رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587302

فال روزانه پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین ۲ تیر :

مشکلانی که برای مدتی طولانی شما را آزار داده اند امسال بالاخره رو به حل شدن خواهند رفت. شما دارید وارد مرحله ی جدیدی از زندگیتان می شوید که در آن پاداش زحماتی که پیش از این کشیده اید را به دست خواهید آورد و به خاطر تلاش هایتان مورد تشویق و تایید قرار خواهید گرفت. در سالی که پیش رو دارید وضعیت مالی شما به میزان قابل توجهی پیشرفت خواهد کرد و امنیت مالی و رضایت خاطر را تجربه خواهید کرد. در تمام طول سال دوستان و اعضای خانواده تان شما را مورد حمایت خود قرار خواهند داد. مسائل حقوقی امسال برای شما به سادگی پیش نخواهند رفت و باید سعی کنید تا جای ممکن از درگیری های حقوقی خودداری کنید و از پذیرفتن ضمانت دیگران نیز تا جای ممکن پرهیز کنید، زیرا احتمال اینکه این کار شما را به دردسر بیندازد زیاد خواهد بود. آنهایی که نیمه ی گمشده ی خود را پیش از این پیدا کرده اند امسال شانس زیادی برای رفتن به خانه ی بخت خواهند داشت. ماه های تیر، مهر، دی و اردیبهشت بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

پس از مدت ها انتظار بالاخره نتیجه تلاش هایتان را خواهید گرفت. حال که سرتان خلوت تر شده بهتر است که بیشتر به خودتان اهمیت دهید. با دوستان تان بیشتر در ارتباط باشید و به میهمانی های بیشتری بروید. شما لایق آنچه مدت ها برایش صبر کرده بودید، هستید. اگر فکر می کنید که در رابطه عاطفی کنونی خود محدود شده اید، افکار خود را صادقانه با شریک زندگی تان بیان کنید. پنهان کاری دردی از شما دوا نمی کند. خبر خوبی از راه دور به شما می رسد که تغییرات مثبتی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. تغییر رفتار شخصی می تواند به سادگی احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. فکر نکنید که می دانید چه اتفاقی در شرف وقوع است. هشیار باشید. چند روزی صبر کرده و بعد احساسات خود را دوباره مرور کنید. برای هر مسئله ای به اندازه خودش وقت بگذارید. به یک مهمانی دعوت می شوید حتما این دعوت را قبول کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز صبح با بی حوصلگی از خواب بیدار شوید اما نگران نباشید زیرا پس از چند ساعت دوباره انرژی خود را به دست خواهید آورد. به تغذیه خود اهمیت دهید زیبا کارهای عقب افتاده زیادی دارید که باید برایشان انرژی زیادی صرف کنید. هر چه زودتر پرونده شان را ببندید، فضا برای پذیرفتن کارهای جدید بازتر می شود و موفقیت های تازه ای به دست می آورید. دوستی پس از مدت ها به سمت تان باز می گردد، آن را از خود نرانید و فرصت دیگری برای جبران به او دهید. از مشورت با دوستی که از سر صداقت راه درست را به شما نشان می دهد صرف نظر نکنید و نا امیدی را لجوجانه در خود پرورش ندهید. تماس با فرد مهمی را که به تاخیر افتاده در لیست برنامه های این هفته خود بگنجانید. عذرخواهی، نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی کند. بر روی کارهای مهمی که پیش رو دارید متمرکز باشید و چشمانتان را باز نگه دارید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز احساس خوبی ندارید. شاید به این علت است که سرتان را بیش از حد شلوغ کرده اید. بهتر است بیشتر برای خودتان زمان بگذارید و به خودتان برسید. علاقه شما به یکی از اطرافیان تان شدت یافته به طوری که نمی توانید بیش از این احساسات خود را مخفی نگه دارید. امروز زمان خوبی برای صحبت کردن با طرف مقابل تان است پس از این فرصت استفاده کنید و پرده از راز دل خود بردارید. خبرهای خوبی در راه دارید. به خودتان کمک کنید و اندیشه هایی را در سرتان بپرورانید که همواره خوشحالتان می کند. دست به کاری بزنید که می دانید از انجام دادن آن، هم خودتان و طرف مقابلتان شادمان می شود. با فردی معاشرت کنید که حضورش به شما احساس شادی می دهد. در مورد مسئله ای که با شما مطرح شده بهتر است جایگاه بی طرفانه داشته باشید. نوآور باشید و هیچ وقت از دیگران تقلید نکنید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

اگر چه شما فرد منطقی هستید اما امروز احساسات تان بر منطق تان غلبه می کند، به همین دلیل بهتر است خودتان را درگیر مسائل پیچیده نکنید زیرا ممکن است تصمیمات اشتباهی بگیرید. نگران نباشید این شرایط موقتی است و به زودی از بین می رود. احساس می کنید که از عشق زندگی تان دور شده اید اما نگذارید که این موضوع شما را نگران کند. اگر فکر می کنید که دردودل با یک دوست می تواند بر حالتان تاثیر مثبتی بگذارد، همین حالا با یکی از دوستان تان قرار بگذارید. شما حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم بهتان سخت نخواهد گذشت. شما دوست دارید از هر چیز جدیدی سر در بیاورید. شما استعدادی فوق العاده برای برقرار کردن تعادل بین ناشناخته ها و شناخته ها دارید. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید هر روز تمرین کنید وگرنه در عمل سست می شوید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شاید تمرکز کردن در این شرایط کمی برایتان سخت باشد اما سعی خودتان را بکنید زیرا امروز بهترین زمان برای انجام کارهای مهم است. اگر با شریک زندگی تان اختلاف نظر دارید و این موضوع شما را از او دور کرده است، کافی است چند قدم به عقب بردارید و به خودتان زمان دهید تا با زاویه دید دیگری به موضوع نگاه کنید. راههای زیادی برای رسیدن به موفقیت وجود دارند، کافی است بخواهید. پولی به دست تان می رسد، اگر چه خیلی زیاد نیست اما می تواند برخی از چاله های زندگی تان را پر کند. قناعت یک ارزش است، بهتر است این روزها با قناعت زندگی کنید، اما مراقب باشید آن را با خساست اشتباه نگیرید، خصوصاً نسبت به خودتان. تنبلی نکنید. تنبلی مثل دعوت کردن دردسر به خانه تان است. پیشنهادی دریافت خواهید کرد، بهتر است قبل از هر تصمصیمی به تمام زوایای قضیه فکر کنید. یادتان باشد، شما به هیچ کس بدهکار نیستید.


فال امروز متولدین شهریور

اگر اخیرا برای یکی از اهداف تان بیش از حد انرژی گذاشته اید اما نتیجه ای نگرفتید، وقت آن است که کمی دست نگه دارید.. شاید بد نباشد که راهتان را تغییر دهید و از مسیری دیگری پیش بروید. مطمئن باشید که تلاش های شما در نهایت نتیجه خواهد داد. صبر کلید موفقیت این روزهای شماست. یکی از نزدیک های زندگی تان موضوعی را با شما در میان می گذارد که کمی نگران تان می کند. بهتر است قبل از دیدن واقعیت هیچ تصمیمی نگیرید. اگر قرار است شنونده درد و دل های کسی باشید، بهتر است از قبل آماده باشید و بدانید که همراهی و همدلی کردن با دیگران کار ساده ای نیست و گاهی انرژی بسیاری می طلبد. مشکلات پیش آمده اخیر به حد کفایت شما را خسته و کلافه کرده، شاید بهتر باشد به بارتان اضافه نکنید. به خودتان مرخصی بدهید و استراحت کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

به زودی در زمینه شغلی مورد علاقه تان به شما پیشنهادی می شود که خوشحالتان می کند. اما سعی کنید که پله پله جلو بروید. با تصمیم گرفتن های عجولانه بعدها پشیمانی به سراغ تان خواهد آمد. از دست فردی عصبانی هستید اما این میزان عصبانیت شما بی مورد است. بهتر است با خودتان صادق تر باشید. شاید بخشی از این مشکل خود شما باشید. اگر زاویه دید خود را وسیع تر بسیاری از موضوعات ناراحت کننده در نظرتان بی اهمیت جلوه می کند. در محیط کاری بحثی پیش خواهد آمد و اوضاع آنطور که دلتان می خواهد پیش نمی رود. احتیاط کنید که حرفی نزنید که بعدا نتوانید از آن دفاع کنید. شما سالهاست که یک عذرخواهی به شخصی بدهکارید. این کار را این همه به تعویق نیندازید. مراقب رژیم غذایی تان باشید و با سهل انگاری سلامتی تان را به خطر نیندازید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

اگر می خواهید در زندگی تان آرامش محض داشته باشید، وقایع تلخی که در گذشته در زندگی شما رخ داده را فراموش کنید و دیگران را بابت اشتباهات شان ببخشید. در نهایت خواهید فهمید که اتفاقات آنقدرها هم که شما فکرش را می کردید، بزرگ نبوده و حتی برخی از آنها سوتفاهمی بیش نبوده است. به زودی در یک جمعی پیشنهادی به شما می شود که به نفع تان است قبول کنید. اگر چه در ابتدا تغییر چندانی در زندگی تان ایجاد نمی کند اما در آینده ای نزدیک تاثیر فراوانی رویتان خواهد داشت. با خودتان خلوت کنید. در را به روی تمام مزاحمان و عوامل سد کننده ببندید و تامل کنید. شما از نظر عاطفی و احساسی دیگر رنجیده خاطر نیستید، اما وقتی طرف مقابلتان دست به کارهای به نظر شما احمقانه یا اشتباه می زند، دیگر در مقابلش صبور نیستید. گفتن بعضی حرفا به کسی که نباید، از جانب شما کار درستی نیست.


♐ فال روزانه متولدین آذر

کار بیش از حد شما را خسته و کسل کرده است به همین دلیل نمی توانید به خوبی روی کارهایتان تمرکز کنید. بهتر است خودتان را تحت فشار نگذارید و سعی کنید کارهایتان را به آرامی انجام دهید تا انرژی از دست رفته را دوباره به دست آورید. کمی به استراحت و خوشی تان اهمیت دهید. یک دورهمی دوستانه می تواند حال و هوایتان را تغییر دهید. اگر سعی دارید با فردی ارتباط برقرار کنید، بهتر است که قدم به قدم جلو روید. در غیر این صورت جواب منفی خواهید گرفت. در مورد مشکلی کاری بخاطر حفظ کردن موقعیتتان مجبور می شوید عصبانیت خود را پنهان کنید. شما نظر خود را ابراز نمی کنید، در نتیجه باید بهایش را هم بپردازید. ادامه این روند فرسوده تان می کند شاید وقت آن رسیده که به خودتان اعتماد کنید و ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید. شخصی در محیط کار حامی و پشتیبان شماست.


♑ فال روز متولدین دی

امروز حوصله هیچ کسی را ندارید، ترجیح می دهید در خانه بمانید و کارهایتان را انجام دهید اما اجازه ندهید که این شرایط روحیه شما را خراب کند. در شغل خود احساس خستگی و ناامیدی می کنید، اگر فکر می کنید که توانایی های شما بیش از موقعیت شماست، به دنبال فرصت های بهتری برای پیشرفت خود باشید. این روزها استرس زیادی را تحمل می کنید. اما بدانید که هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، برایتان ساده تر و بهتر خواهد گذشت. میهمانی در پیش دارید که اتفاقات خوشایند در آن برایتان خواهد افتاد. بدون آنکه از کسی توقعی داشته باشید کار خیری را انجام خواهید داد. این را بدانید که سرمایه و ثروت تنها پول نیست. سرمایه حقیقی شما تندرستی، فکر خوب و کوشش خستگی ناپذیر شماست. بهتر است با داشتن این نعمت ها قدردان باشید. در فکر بدست آوردن چیزی هستید و بی وقفه برایش تلاش می کنید بطور حتم به آن دست خواهید یافت.


♒ فال متولدین بهمن

موضوعی شما را نگران کرده است، برای این که از نگرانی دربیایید، سعی کنید اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید. جای هیچ نگرانی وجود ندارد و همه چیز همانطور که می خواهید پیش می رود. به زودی به سفری می روید اما بهتر است که قبل از حرکت تمام برنامه ریزی هایتان را دقیقا انجام دهید. هر چه با برنامه ریزی بیشتری جلو روید، بیشتر به شما خوش خواهد گذشت. فردی قصد نزدیکی به شما را دارد اما شما دور خود حصاری تنیده اید. اگر انعطاف پذیرتر باشید، اتفاقات خوشی برایتان رخ خواهد داد. بیهوده دست روی دست گذاشته اید. اگر همین حالا برای سازماندهی کردن افکارتان وقتی را تعیین نکنید، همه مسائل دیگر هم پیچیده تر از قبل به نظرتان می آید، گرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می رسند، اما شما در حالی که از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می شوید با مشکل حل نشدنی روبرو می شوید. ادامه این روند شما را پریشان و آشفته می کند.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

این روزها مسئولیت های زیادی بر دوش دارید که نباید آنها را فراموش کنید. اگر چند روزی دور دوستان تان را خط بکشید و روی کار خود تمرکز کنید، سریع تر به نتیجه خواهید رسید. به زودی یکی از دوستان قدیمی تان که مدت هاست از او بی خبرید، با شما تماس خواهد گرفت و سورپرایزتان خواهد کرد. خبرهای خوبی که می شنوید را فعلا جایی بازگو نکنید تا از صحت آن اطمینان یابید. یکی از اعضای خانواده تان به کمک شما احتیاج دارد، او را تنها نگذارید. عنوان کردن آنچه که در سرتان دارید فکر خوبیست، به شرط آنکه نسبت به اظهارات دیگران هم گوش شنوا داشته باشید، وگرنه که یک طرفه به قاضی رفتن نتیجه اش راضی برگشتن است. در حالی که به هیچ نتیجه ای نرسیده اید بیهوده وقت خود را تلف می کنید، بهتر است سرتان را مثل کبک زیر برف نکنید و راهی را که باید هر چه زودتر انتخاب کنید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها