رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587389

سی ال ای و رتینول چگونه به جوانسازی پوست کمک میکنند؟

ساعت24-
اگر جزو آن دسته از افراد هستید که مراقبت و سلامت پوست برای شما در اولویت قرار دارد، احتمالاً در مورد برخی مواد شگفت انگیز در این زمینه، چیزهایی شنیده اید. یکی از موارد فوق العاده در زمینه جوانسازی پوست از منظر سلامتی، مکمل سی ال ای CLA (اسید لینولئیک مزدوج) است که در روغن گلرنگ یافت می شود. اثرات مکمل سی ال ای نشان داده است که به سلامت کلی پوست کمک می‌کند و همچنین باعث کاهش وزن و تناسب اندام نیز می‌شود.

html>

سی ال ای و رتینول چگونه به جوانسازی پوست کمک میکنند؟

در مطالعات و تحقیقات اخیر نشان داده شده که CLA برای جلوگیری از علائم پیری در محصولات مراقبت از پوست به صورت شگفت انگیزی کار می‌کند. همچنین خوب است بدانید که جدیدترین متدها ثابت کرده‌اند که رتینول و CLA در کنار هم به نیروگاه‌های مراقبت از پوست تبدیل خواهند شد که صافی، شفافیت، آبرسانی و جوان سازی پوست را به شما هدیه خواهند داد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم لحظه ای برای خرید مکمل سی ال ای درنگ نکنید و این معجون شگفت انگیز را در کنار رتینول استفاده کنید تا پوستی زیبا و شفاف داشته باشید. در این مطلب سعی کرده‌ایم تمامی مطالب مورد نیاز در رابطه با سی ال ای و رتینول را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره خرید مکمل سی ال ای و رتینول بدانید به شما بگوییم.

هر آنچه که باید درباره رتینول بدانید

رتینول از خانواده رتینوئیدها، مشتقاتی است که از ویتامین A می‌آید. این ویتامین قدرتمند، گردش سلولی پوست را افزایش می‌دهد و تولید کلاژن را برای بهبود چین و چروک، هایپرپیگمانتاسیون و آکنه بهبود می‌بخشد. رتینول دارای قدرت‌ مراقبت حرفه‌ای از انواع پوست‌هاست. در روزهای اولیه مصرف رتینول، قرمزی، پوسته پوسته شدن و حساسیت پوست ممکن است کمی نگران کننده باشد. اما استفاده این ماده به همراه سی ال ای می تواند از التهابات و عوارض احتمالی استفاده از رتینول کم کند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در کنار رتینول به خرید مکمل سی ال ای نیز بپردازید.

اگر بدون نسخه رتینول را تهیه می‌کنید، مطمئن شوید که رتینول شما خالص بوده یا دارای سطح بالاتری از رتینول فعال است. برخی از محصولات ممکن است فقط حاوی 0.1 درصد رتینول باشند، که ممکن است نتایجی که انتظارش را دارید به همراه نداشته باشد (یا حتی اگر حاوی مقادیر بالاتری از رتینول باشند، ممکن است حاوی بافرهایی باشند که کارایی آنها را کاهش می‌دهد).

امروزه، رتینول ها برای کارایی هرچه بیشتر با سایر مواد فعال مراقبت از پوست ترکیب می شوند تا روی مسائل متعدد کار کنند. برای مثال همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، استفاده رتیول در کنار مکمل سی ال ای به التهاب ناشی از جوش های آکنه کمک کند و ظاهر پرپیگمانتاسیون پوست را کاهش می‌دهد.

نکات استفاده از رتینول

در این بخش سعی کرده‌ایم برخی از نکات کلیدی که باید هنگام استفاده از رتینول به خاطر بسپارید را شرح دهیم. اولین نکته در رابطه با استفاده از رتینول این است که استفاده از آن را به آرامی شروع کنید. از کمترین مقدار ممکن استفاده کنید. خوب است بدانید که رتینول‌ها می‌توانند جایگزین سرم‌های ضد پیری دیگر شوند. اگر این ماده را با سایر لایه بردارها (مانند کرم اسید گلیکولیک) ترکیب کنید، خطر تحریک پوست و آسیب رساندن به پوست را به همراه خواهند داشت. اما استفاده آن به همراه CLA اثرات شگفت انگیزی را برای پوست به همراه دارد. بنابراین به همراه استفاده از رتینول از خرید مکمل سی ال ای نیز غافل نشوید.

در مرحله بعد، به یاد داشته باشید که از محصول رتینول خود به طور منظم استفاده کنید و فرمول مناسب پوست خود را انتخاب کنید. دکتر گابریل چیو، جراح پلاستیک مشهور می‌گوید که یکی از بزرگترین اشتباهات زنان (و مردان) در مراقبت از پوست این است که در استفاده از محصولات خود ثابت قدم نیستند یا از محصول اشتباه استفاده می‌کنند زیرا به تبلیغات بازاریابی اعتقاد دارند. در نهایت، توصیه می‌کنیم هنگام استفاده از محصولات رتینول همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید زیرا حین استفاده از رتینول،پوست شما بسیار حساس تر خواهد شد.

سی ال ای و رتینول چگونه به جوانسازی پوست کمک میکنند؟

هر آنچه که باید درباره CLA بدانید

یکی دیگر از فناوری‌های جدید در عرصه مراقبت از پوست، استفاده از اسید لینولئیک یا همان CLA در کرم های مراقبت از پوست است (در مقایسه با استفاده از روغن گلرنگ به عنوان یک مرطوب کننده موضعی). ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که مکمل سی ال ای چگونه بر جوانسازی پوست تاثیر خواهد گذاشت؟ اول از همه باید بگوییم، CLA با تقویت سنتز سرامید در سلول های پوست به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. این کار به ایجاد سد پوستی و حفظ رطوبت در پوست منجر خواهد شد.

CLA یک ماده طبیعی است که امکان نوسازی پوست را بدون مواد شیمیایی یا درمان های خشن فراهم می‌کند. این امر به شما امکان می‌دهد که هر سه لایه پوست خود را درمان کرده و پوستی سالم از عمق ایجاد کنید.CLA در مراقبت از پوست به طور طبیعی با ترکیب شیمیایی بدن شما برای فعال کردن فرآیندهای نوسازی پوست و بازسازی آن ساختارها کار می‌کند. بنابراین یکی از محصولاتی که لازم است در فرآیند مراقبت و جوانسازی پوست خود از آن استفاده کنید مکمل سی ال ای است. برای بانوانی که می‌خواهند روی زیبایی پوست خود به صورت طبیعی تمرکز کنند، خرید مکمل سی ال ای می‌تواند بسیار راهگشا باشد، زیرا CLA ترکیب مهمی است که باید در روتین‌های ضد پیری خود بگنجانند.

سخن پایانی

اگر جوانسازی و سلامت پوست یکی از اولویت‌های شما در زندگی است لازم است کمی روتین‌های مراقبت از پوست خود را تغییر دهید. در این مسیر نیاز به شناخت موادی دارید که بتوانند به طور موثر به سلامت و ارتقای زیبایی و شفافیت پوست شما کمک کنند؛ به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم شما را با دو محصول شگفت انگیز در این زمینه آشنا کنیم. یکی از این محصولات فوق العاده مکمل سی ال ای است که به تنهایی سهم عظیمی در رطوبت رسانی، جوانسازی و زیبایی پوست شما دارد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در خرید مکمل سی ال ای لحظه‌ای درنگ نکنید تا اثرات شگفت انگیز آن را روی پوست خود مشاهده کنید. محصول موثر دیگر که در کنار سی ال ای تاثیرات شگفت‌انگیزی خواهد داشت، رتینول است. این دو محصول را تهیه و به طور مرتب استفاده کنید تا معجزه زیبای روی پوستتان را لمس کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها