رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585312

فعالیت های فغانپور در فدراسیون فوتبال به پایان رسید

ساعت24-سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال به پایان فعالیت خود در این مجموعه رسید.

html>

پس از لغو بازی تیم ملی فوتبال ایران و کانادا، صفی الله فغانپور، سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی ضمن انتقاد شدید از میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر مدعی شد آنها پس از امضای قرارداد با کانادا او را در جریان این اقدام قرار داده‌اند.

پس از این اتفاق میرشاد ماجدی بامداد امروز در برنامه فوتبال برتر با گلایه از فغانپور اظهار داشت: «بنده بسیار بسیار ناراحت هستم از آقای فغانپور، ایشان باید کمک حال ما باشد اما حرف های غیر واقع زده است. ما تمام مدارک لازم مربوط به دیدار با کانادا را برای ایشان فرستادیم و به ما گفتند آن را ترجمه کنید و در اختیار ما قرار دهید. کاملا موارد و مستندات به صورت اتوماسیون در فدراسیون موجود است و تعجب می کنم ایشان که عضو فدراسیون است، علیه ما صحبت می کند. یکی از مشکلات ما این است که فوتبال به حالی افتاده که باید مسائل در فضای رسانه ای مطرح کند و همه دنبال سهم خواهی هستند.»

پس از این اتفاقات، فدراسیون فوتبال تصمیم به قطع همکاری با فغانپور گرفته است. البته فارغ از بحث صحبت های اخیر طرفین، برخی دلایل دیگر نیز برای اتمام این همکاری وجود دارد که سبب شده سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال به پایان همکاری خود با این مجموعه برسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها