رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585073

روش امن پرداخت پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟

ساعت24-نه تنها در ایران که تحت شرایط تحریم‌های بانکی قرار گرفته است، بلکه در سرتاسر جهان، پرداخت‌های بین‌المللی و خارجی همواره دغدغه‌ی کاربران بوده و هست. اگرچه ممکن است فکر کنید که با داشتن حساب پی پل یا داشتن کارت‌هایی همانند ویزاکارت و مستر کارت، فرآیند پرداخت تسهیل شده و بسیار آسان خواهد بود، اما حتی در سطح جهانی نیز استفاده از این روش پرداخت، همراه با محدودیت‌ها و معایبی هست که باعث شده تا روشی با نام پرفکت مانی به سرعت تبدیل به یکی از اولین انتخاب افراد شود.

خبر
html>

پرفکت مانی چیست

نه تنها در ایران که تحت شرایط تحریم‌های بانکی قرار گرفته است، بلکه در سرتاسر جهان، پرداخت‌های بین‌المللی و خارجی همواره دغدغه‌ی کاربران بوده و هست. اگرچه ممکن است فکر کنید که با داشتن حساب پی پل یا داشتن کارت‌هایی همانند ویزاکارت و مستر کارت، فرآیند پرداخت تسهیل شده و بسیار آسان خواهد بود، اما حتی در سطح جهانی نیز استفاده از این روش پرداخت، همراه با محدودیت‌ها و معایبی هست که باعث شده تا روشی با نام پرفکت مانی به سرعت تبدیل به یکی از اولین انتخاب افراد شود. پرفکت مانی، سیستم و سامانه‌ی اینترنتی نگهداری از پول الکترونیک و انتقال آن بوده که به دلیل سهولت، امنیت، کارمزد کم و همچنین اجباری نبودن عملیات احراز هویت، به سرعت تبدیل به یکی از اولین انتخاب‌ها برای کاربران شده است. پرفکت مانی از سال 2007 میلادی فعالیت خود را شروع کرده و به دلیل تمهیداتی که در نگهداری از پول دیجیتال انجام داده است، تا کنون گزارشی مبنی بر هک شدن حساب‌ها و یا از بین رفتن سرمایه‌ی افراد گزارش نشده است. پیش از هر چیز، بهتر است بدانید که برای خرید پرفکت مانی به سادگی می‌توانید از خدمات کارتی شو استفاده نمایید. کارتی شو، وبسایتی برای خرید و فروش انواع پول‌های الکترونیک از جمله پرفکت مانی، پیسیف ووچر، مانی-گو، پی اس ووچر و ... بوده که همواره در تلاش است تا بهترین تجربه را برای کاربران خود ایجاد نماید.

مزایای پرفکت مانی

یکی از مهمترین مزایای پرفکت مانی، امکان استفاده از خدمات این مجموعه بدون احراز هویت است. به سادگی می‌توانید به سایت Perfect Money مراجعه کرده و یک حساب الکترونیکی برای خود ایجاد نمایید. این مجموعه هیچ مشکلی با کاربران ایرانی نداشته و تمامی خدمات خود را ارائه می‌نماید. اما آنچه که مهمتر از حساب‌های پرفکت مانی است، خدمتی با نام ووچر پرفکت مانی است. این ووچرها همانند کارت‌های هدیه بوده، اما ماهیت فیزکی و کارتی ندارند. بلکه یک کد 10 تا 16 رقمی متشکل از حروف انگلیسی کوچک و بزرگ به همراه اعداد هستند. هرکس که این کد را در اختیار داشته باشد، به سادگی می‌تواند از موجودی آن در تمامی وبسایت‌هایی که درگاه پرداخت ووچر الکترونیک دارند، استفاده نماید. برای خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید قیمت آن را در وبسایت کارتی شو بررسی کرده و با سایر ارائه دهندگان نیز مقایسه کنید تا از بهترین قیمت خرید ووچر مطمئن شوید.

مزیت دوم این مجموعه، کارمزدهای بسیار اندک آن است. اگرچه ممکن است فکر کنید که پل پل و ویزا کارت نیز کارمزد اندکی دارند، اما بهتر است بدانید که در صورت تغییر واحد پرداخت، پی پل حداقل 4 درصد کارمزد تبدیل از شما دریافت کرده و علاوه بر آن نیز هر تراکنش همراه با کارمزد مجزایی انجام خواهد شد. در نقطه‌ی مقابل، میزان کارمزد پرفکت مانی بسیار اندک بوده و با بالا رفتن نوع حساب، این میزان کارمزد حتی کاهش خواهد یافت. اگر از ووچر پرفکت مانی استفاده نمایید، حتی میزان کارمزد پرداختی کمتر نیز خواهد شد. در وبسایت‌های خدمات پرداخت از جمله کارتی شو، قیمت روز ووچر پرفکت مانی بر اساس قیمت آزاد دلار محاسبه شده و تنها درصد بسیار اندکی بابت کارمزد صدور لحاظ می‌شود. قیمت خرید و فروش این ووچر اختلاف اندکی داشته و به همین جهت، استفاده از آن، بسیار مقرون به صرفه است.

آخرین مزیتی که در این مقاله قصد داریم به آن اشاره کنیم، مزیت اصلی پرفکت مانی است. برخلاف پی پل و ویزا کارت که تک تک تراکنش‌ها را رصد کرده و امکان بلاک کردن حساب و درخواست توضیحات وجود دارد، پرفکت مانی هیچگونه محدودیتی برای نقل و انتقال پول در نظر نگرفته است و تمامی تراکنش‌ها به صورت آنی انجام خواهد شد. در بسیاری از موارد، کاربرانی که قصد استفاده از پی پل را داشته‌اند، متوجه برگشت خوردن پول به حساب و بلاک شدن موجودی شده‌اند. خصوصا اگر کاربر ایرانی باشد، این بلاک شدن حساب ممکن است به معنای از دست رفتن کل موجودی حساب باشد. اما در پرفکت مانی، هیچ محدودیتی در تراکنش‌ها لحاظ نشده و از این جهت، خصوصا برای کاربران ایرانی، گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

کارتی شو

خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت

یکی از سوالاتی که اکثر کاربران در خصوص پرفکت مانی می‌پرسند، این است که آیا خرید پرفکت مانی و استفاده از آن نیاز به احراز هویت دارد یا خیر؟ مجموعه پرفکت مانی، تمامی خدمات خود را بدون نیاز به احراز هویت ارائه کرده، اما در صورت احراز هویت میزان کارمزدهای دریافتی شدیدا کاهش خواهد یافت. اما از آنجاییکه برای انتقال پول از ایران به حساب پرفکت مانی نیاز به استفاده از خدمات سایت‌های پرداخت خارجی همانند کارتی شو است، در این سایت‌ها و به دلیل قوانین جمهوری اسلامی ایران، امکان انجام تراکنش مالی بدون احراز هویت کاربران وجود ندارد. بنابراین، اگر قصد خرید و فروش پرفکت مانی یا ووچر آن را در سایت‌های خدمات پرداخت خارجی همانند کارتی شو داشته باشید، انجام احراز هویت اولیه اجباری بوده و در صورتیکه خودتان مستقیما قصد افتتاح حساب پرفکت مانی در وبسایت Perfect Money را داشته باشید، هیچگونه لزومی برای احراز هویت وجود ندارد.

در نظر داشته باشید که تمامی سایت‌های خدمات پرداخت خارجی مستقر در ایران که تحت قوانین ایران فعالیت کرده و مجاز و معتبر به حساب می‌آیند، ملزم به احراز هویت کاربران هستند. در صورت رعایت نکردن پروتکل احراز هویت کاربران، امکان مسدود شدن وبسایت و برخورد قانونی با کسب و کار وجود داشته و علاوه بر آن، امکان از دست رفتن سرمایه‌ی کاربر نیز وجود دارد. بنابراین، توصیه می‌شود که حتما از خدمات مجموعه‌های مجاز و معتبر که فعالیتشان به صورت قانونی است، استفاده نمایید.

احراز هویت کارتی شو

مجموعه کارتی شو، احراز هویت برای خرید انواع ووچر را به ساده‌ترین شکل ممکن و در کوتاه‌مدت ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. برای احراز هویت در کارتی شو کافی است ابتدا به وبسایت کارتی شو مراجعه کرده سپس اطلاعات اولیه شامل نام و نام خانوادگی، ایمیلی و یک شماره موبایل ارائه دهید. بعد از ارسال کد تایید به شماره موبایل، باید تصویر کارت ملی خود را آپلود نموده و یک حساب بانکی به نام خود را نیز معرفی کنید. تمامی واریز و برداشت‌ها از طریق همین کارت معرفی شده انجام خواهد شد. فرآیند احراز هویت در ساعات اداری، تنها در 3 دقیقه انجام شده و پس از آن تمامی خدمات کارتی شو برای شما فعال خواهد شد. یکی از مزایای منحصر به فرد کارتی شو، ارائه‌ی انواع ووچر در هر مقدار است. بسیاری از وبسایت‌های خدمات پرداخت، برای خرید ووچر (مثلا ووچر پرفکت مانی) کف سفارش (مثلا 10 دلار) در نظر گرفته‌اند. اما در کارتی شو، ووچرهای پرفکت مانی دقیقا مطابق با خود سایت اصلی بوده و بین 1 تا 1،000 دلار قابلیت صدور دارند.

خرید ووچر پرفکت مانی

تمامی درخواست‌ها به صورت کاملا اتوماتیک انجام شده و به محض ثبت سفارش و پرداخت مبلغ معادل ریالی، کد ووچر برای کاربر از طریق ایمیل و پیامک ارسال خواهد شد. علاوه بر آن، این کد در پنل کاربری نیز در دسترس کاربر قرار دارد. به دلیل استفاده از پنل تمام اتوماتیک ثبت سفارشات، تمامی درخواست‌ها در کمتر از 1 دقیقه انجام شده و در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد گرفت. برای بررسی سایر خدمات مجموعه کارتی شو می‌توانید به وبسایت این مجموعه به نشانی cartisho.com مراجعه نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها