رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587328

قالیباف : یکشنبه آینده ، رسیدگی خارج از دستور «طرح» در صحن / «توافقات خوب» دولت و مجلس برای ساماندهی کارکنان دولتی

ساعت24-نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت که اکنون در سامانه بارگذاری شده با حمایت و توافق دولت است و در جلساتی که با سازمان امور استخدامی در کمیسیون داشتیم درباره این طرح توافقات خوبی صورت گرفت.

html>

ولی اسماعیلی نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره تصویب درخواست اولویت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: کمیسیون اجتماعی در تدوین این طرح دو اولویت مهم را مدنظر دارد، اولویت اول درخصوص اینکه استخدام‌ها از طریق آزمون انجام شود.

وی ادامه داد: اولویت دوم که در تبصره 2 طرح آمده این است که نیروهای قراردادی کنونی ساماندهی شوند، بر این اساس قراردادهای مختلف در یک بازه زمانی 6 ماهه ساماندهی شده و تبدیل به کارمعین شوند.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی همچنین ابراز داشت: بررسی این طرح از روز یکشنبه در دستورکار صحن علنی قرار خواهد گرفت و بررسی جزئیات آن آغاز می‌شود.

طرح «تبدیل وضعیت پذیرفته شدگان آزمون های استخدام ادواری» در دستور کار مجلس

وی افزود: ایرادات و پیشنهاداتی که مدنظر نمایندگان است در کمیسیون بررسی شده و روز یکشنبه در صحن ارائه خواهد شد.

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: طرحی که اکنون در سامانه مربوطه بارگذاری شده با حمایت و توافق دولت است و طی جلساتی که با سازمان امور استخدامی در کمیسیون داشتیم درخصوص این طرح توافقات خوبی صورت گرفت.

رسیدگی خارج از دستور به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای طرف قرارداد شرکت‌های پیمانکاری

نمایندگان مجلس در جلسه علنی چهارشنبه با رسیدگی خارج از دستور به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای طرف قرارداد شرکت‌های پیمانکاری موافقت کردند که بر اساس اعلام رئیس مجلس، یکشنبه هفته آتی صورت می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها