رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585091

لیست ۳۴ نفره تیم ملی برای بازی با کانادا و اردوی خاورمیانه

ساعت24-خبرورزشی نوشت: تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است برای برگزاری یک دیدار دوستانه عازم کانادا شود و این مسابقه بامداد روز ۱۶ خرداد برگزار می‌شود.

html>

طبق برنامه اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه ۵ خرداد عازم استانبول ترکیه می‌شوند و بعد از مراحل دریافت ویزا و انگشت‌نگاری جمعه به تهران باز خواهند گشت. قرار است در این مدت اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان بدون حضور بازیکنان شاغل در لیگ برتر و با حضور لژیونرها برگزار شود و سپس با پایان لیگ اعضای تیم ملی روز ۹ خرداد عازم ونکوور شوند. طبق برنامه اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان از تهران عازم فرانکفورت آلمان شده و از آنجا راهی ونکوور می‌شوند. در همین راستا لیست تیم ملی برای بازی با کانادا بسیار زودتر از موعد برای اخذ روادید به سفارت کانادا تحویل داده شده است.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران پیش از این در خصوص لیست تیم ملی گفته بود: «طبیعی است که برای تعداد بیشتری از بازیکنان درخواست ویزا کنیم، چرا که بعد از اعلام فهرست نهایی از سوی کادر فنی فرصت کافی برای دریافت ویزا وجود ندارد. بر این اساس تعداد اعلام شده برای لیست دریافت ویزا مطابق تعداد نفرات اعزامی به کانادا نخواهد بود.»

به گفته محمد جماعت مدیر رسانه‌ای تیم ملی ایران، ملی پوشان ایران روز سه شنبه هفته آینده از تهران راهی ونکوور کانادا می‌شوند و ۲۴ ساعت بعد از انجام بازی، این کشور را ترک می‌کنند.او گفت: دو گزینه برای برپایی اردوی آماده سازی داریم که در حال مهیاسازی زمین‌ها هستیم تا در اردوی خاورمیانه (قطر) تدارک مناسبی برای تیم ملی داشته باشیم.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی لغو بازی‌های ایران در کانادا را خارج از اراده فدراسیون و تیم ملی دانست و درباره سفر به کانادا برای انجام تنها یک مسابقه گفت: کشور و حاکمیت کانادا برای برپایی اردوی تدارکاتی باوجود درخواست خودشان دچار قصور شدند. در این فیفادی امکان برگزاری بازی دوستانه مناسب در خاورمیانه برای ما به مراتب کمتر بود. بر اساس تقویم کانادا، ما قرار بود با اکوادور و یک تیم دیگر از منطقه کونکاکاف هم بازی کنیم.

فهرست ۳۴ نفره تیم ملی به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، پیام نیازمند، امیرعابدزاده، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، سیامک نعمتی، محمدحسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، صالح حردانی، صادق محرمی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی فر، سیاوش یزدانی، سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مرتضی پورعلی‌گنجی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، مهدی مهدی پور، وحید امیری، شهاب زاهدی، مهدی قایدی، الهیار صیادمنش، مهدی ترابی، علی قلی زاده، احسان حاج صفی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، کریم انصاری فرد، مهدی طارمی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها