رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584854

افزایش بیش از 2 برابری حقوق سربازان وظیفه+جزئیات

ساعت24-سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای آخرین جزئیات افزایش حقوق سربازان را تشریح کرد.

html>

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در اطلاعیه ای با اعلام خبر افزایش بیش از 2 برابری حقوق سربازان وظیفه در سال 1401 اعلام کرد: با مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت، میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۱ به نسبت سال 1400 به میزان ۱۱۵ درصد رشد یافته و از مبلغ یک میلیون و490هزار تومان در فروردین سال گذشته به 3 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافته که بر این اساس:

1- حقوق سربازان وظیفه مجرد که در مناطق عادی خدمت می کنند ، با رشد ۱۴۰ درصدی و حداکثر به مبلغ 3 میلیون و780 هزار تومان تعیین شد.

2- حداقل حقوق سربازان وظیفه متاهل ،‌ با افزودن هزینه عائله‌مندی ،‌با رشد ۱۴۵ درصدی به مبلغ 4 میلیون و 100 هزار تومان افزایش یافت که هزینه مربوط به فرزند یا ایاب و ذهاب به این مبلغ افزوده خواهد شد.

3- سربازان وظیفه ای که در مناطق عملیاتی خدمت می کنند (اعم از مجرد و متاهل) علاوه بر حقوق ذکر شده به تناسب مدرک تحصیلی و تاهل از مبلغ حدود یک میلیون تا 3 میلیون و 500 هزارتومان از فوق العاده عملیاتی بهره مند خواهند شد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: امیدواریم با افزایش حقوق و مزایا در سال جاری ، دیگر هیچ هزینه ای بابت انجام خدمت سربازی به خانواده محترم کارکنان وظیفه تحمیل نشود و انشاءلله با ادامه این روند، در راستای تامین معیشت سربازان گام های بیشتری برداشته شود تا ضمن تامین حداکثری معیشت سربازان و اجرای قوانین و مقررات مغفول مانده در سال های گذشته که مربوط به رفاه سربازان است، شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر سربازان و خانواده های محترم آنان باشیم.

مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر ،‌می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال های سازمان در فضای مجازی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها