رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585241

اخراج این مرد بخاطر زیبایی زیاد از عربستان ! / شاید زنان شیفته اش شوند + عکس ها

ساعت24- عمر برکان الغلا، داستان جوان عراقی که به خاطر جذابیت بیش از حد از عربستان اخراج شده است.

html>

به گزارش رکنا، آیا عمر برکان الغلا ، شاعر، بازیگر، مدل و چهره سرشناس رسانه های اجتماعی یکی از آن جمله مردانی است که برای ماندن در عربستان سعودی بیش از حد جذاب و زیبا بود؟ موضوع به حدود ۷ سال پیش باز می گردد زمانی که سه مرد از فستیوالی فرهنگی در عربستان سعودی اخراج شدند، پس از آنکه پلیس مذهبی این کشور این مرد را «بیش از حد خوش قیافه» توصیف کرده بود

در ابتدا گزارش شده بود که سه مرد اهل امارات به خاطر اینکه بیش از حد خوش قیافه بوده و ممکن بود بازدید کنندگان زن فستیوال فرهنگی عربستان را شیفته خود سازند از این مراسم اخراج شدند. هنوز هم هویت این مردان دارای زیبایی غیرقانونی مشخص نشده اما مدتی بعد هویت یکی از آن ها از طریق شبکه های اجتماعی فاش شد: عمر برکان الغلا که گفته می شود اهل عراق است. بدین ترتیب بود که یک پست فیسبوکی ساده و تایید نشده در مورد هویت این جوان خوش قیافه عراقی به سرعت باعث شهرت وی شد. الغلا در صفحه فیسبوک خود با لینک دادن به مقاله روزنامه ای در مورد اخراج او از عربستان سعودی نوشته بود: «این چیزی است که در روزنامه های سراسر جهان نوشته شده است».

اما مقامات امارات متحده عربی اخراج الغلا و دو شهروند دیگر اماراتی را بی ارتباط با خوش تیپ بودن زیادی دانسته و گفته اند الغلا در این جشنواره رقص ها و حرکات نامتعارفی از خود نشان داده است. بعد از انتشار تصاویر عمر برکان الغلا در شبکه های خبری دنیا، بسیاری از لقب «خوش تیپ ترین» یا «خوش قیافه ترین» مرد عرب برای وی استفاده کردند. تعداد فالوورهای او در شبکه های اجتماعی یک شبه میلیونی شد و حتی باعث شد این جوان عراقی در یک تور در آمریکای لاتین شرکت کند. گفته می شود الغلا متولد عراق است اما پس از نقل مکان به امارات در سن ۱۸ سالگی اکنون مدت هاست در این کشور عربی زندگی می کند و در رشته مدیریت هتلداری تحصیل کرده است. او ازدواج کرده، دارای یک فرزند است و مدتی نیز در ونکوور، کانادا اقامت داشته است.

زیباترین مرد عراقی

زیباترین مرد عراقی

زیباترین مرد عراقی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها