رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585066

مهاجم استقلال به دنبال شکستن طلسم دوماهه

ساعت24-یامگا در 8 مسابقه اخیر برای استقلال به میدان رفته که نتوانسته گل بزند و فقط در بازی با نفت، پایه‌گذار تنها گل بازی شد و به امیرحسین حسین‌زاده پاس گل داد.

html>

بهترین گلزن تیم استقلال در رقابتهای این فصل، چند هفته‌ای می‌شود که موفق به گلزنی نشده است. آخرین دیداری که این بازیکن فرانسوی برای استقلال گل زد، به بازی مقابل گل گهر در هفته بیست و یکم لیگ برتر برمی‌گردد که دبل یامگا نقش مهمی در برتری شاگردان مجیدی مقابل تیم امیر قلعه‌نویی داشت.

از آن بازی که 15 اسفند سال گذشته برگزار شد. یامگا در 8 مسابقه برای استقلال به میدان رفته که نتوانسته گل بزند و فقط در بازی با نفت، پایه‌گذار تنها گل بازی شد و به امیرحسین حسین‌زاده پاس گل داد.

یامگا که از دیروز شایعاتی درباره جدایی او از استقلال در پایان فصل منتشر شده. به جز بازی با گل گهر در دو دیدار دیگر هم دبل کرده که یکی از آنها بازی رفت مقابل مس رفسنجان بود و باید دید او امشب هم می‌تواند طلسم گل‌نزدنش در دو ماه گذشته را بشکند و دروازه شاگردان ربیعی را باز کند یا نه. اتفاقی که اگر رخ دهد، مس تبدیل به دومین تیمی خواهد شد که یامگا توانسته در هر دو بازی رفت و برگشت، دروازه آن را گل بزند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها