رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587390

جریمه ۵ میلیون دلاری کارنیوال برای تخلفات امنیت سایبری

ساعت24-شرکت کارنیوال به دلیل تخلفات امنیت سایبری مربوط به چهار مورد رخنه امنیتی و برملا شدن اطلاعات خصوصی مشتریانش، پنج میلیون دلار جریمه شد.

html>

رگولاتور ایالت نیویورک، شرکت کارنیوال که خط کشتی‌ گردشگری دارد را به دلیل تخلفات امنیت سایبری قابل توجه مربوط به چهار مورد رخنه امنیتی در فاصله سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ که منجر به افشای میزان زیادی از اطلاعات مشتریان شد پنج میلیون دلار جریمه کرد.

دپارتمان خدمات مالی نیویورک اعلام کرد کارنیوال از مقررات امنیت سایبری این ایالت تخطی کرده و از احراز هویت چند مرحله‌ای برای دشوار شدن دسترسی هکرها به شبکه داخلی این شرکت استفاده نکرده است. همچنین کارنیوال یک رخنه امنیتی را گزارش نکرده است و آموزش کافی برای آگاهی از امنیت سایبری برای کارمندانش انجام نداده است.

کارنیوال اعلام کرد با رگولاتور نیویورک همکاری می‌کند و هیچ خلافی مرتکب نشده است و حریم خصوصی دیتا و حفاظت از آن برای این شرکت فوق العاده مهم است.

بر اساس گزارش رویترز، برندهای کارنیوال شامل کاستا، کنارد، هولاند امریکا، پرنسس و سی بورن هستند. این شرکت پنج شنبه گذشته با دادستانهای کل ۴۵ ایالت آمریکا و واشنگتن دی سی، در خصوص یکی از موارد رخنه‌های اطلاعاتی، به توافق ۱.۲۵ میلیون دلاری رسید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها