رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 584414

سریعترین راه دریافت پاسپورت ترکیه

ساعت24-کشور ترکیه همه ساله بیش از ۳۰ میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند و از این نظر ششمین رتبه‌ کشورهای گردشگر پذیر جهان را به خود اختصاص داده است. قرارگیری نیمی از خاک این کشور در مناطق اروپایی و نیمی دیگر در قاره آسیا آب و هوای متنوعی را در آن به وجود آورده است. برنامه‌ریزی مسئولان این کشور برای جذب هر چه بیشتر توریست‌ها از جمله دلایل تبدیل شدن ترکیه به مقصد بسیاری از گردشگران است.

image-20220515104710-1.jpeg
html>

اگر شما هم به دنبال راهی برای اخذ اقامت ترکیه هستید پس تا پایان ما را همراهی کنید.

انواع روش‌های گرفتن اقامت ترکیه کدامند؟

سریعترین راه دریافت پاسپورت ترکیه

اقامت ترکیه معمولا به دو روش اقامت کوتاه مدت و بلند مدت امکان پذیر است این روش‌ها از نظر هزینه زمان و سرعت باهم متفاوت هستند.

در روش دریافت اقامت کوتاه مدت که معمولا یک ساله است اهدافی چون کار، تحصیل و گردشگری مورد نظر هستند. در ادامه فهرستی از روش‌های دریافت اقامت یک ساله ترکیه برای شما ذکر کرده‌ایم.

· اقامت به جهت تحقیقات علمی

· ایجاد کسب و کار و سرمایه گذاری

· اقامت توریستی با اجاره خانه

· حضور در برنامه‌های شرکت‌های محله‌های ترکیه

· اقامت تحصیلی

· اقامت به منظور استفاده از امکانات درمانی

· جهت یادگیری زبان

· شرکت در برنامه های آموزشی، تحقیقی، کارآموزی

· خرید خانه و مالکیت اموال غیر منقول

· ازدواج

در تمامی این روش‌ها شما می‌توانید ابتدا اقامت موقت ترکیه را دریافت نمایید و بعد از گذشت زمانی مشخص اقدام به دریافت اقامت دائم نمایید.

دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه

در این روش ابتدا لازم است که به ترکیه بروید و خانه مورد نظر خود را پیدا کنید. بعد از یافتن ملک مورد نظر و دریافت سند رسمی آن به نام شما وقت آن رسیده تا به اداره مهاجرت ترکیه بروید. برای دریافت اقامت در این اداره ابتدا باید درخواست وقت ملاقات کنید. بعد از دریافت وقت ملاقات به همراه مدارک مورد نیاز در زمان تعیین شده به اداره بروید تا اقامت یک ساله خود را دریافت کنید.

اگر شما به دنبال متخصصان و شرکتی معتبر برای خرید خانه در ترکیه هستید ما به شما گروه سرمایه گذاری HiHomes را معرفی میکنیم که بهترین تیم خرید و فروش ملک در ترکیه هستند و بیش از 10 سال تجربه در این حوزه به شما بهترین پیشنهاد ها را خواهند داد.

قوانین ترکیه برای اخذ اقامت از طریق خرید خانه

قوانین ترکیه در رابطه با کسانی که قصد دارند از طریق خرید خانه اقدام به دریافت اقامت کنند بدین شرح است :

1- ارزش ملک خریداری شده حداقل ۲۵۰ هزار دلار باشد ؛ ( کشور ترکیه تنها به کشورهایی اجاره خرید ملک در خاکش را میدهد که خود نیز اجازه خرید ملک در خاک آن‌ها را داشته باشد مانند آمریکا، کانادا، کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ایران)

2- بعد از خرید ملک به صورت رسمی و ثبت مدارک توسط اداره ثبت اسناد رسمی کشور ترکیه باید به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه نمایید، بعد از گذشت یک ماه کارت اقامت دائم کشور برای شما ارسال خواهد شد.

3- ملک خریداری شده باید تا سه سال در تملک شما باقی بماند. اگر ملک زیر قیمت درج شده باشد به شما اقامت یک ساله داده می‌شود که امکان تمدید آن تا ۵ سال نیز وجود دارد.

با خرید خانه در ترکیه می‌توانید به ساده ‌ترین روش اقدام به اخذ شهروندی ترکیه نمایید.

در دو سال گذشته بیشتر از نیمی از متقاضیان دریافت پاسپورت از این کشور روش سرمایه ‌گذاری و خرید ملک را انتخاب کردند ؛ که اکثر این اطراف منزل مسکونی را به عنوان ملک خریداری شده انتخاب می‌کنند.

خرید یک ملک با قیمت حداقل ۲۵۰ هزار دلار ساده ترین و پر طرفدارترین روشی است که قادر خواهید بود از طریق آن پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

حتی نیازی نیست که این پول را فقط صرف خرید یک واحد خانه نمایید یا یک ملک را بخرید. بلکه می‌توانید چندین ملک را خریداری کنید که مجموع قیمت آن‌ها به ۲۵۰ هزار دوبار یا بیشتر نیز برسد.

برای دریافت اقامت ترکیه به چه مدارکی نیاز داریم؟

اگر قصد حضور در ترکیه بعنوان اقامت در این کشور را دارید مدارکی را نیاز دارید که لازم است به سفارت این کشور تحویل دهید.

· فرم درخواست اجازه اقامت

· یک برگ کپی از پاسپورت یا سندی مبنی بر سفر محضری

· عکس بیومتریک ۴ عدد

· سند اجازه اقامت قبلی

· مدارکی دال بر داشتن منابع مالی کافی

· دعوت نامه یا قرارداد کاری

· بیمه معتبر درمانی فرقی نمیکند دولتی یا خصوصی باشد

· مدارک پرداخت هزینه های اداری

· گواهی عدم سوء پیشینه

مدارکی که ذکر شد اصلی‌ترین مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت کشور ترکیه و دریافت ویزای این کشور است.

با توجه به ایجاد قوانین جدید و آسان کردن آن‌ها در سال ۲۰۱۸ توسط دولت ترکیه سرمایه‌های خارجی زیادی وارد این کشور شد که باعث رشد اقتصادی کشور ترکیه شدند به طوری که تنها با خرید مستقلات به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار در زمان کوتاهی قادر خواهند بود که شهروندی ترکیه را بدست آورند در حالیکه این رقم تا قبل از آن ۴ میلیون دلار بوده است.

آن چه مشخص است رقم ۲۵۰ هزار دلاری برای مدت محدودی خواهد بود و بهتر است این فرصت را غنیمت بشمارید.

فرایند دریافت پاسپورت ترکیه چند ماه طول می‌کشد؟

مرحله دریافت پاسپورت آخرین و مهم‌ترین مرحله جهت اتمام مراحل مهاجرت به کشور ترکیه است. بالاترین سطح دسترسی امکانات به موقعیت‌ها و مزایای زندگی در ترکیه به دریافت پاسپورت این کشور وابسته است. این پاسپورت که از نظر اعتبار سومین پاسپورت معتبر جهان است را می‌توانید ظرف سه هفته در صورتی که مدارک شما کامل باشد دریافت کنید. در غیر این صورت از هر زمان که مدارک خود را به صورت کامل به مرجع مربوطه تحویل دهید تا سه هفته دریافت پاسپورت زمان خواهد برد. البته این زمان وابسته به نوع مدارک و مدت زمان مورد نیاز برای ترجمه و بررسی آنان می‌توان متفاوت باشد.

جمع ‌بندی

سریعترین راه دریافت پاسپورت ترکیه

از آنجایی که پاسپورت کشور ترکیه امکان سفر به ۱۱۸ کشور جهان بدون ویزا را فراهم می‌کند خیلی از ما دوست داریم که آن را داشته باشیم.

از همین رو ممکن است که به دنبال اخذ ویزای کشور ترکیه باشیم. در این مقاله به ساده‌ترین روش که همان خرید خانه در ترکیه است پرداختیم و اصلی ترین مدارک مورد نیاز به این منظور را به شما معرفی نمودیم.

بر طبق آخرین گزارشی که از شرکت سرمایه گذاری hihomes در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد طرفداران دریافت پاسپورت ترکیه در جهان و علی‌الخصوص آسیا به بیشترین رقم خود رسیده‌اند.

پس در این زمان که دولت ترکیه شرایط مهاجرت به این کشور را آسان گرفته است بهترین زمان است تا فرصت را غنیمت شمرده و آماده مهاجرت شوید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها