رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587305

درخواست مدیریت استقلال از بازیکن یاغی

ساعت24-فارس نوشت: مدیران باشگاه استقلال اقداماتی را برای حفظ بازیکن آینده دار آبی‌ها در آکادمی این باشگاه انجام دادند.

html>

طی روزهای گذشته حضور عرفان باقری با وجود قرارداد ۵ ساله‌ای که با استقلال داشت، در دفتر باشگاه پرسپولیس سروصدای زیادی به پا کرد.

این مساله باعث شد باشگاه استقلال در نامه‌هایی جداگانه به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین تماس با باشگاه پرسپولیس عواقب این ماجرا را تذکر بدهد چرا که ثبت قرارداد این بازیکن آینده دار با پرسپولیس می‌توانست حتی منجر به بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شود.

به این ترتیب علیرغم اینکه مدیر برنامه‌های این بازیکن پس از خروج از دفتر باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران اعلام کرده بود کار انتقال تمام شده، روز گذشته این باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای امضای قرارداد با عرفان باقری را رد کرد و انجام این انتقال را منوط به ارائه فسخ قرار داد دانست.

با اینحال عرفان باقری بازیکن ۱۸ ساله و آینده داری است که قراردادش با استقلال بند فسخی ندارد. استعداد باقری به گونه‌ای است که حالا مدیریت استقلال توجه ویژه‌ای به این بازیکن دارد و امیدوار است با حضور ساپینتوی پرتغالی بتواند رفته رفته در کنار تیم اصلی خودش را نشان بدهد و راهی برای حضورش در فوتبال اروپا باز شود.

باقری به دلیل برخی مشکلات شخصی دچار نگرانی‌هایی شده بود و مصاحبه او در مورد پیوستن به پرسپولیس و بیان اینکه می‌تواند راحت بخوابد، نشان می‌دهد چیزی جز یک رفتار احساسی نیست. به همین خاطر باشگاه استقلال با دخالت مستقیم مصطفی آجورلو و فرشید سمیعی، طی هماهنگی با آکادمی باشگاه و آرش برهانی در صدد رفع مشکلات و دغدغه‌های باقری برآمد.

فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: باشگاه استقلال همیشه در تلاش است تا از سرمایه‌های خودش محافظت کند و همواره شرایط آن‌ها را درک می‌کنیم. عرفان باقری برای استقلال مانند یک سرمایه است. چرا او باید نصیب رقبای ما شود؟ در حالیکه می‌تواند سال‌ها برای استقلال افتخار آفرینی کند و حتی از این تیم به فوتبال اروپا ترانسفر شود.

وی افزود: به همین خاطر او را تشویق کردیم که تمام تمرکزش را روی تمرینات بگذارد و با حضور ساپینتو در کنار بزرگسالان حاضر شود. از عرفان خواستیم هیچ دغدغه‌ای به جز تمرین نداشته باشد و خودش را به سرمربی پرتغالی نشان بدهد تا بتواند نظر مساعد او را برای کار در کنار تیم بزرگسالان جلب کند. باشگاه هم در تمام زمینه‌ها کنارش خواهد بود تا از این سرمایه به خوبی محافظت شود. همه از او تعریف می‌کنند و حیف است استقلال چنین سرمایه‌ای را از دست بدهد.

سمیعی تصریح کرد: البته حضور عرفان در تمرینات بعد از جلسه کمیته انضباطی امکان پذیر خواهد بود. پیش از این باید با توجه به زحمات آکادمی و رفتارش که موجب ناراحتی آرش برهانی شده، در اولین فرصت از مدیر آکادمی دلجویی و عذرخواهی کند. باید اضافه کنم؛ اگر چه عرفان تا اعلام نظر ساپینتو در تمرینات بزرگسالان حاضر خواهد شد، اما بنا به تشخیص و تایید آرش برهانی با پیراهن امید استقلال نیز در مسابقات این رده حاضر خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها