رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 586269

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس

با توسعه بیشتر تکنولوژی و فناوری ، روش های تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار ها نیز دچار تغییر هستند . این روزها تلفن همراه به عنوان بخش جداشدنی زندگی مردم شده است . ساعت ها درون موبایل و شبکه های اجتماعی وقت صرف میکنند .

html>

یکی از راه های تبلیغات دیجیتال ، ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد . تبلیغات شما باید به گونه ای باشد تا بتوانید با کمترین میزان بودجه ، تبلیغات گسترده تر و هدفمندتری را اجرا کنید .

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از طریق پنل اس ام اس پیام رسان این شرایط را برای شما میسر می کند . زیرا اس ام اس مارکتینگ یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی می باشد .

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس

چگونه پنل اس ام اس هزینه تبلیغات را کاهش می دهد ؟

یکی از نکاتی که باید قبل از شروع کمپین های تبلیغاتی خود به آن توجه داشته باشید ، استمرار در تبلیغات است . شما زمانی در ذهن مخاطبتان ماندگار می شوید که در بازه های زمانی متناوب تبلیغات کنید .

ارسال پیامک انبوه این امکان به شما می دهد تا بتوانید با هزینه بسیار کمتری نسبت به بیلبورد های تبلیغاتی و یا سایر روش های سنتی ، در تبلیغات خود استمرار داشته باشید .

شما می توانید به بهانه های مختلف پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و خود را به مشتری اطلاع رسانی کنید و یا برندسازی کنید . مثلا به بهانه مناسبت ها برای افراد پیامک تبریک بفرستید ، یا ساعت کاری و آدرس کسب و کار خود را اطلاع رسانی کنید و یا برای محصول و خدمت جدیدتان بازاریابی کنید.

چگونه پنل اس ام اس تبلیغات را هدفمند تر می کند ؟

یکی دیگر از مزیت های سامانه پیامکی علاوه بر ارزان تر بودن ، هدفمند کردن تبلیغات های شماست .

سامانه ارسال پیامک پیام رسان با دارا بودن بانک شماره موبایل تفکیک شده ، به روز و جامع این امکان را به شما می دهد تا تنها به جامعه هدف کسب و کار خودتان اس ام اس تبلیغاتی بفرستید . با این امکان شما می توانید بر اساس سن ، جنسیت ، منطقه و محل زندگی ، شهر و استان ، دکل BTS ایرانسل و ... پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید .

ارسال پیامک منطقه ای بر اساس شهر استان

در این نوع ارسال شما فقط کافی است تا شهر و یا استانی را که تصمیم دارید به آن پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید را تعیین کنید .

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس

ارسال پیامک منطقه ای از روی نقشه

یکی از قابلیت های جدید و پیشرفته در پنل اس ام اس پیام رسان ، ارسال پیامک تبلیغاتی با تعیین منطقه و محدوده از روی نقشه می باشد .

ارسال پیامک به تفکیک مشاغل و اصناف

یکی دیگر از امکانات این سامانه ، ارسال پیامک بر اساس مشاغل و اصناف می باشد . شما می توانید با تشخیص درست جامعه هدف خود و شغل آنها از این امکان استفاده کنید .

شماره موبایل افراد شاغل در صنف های مختلف از قبیل آموزش ، بهداشت و درمان ، ارتباطات ، خدمات ، فروشندگان ، دانشجویان و .. به صورت تفکیک شده در اختیار شما قرار میگیرد تا به این دسته از افراد نیز به صورت هدفمند پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید .

ارسال پیامک از دکل آنتن (bts) ایرانسل

اگر به دنبال جذب افرادی هستید که در اطراف شما رفت و آمد دارند می توانید از این قابلیت یعنی ارسال پیامک از آنتن مخابراتی استفاده کنید .

این سرویس به شما امکان ارسال به افرادی که به شماره هایی که در شعاع اطراف دکل مخابراتی هستند ، پیامک ارسال کنید . این کار باعث می شود تا تنها به افرادی که در آن محدوده رفت و آمد داشته اند و در نتیجه به آن دکل مخابراتی متصل شده اند را هدف قرار دهید .

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس

سامانه رایگان ارسال پیامک تبلیغاتی و پیام صوتی، پنل اس ام اس پیام رسان

سامانه ارسال پیامک پیام رسان (www.payam-resan.com )، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه تبلیغات پیامکی و 300 هزار کاربر بستر مناسبی را برای بازاریابی کاربران خود فراهم کرده است.

با ثبت نام در این سامانه یک پنل رایگان با تمامی امکانات فعال در اختیار شما قرار می گیرد . ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند و موثر را شروع کنید و با استمرار و تداوم به حفط ارتباط و تعامل با مشتریان و نیز جذب مشتری جدید اقدام کنید .

شما عزیزان نیز می توانید با ارسال عدد 111 به شماره ی 50002060 اقدام به ثبت نام فوری در سامانه پیامکی کنید تا کارشناسان سامانه در اسرع وقت جهت ارائه مشاوره جهت راهنمایی و مشاوره برای شروع کمپین بازاریابی پیامکی با شما تماس حاصل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید از طریق شماره 02174912 با ما در ارتباط باشید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها