

تنوع محصولات فرش ماشینی دخترانه به 2 صورت شانه مختلف و جنس الیاف به کار رفته شده متنوع می باشد.

برای دانستن تفاوت این محصولات در شانه و جنس نخ به کار رفته شده برای داشتن یک انتخاب ایده آل در ادامه این مقاله تا پایان همراه باشید.

از برند های محبوب عرضه کننده فرش کودکانه پسرانه و دخترانه می توان به دیجی کالا ، زر فرش ، ترب ، شهر فرش اشاره داشت.

.

قیمت فرش پسرانه کودک

انواع شانه برای فرش اتاق کودک دخترانه و پسرانه زر فرش

محصولات فرش بچه دارای تنوع بالایی می باشد. موردی که باعث تمایز محصولات کودک از نظر کیفیت از یک دیگر می شود شانه و جنس نخ خواهد بود.

شانه و تراکم به کار رفته شده برای تولید محصولات فرش ماشینی کودک پسرانه و دخترانه دارای رابطه مستقیم با ریز بافتی فرش می باشد.

هرچقدر شانه فرش کودک بالاتر باشد در نتیجه قالی ریز بافت تر شده و نقشه پیاده سازی شده بر روی کفپوش کودک جلوه ای جذابتر به خود میگیرد.

اما موردی که هنگام خرید فرش نوزاد به آن شاید اهمیت نداده شود میزان سفتی فرش می باشد که با شانه و تراکم رابطه عکس دارد.

این موضوع به این صورت است که با افزایش تعداد شانه و تراکم فرش به دلیل ریزبافتی بیشتری که پیدا میکند سفت می شود و کودک شما هنگام بازی کردن روی قالی احساس راحتی نخواهد کرد.

محصولات فرش مناسب اتاق کودک به صورت 320 شانه ، 350 شانه ، 400 شانه ، 440 شانه ، 500 شانه ، 600 شانه و 700 تا 1200 شانه عرضه شده است.

اما به طور کلی می توان گفت محصولات کودک بیشتر 440 شانه ، 500 شانه و 1200 شانه داخل بازار عرضه شده است.

به طور کلی محصولات 1200 شانه به دلیل ریز بافتی بالایی که دارا می باشند مناسب اتاق کودک نخواهند بود و برای افزایش نرمی فرش شما باید محصولات شانه پایینتر مثل فرش 500 شانه خریداری کنید.

برای خرید فرش کودک دخترانه و پسرانه کودک با برند زر فرش و دیدن لیست قیمت جدید این محصولات همین الان کلیک کنید. ( جشنواره فروش در انتظار شماس تا 40 درصد تخفیف )

.

تفاوت محصولات فرش دخترانه و پسرانه از نظر جنس

همانطور که مشخص هست محصولات فرش بچه گانه در انواع الیاف به تولید میرسد که ممکن است این الیاف برای اتاق کودک شما مناسب باشد و یا نباشد.

پس هنگام خرید فرش مناسب اتاق کودک این نکته را حتما مد نظر داشته باشید.

محصولات فرش نوزاد و کودکانه که دارای کیفیت بالایی نیز می باشد با الیاف آکریلیک هیت ست شده و همچنین جنس نخ پلی‌پروپیلن هیت ست شده به تولید میرسد.

به طور کلی در صورتی که کیفیت برای شما حرف اول را میزند انتخاب فرش با الیاف اکریلیکی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

در صورتی که هم شما به دنبال خرید فرش مناسب کودک خود با قیمتی ایده آل و کیفیتی بالا هستید می توانید از محصولات با جنس نخ ورجین و یا پلی‌پروپیلن تهیه کنید.

به طور کلی خرید فرش ارزان قیمت و با کیفیت تنها با خرید مستقیم از کارخانه امکان پذیر خواهد بود. زیرا که این کارخانه است که می تواند یک فرش با کیفیت را با حذف واسطه ها با کیفیت بالا به شما ارائه کند.

.

سلیقه در خرید فرش ماشینی بچه گانه

در بخش های قبل به بررسی کیفیت ایده آل برای خرید فرش مناسب اتاق بچه پرداختیم. پس حالا زمان انتخاب طرح مورد نظر ما برای اتاق فرزند می باشد.

انتخاب طرح فرش اتاق کودک برای فرزند شما دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. زیراکه یک فرش مناسب برای اتاق کودک می تواند باعث افزایش نشاط کودک ، انجام بازی های گروهی و همچنین پرداختن به کارهای فکری شود.

پس در نتیجه فرشی که شما انتخاب میکنید باید شامل نشاط و رنگبندی زنده برای اتاق کودک شما باشد. ( از انتخاب رنگبندی مرده و فرش های بی کیفیت پرهیز کنید. )

مورد بعدی که باید هنگام خرید فرش مناسب اتاق بچه خود بپردازید انتخاب طرح بر اساس سلیقه خواهد بود.

ما با توجه به رنگبندی محصولات کودک که مشاهده کرده ایم یک لیست محدود از فرش های مناسب ایجاد میکنیم و انتخاب نهایی را به فرزند خود می سپاریم.

برای اینکه فرزند شما از فرش انتخاب شده نشاط بیشتری داشته باشد ، بهتر است تصمیم گیرنده نهایی خود کودک شما باشد. به طور مثال اگر فرزند شما طرفدار انیمیشن سگهای نگهبان و یا السا وآنا باشد بهتر از فرش با این نقوش برای کودک خود خریداری کنید.

.

خرید فرش بچه کودک

لیست قیمت فرش اتاق کودک بر اساس ابعاد

بعد از اینکه طرح و نقشه فرش کودک شما نیز نهایی شد حال به مرحله نهایی که انتخاب ابعاد فرش می باشد رسیده ایم.

ابعاد فرش دختر و فرش پسرانه به صورت 1 در 1.5 / 1.5 در 2.20 و همچنین 6 متر عرضه شده است.

شما می توانید فرش دخترانه و یا پسرانه مد نظرتان را با توجه به ابعاد عرضه شده و ابعاد اتاق کودک خود خریداری کنید.

توجه داشته باشید که برای انتخاب فرش مناسب اتاق کودک نیازی نیست که فرش به صورت کامل اتاق فرزند شما را پوشش بدهد و کافی است که فرش جلوی تهیه و یا کنار تخت فرزند شما پهن شود.

به طور کلی برای اتاق های کودک مثل اتاق 6 متری می توانید از فرش 1 در 1.5 و برای اتاق های بزرگ 12 و 18 متری می توانید از فرش کودک 6 متری خریداری کنید.

در بخش زیر نیس لیست قیمت محصولات کودک قرار داده شده است که البته شامل بروز رسانی نخواهد بود ( برای دیدن لیست قیمت بروز محصولات کودک و همچنین جشنواره های قرار داده شده می توانید به سایت زر فرش و خرید فرش ماشینی اینجا مراجعه کنید ).

.

ابعاد فرش کودک

1 در 1.5

1.5 در 2.20

6 متر

لیست قیمت

610.000 تومان

1.250.000 تومان

2.100.000 تومان

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها