رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584616

عجیب اما واقعی؛ اردوی جوانان بسکتبال بدون سرمربی!

ساعت24-اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان در حالی از امروز آغاز می‌شود که سرمربی این تیم ظرف چند روز گذشته اخراج شده است.

html>

به گزارش ایسنا، فدراسیون بسکتبال ایران درحالی اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تیم جوانان ۲۰۲۲ را اعلام کرد که بحث سرمربیگری این تیم با حواشی زیادی طی چند روز اخیر همراه بوده است. این اردو قرار است از امروز (سه‌شنبه) ۲۷ اردیبهشت آغاز شود.

در خبر منتشر شده خبری از معرفی کادرفنی تیم ملی جوانان نیست که از نکات قابل توجه است. این اتفاق در حالی رخ داده که پیش از این هدایت تیم ۲۰۲۲ را محمدرضا اسلامی بر عهده داشت، اما اکنون این سرمربی از سمت خود کنار گذاشته است.

در چند روز اخیر از سیامک ویسی به عنوان جانشین محمدرضا اسلامی نام برده شد، اما تا به این لحظه شروع فعالیت ویسی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان ۲۰۲۲ به صورت رسمی توسط فدراسیون اعلام نشده است تا این تیم فعلا بدون سرمربی و کادرفنی وارد اردو شود.

در چنین وضعیت عجیب و غریبی که گویا فقط در ورزش ایران مشاهده می‌شود، باید از فدراسیون بسکتبال سوال کرد که نفرات دعوت شده به اردوها با نظر کدام کادرفنی و سرمربی انتخاب شده‌اند؟ آیا اصلا چنین اقدامی درست است؟

تیم ملی جوانان ایران که مرداد ماه در مسابقات قهرمانی آسیا میزبان است، روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد و این اقدام فدراسیون قطعا می‌تواند آسیب جدی به آینده سازان بسکتبال کشور بزند.

مسلما برای دعوت ملی‌پوشان به اردو نیاز است که یک کادرفنی به صورت دائمی رده‌های پایه را رصد کند تا بهترین استعدادها را انتخاب کند، اما به نظر این اصل مهم در فدراسیون بسکتبال به فراموشی سپرده شده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها