رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585385

فعال سیاسی اصولگرا : سوپر انقلابیگری آفات بسیاری دارد / برای دیده شدن پرده دری می کنند و شعارهای نشدنی می دهند

ساعت24-فردا نوشت : حقیقت‌پور گفت: برخی پشت تریبون قرار می‌گیرند و توجه ندارند که همه دنیا نطق اینها را گوش می‌دهد. حاضر هستند که برای دیده شدن پرده‌دری کنند، شعارهای سخت و تند و نشدنی بدهند و ... این‌رفتارها جواب نمی‌دهد و ما نیازمند رفتار برپایه حکمت هستیم.

html>

انتخابات هیات رئیسه مجلس گذشت و آرا داده شده از جهت مختلف قابل تحلیل بود. از یک طرف فاصله معنادار قالیباف و رقبا و از سوی دیگری رای اصلاح‌طلبان مجلس که به سبد آقاتهرانی ریخت! همسو شدن اصلاح‌طلبان با جبهه پایداری به عنوان طیف تند مجلس موضوعی نیست که بتوان ساده از کنار آن گذشت. از این رو است که برخی این مساله را توطئه علیه قالیباف تلقی کرده و برخی هم سلیمی نمین آن را تلاشی برای سوءاستفاده از آقاتهران تلقی کردند.

همصدا شدن مخالفان قالیباف از جبهه پایداری گرفته تا اصلاح‌طلبان در حالی صورت گرفت که مقام معظم رهبری در اظهاراتی از رفتار سوپر انقلابی‌ها انتقاد کرده و درباره اهمیت و لزوم انقلابی ماندن گفتند. این تذکر و اشاره رهبری نشان دادن که سوپر انقلابی‌های مجلس هر قدر هم که قلیل باشند و به رغم همراه شدن با اصلاح‌طلبان به جایی نرسند، باید در رفتار خود تجدید نظر کنند زیرا این سوپر انقلابی‌گری آفات بسیاری دارد.

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا از جمله تحلیلگرانی است که در این باره هشدار می‌دهد . او با اشاره به اینکه اطلاعات مکفی درباره چگونگی آرا در انتخابات هیات رئیسه مجلس ندارد از تحلیل آن خودداری کرد اما بر یک نکته تاکید داشت و انتقاد از رفتار سوپر انقلابی‌ها در مجلس بود.

وی گفت: « به هرحال در فضای مجلس یا بیرون از آن هستند افرادی که دنبال دیده شدن هستند. این گروه چه با داد زدن و افترا زدن یا هیجان ایجاد کردن دنبال دیده شدن هستند و رفتار حکمت پایه ندارند».

این نماینده پیشین مجلس گفت: «رفتار حکمت پایه که قبلا هم مقام معظم رهبری گفته بودند رفتاری است که در اندیشه و عمل از استواری و استقامت خوبی برخوردار است و نهایتا منتج به کار درست می‌شود».

حقیقت‌پور تاکید کرد: «برخی پشت تریبون قرار می‌گیرند و توجه ندارند که همه دنیا نطق اینها را گوش می‌دهد. حاضر هستند که برای دیده شدن پرده‌دری کنند، شعارهای سخت و تند و نشدنی بدهند و ... این‌رفتارها جواب نمی‌دهد و ما نیازمند رفتار برپایه حکمت هستیم. باید در مجلس حکیمانه رفتار کرد و آن باید فارغ از رفتارهای هیجانی باشد لذا می‌طلبد که عزیزان در مجلس و پوزیشن سیاسی و اجتماعی پخته عمل و حرف بزنند. این پختگی باعث قوت قلب مردم شده و از سوءاستفاده دشمنان جلوگیری می‌کند»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها