رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585172

آتش‌سوزی در مجتمع تجاری گلشن در تهران؛ ۴۳ نفر نجات پیدا کردند

ساعت24-مهر نوشت: مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران از نجات ۴۳ شهروند در حادثه آتش‌سوزی در مجتمع تجاری گلشن خبر داد.

html>

محمد دیبا با اشاره به جزئیات حریق در مجتمع تجاری گلشن گفت: ساعت ۱۵:۲۶ روز گذشته اعلام حریق در مجتمع تجاری گلشن انجام شد و نیروهای ایستگاه ۱۰۲ که نزدیکترین ایستگاه به محل بود در دو دقیقه و ۵۰ ثانیه در محل حادثه حاضر شدند.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران با بیان اینکه آتش نشانان پس از ورود به مجتمع مشاهده کردند که حریق بین طبقه اول و دوم در یک واحد کفاشی به مساحت ۸۰ متر در حال سرایت به دیگر بخش‌ها است، تصریح کرد: بلافاصله محل حریق به سه فاز عملیاتی تقسیم بندی شد و دو دستگاه بالابر در ضلع شمال و جنوب مستقر شدند و اقدام به نجات شهروندان محبوس کردند.

دیبا با بیان اینکه همزمان در ضلع غربی اقدام به لوله کشی، اطفا و تهویه و همچنین نجات محبوسین انجام شد، خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت محل حادثه نیروهای کمکی از سوی دو ایستگاه دیگر و نیروی نجات و خودروهای پشتیبان به موقعیت فراخوان شدند.

وی ادامه داد: در کمترین زمان ممکن آتش نشانان موفق شدند آتش را مهار کردند. خوشبختانه این حادثه بدون تلفات جانی به پایان رسید.

دیبا با بیان اینکه ۲۸ زن و ۱۵ مرد در این حادثه با سلامت کامل توسط بالابراز مجتمع خارج شدند، گفت: در حال حاضر آتش نشانان در حال تهویه و لکه گیری هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها