رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584994

معرفی بازارهای خرید جزئی و عمد لوله استیل در تهران

ساعت24-لوله استیل از کجا بخریم؟ لوله استیل مصارف بسیار متنوع و زیادی در صنعت ساختمان و مصارف دکوراتیو داشته و فروش پر رونقی چه به صورت جزئی و چه به صورت عمده و کلی دارد. در این مقاله همراه شما هستیم تا بزرگ‌ترین مراکز خرید و فروش لوله استیل در تهران را به همراه آدرس معرفی کنیم.

خبر
html>

همه ما با لوله استیل آشنایی داریم و مصارف آن را دیده‌ایم. مصارف پر تنوع و پرتکرار این نوع لوله سبب شده تقاضای بسیاری برای آن وجود داشته باشد و به همین دلیل هم در طی سال‌ها، مراکز مختلفی برای خدمات دادن و فروش این محصولات پرطرفدار به وجود آمده‌اند. اگر شما هم به دنبال خرید لوله استیل باکیفیت هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

لوله استیل چیست و چه کاربردهایی دارد؟

لوله استیل در واقع از ورق استیل تشکیل می‌شود که این ورق خود می‌تواند از آلیاژهای مختلفی ساخته شده باشد. هر یک از آلیاژها نیز خواص مختص به خودشان را دارند و در کاربرد خاصی به کار گرفته می‌شوند. در واقع تغییر ترکیب شیمیایی فولادها و افزودن عناصر مختلف به آن، می‌تواند خواص مکانیکی و فیزیکی آن را کاملا تغییر داده و آن را برای مصارف مختلف آماده کند. معروف‌ترین استیل‌های مورد استفاده برای لوله استیل مدل‌های استیل 304، 316، 310 و لوله استیل 302 هستند که در ضخامت و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند.

لوله استیل یک محصول همه کاره است که در اندازه‌ها و جنس‌های مختلف ساخته می‌شود. از مبدل‌های حرارتی و نرده‌های راه پله گرفته تا تولید کامیون و تریلر، لوله‌ فولادی ترکیبی از استحکام، دوام و مقرون به صرفه بودن را ارائه می‌دهد که آن را به گزینه‌ای ایده آل برای کاربردهای فلزی صنعتی و حتی دکوراتیو تبدیل می‌کند.

بازارهای خرید جزئی و عمد خرید لوله استیل در تهران

مراکز مختلفی در تهران وجود دارد که می‌توانید برای خرید لوله استیل به آن‌ها مراجعه کنید یا لوله استیل خاص مد نظر خود را برای ساخت به آن‌ها سفارش دهید. تعدادی از این مراکز بسیار قوی‌تر و جامع‌تر از بقیه هستند که آن‌ها را در زیر معرفی کرده‌ایم:

بازارهای خرید لوله استیل

بازار آهن شادآباد

بازار آهن شادآباد یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید و فروش آهن و محصولات استیل در کشور و شهر تهران است که اگر تاکنون به دنبال خرید محصولات استیل رفته باشید، احتمالا حداقل یک بار نام این مکان را شنیده‌اید. شاید برای‌تان چالب باشد که بدانید بیش از 4000 واحد تجاری و خدماتی در این بازار فعال هستند و همین هم سبب شده بازار آهن شادآباد یک بورس بزرگ آهن آلات محسوب شود. این بازار در واقع در اواسط دهه هفتاد به عنوان جایگزینی برای بازار آهن مولوی انتخاب شد. دلیل آن هم انتقال این بازار از مرکز شلوغی تهران برای دسترسی به جایی بزرگ‌تر و مهم‌تر از آن کاهش تراکم جمعیتی و آلودگی‌های ناشی از این بازار بود.

از مزایای دیگر بازار شادآباد می‌توان به دسترسی خوب آن اشاره کرد. با این که این بازار در مرکز شهر نیست، اما مکان آن به شکلی است که به راحتی می‌توان به آن جا رفت و آمد کرد و از ترافیک و شلوغی‌ّ بیش از حد مرکز تهران نیز خبری نیست. ادرس دقیق بازارآهن شادآباد در جاده قدیم کرج یا بزرگ فتح بوده و می‌توان گفت در ورودی غربی تهران واقع شده است و در جنوب میدان شیر پاستوریزه قرار گرفته است. به این بازار، بازار هفده شهریور یا بازار آهن ایران نیز گفته می‌شود پس اگر این دو اسم را شنیدید گیج نشوید.

بازار شادآباد در بخش محصولات استیل، دارای یک سری پاساژ یا مرکز معروف است که در زیر به اختصار توضیح داده شده‌اند:

بازار استیل پارس غدیر

شاید بتوان گفت معروف‌ترین مرکز فروش لوله استیل و محصولات استیل در شادآباد همین بازار است. بازار استیل پارس غدیر یکی از بزرگ‌ترین و شاید قدیمی‌ترین مجموعه‌های واقع در این بازار است و در آن می‌توانید انواع ورق، لوله و پروفیل را پیدا و خریداری کنید.

بازار استیل پارس امیر

این مجموعه نیز در رقابت با بازار پارس غدیر قرار دارد. البته باید بدانید که در این بازار محصولات غیرآهنی مانند آلومینیوم، برنج و ... بیشتر به فروش می‌رسند و اگر به دنبال لوله استیل می‌گردید، شاید انتخاب‌های خیلی زیادی در این بازار نداشته باشید.

مرکز فولاد استیل ایران

این مرکز فولاد نسبت به دو مورد دیگر تازه تاسیس است و در اوایل دهه نود در مجاورت دو مجموعه قبلی تاسیس شد. البته به نسبت تازه تاسیس بودن، این مجموعه کامل خیلی زود محبوب شد و مشتریان خود را پیدا کرد. البته مرکز فولاد استیل ایران بیشتر در زمینه استیل دکوراتیو فعالیت می‌کند و برای خرید این نوع محصولات استیل می‌توانید به آن مراجعه کنید.

بازار آهن مکان

با این که شاداباد بزرگ‌ترین مرکز فروش لوله استیل است اما تنها جایی در تهران نیست که می‌توانید به آن مراجعه کنید. بازار آهن مکان یکی دیگر از جاهایی است که انواع محصولات آهنی و غیر آهنی را ارایه می‌کند و می‌توانید به آن مراجعه کنید، البته جای خیلی بزرگی نیست و تنوع بازار شادآباد را هم ندارد. این بازار در بزرگراهآزادگان و جنب پل صنیع خانی واقع شده است.

راسته پامنار

باز هم باید تاکید کنیم که این محل نیز به اندازه شادآباد مرکزیت ندارد، اما به هرحال این جا هم شاید بتوانید اقلام استیل مد نظر خود را پیدا کنید. در پامنار همه چیز از محصولات شیمیایی، پلیمرها و البته محصولات استیل پیدا می‌شود. البته در این راسته بیشتر از لوله استیل، می‌توانید ورق استیل در گریدهای مختلف پیدا کنید، همچنین لوله استیل دکوراتیو برای نرده ساختمان نیز از مواردی است که در مغازه‌های پامنار پیدا می‌شود.

خرید آنلاین لوله استیل

خرید آنلاین لوله استیل

همانطور که می‌دانید رفتن به هر یک از این مراکز زحمت زیادی دارد و شاید حتی در یکی دو مراجعه اول آن چیزی را که می‌خواهید پیدا نکنید. این روزها اینترنت کار را راحت کرده است و خرید لوله استیل نیز از این قاعده مستثناء نیست. خیلی از فروشندگان لوله استیل در بازار شادآباد، دارای سایت و فروش اینترنتی هستند و به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را سفارش دهید. سایت استیل رخ یکی از این مثال‌هاست که با داشتن انواع و اقسام لوله استیل و سابقه بالا در فروش محصولات استنلس استیل می‌تواند به شما برای داشتن انتخابی راحت و ساده کمک کند.

جمع بندی

لوله استیل یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین محصولات سازه‌ای است و مکان‌های مختلفی در تهران برای خرید آن وجود دارد. از مهم‌ترین این مراکز می‌توان به بزار آهن شادآباد با انواع مجموعه‌ها اشاره کرد که در این مقاله این مرکز و راه‌های دسترسی به آن را معرفی کردیم. شما همچینین می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین مانند استیل رخ، بهترین انتخاب را داشته باشید و به سهولت سفارش خود را ثبت کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها