رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587427

صفر تا صد اخذ ویزای شینگن ،وقت سفارت آلمان و هلند

ساعت24-اخذ ویزای شینگن چالش‌های زیادی برای متقاضیان ایرانی دارد. هرگونه اشتباه در مسیر دریافت ویزا می‌تواند شانس شما را برای سفر به 26 کشور اروپایی کاهش دهد. اگر می‌خواهید با کمترین ریسک و بدون هیچ مشکلی ویزای توریستی شینگن را دریافت کنید، بهتر است با شرایط و مراحل صدور این ویزا آشنا شوید. در این صورت احتمال بیشتری برای موفقیت شما وجود خواهد داشت.

html>

اخذ ویزای شینگن چالش‌های زیادی برای متقاضیان ایرانی دارد. هرگونه اشتباه در مسیر دریافت ویزا می‌تواند شانس شما را برای سفر به 26 کشور اروپایی کاهش دهد. اگر می‌خواهید با کمترین ریسک و بدون هیچ مشکلی ویزای توریستی شینگن را دریافت کنید، بهتر است با شرایط و مراحل صدور این ویزا آشنا شوید. در این صورت احتمال بیشتری برای موفقیت شما وجود خواهد داشت.

اگر گمان می‌کنید مسیر پیچیده‌ای برای دریافت ویزای شینگن در پیش دارید، سخت در اشتباه هستید. چرا که شما می‌توانید به راحتی برای صدور آن اقدام کنید. مراحلی که باید طی کنید بسیار ساده است، تنها باید به درستی و در زمان مناسب طی شوند. برای درک بهتر این موضوع اجازه دهید یک مثال را با هم بررسی کنیم.

تصور کنید شما می‌خواهید ویزای خود را از طریق سفارت آلمان اخذ کنید. اولین کاری که باید انجام دهید، رزرو وقت سفارت آلمان است. پس از تعیین وقت از سفارت شما بایستی مدارک لازم را در مدت زمان جاری آماده کنید. این مدارک معمولا در زمان مراجعه به افسر سفارت ارائه می‌شود یا به کارگزاری سفارت تحویل داده خواهد شد. اکنون باید منتظر بمانید تا نتیجه نهایی اعلام شود.

اخذ ویزای شینگن

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن یکی از پرطرفدارترین ویزاهای دنیا است. به کمک این ویزا می‌توانید به 26 کشور اروپایی سفر کنید. از آنجا که کشورهای بزرگی در این حوزه قرار دارند، بسیاری از افراد تمایل به اخذ این ویزا دارند. این 26 کشور عبارتند از:

اتریش

بلژیک

جمهوری چک

دانمارک

استونی

فنلاند

آلمان

یونان

مجارستان

ایسلند

ایتالیا

لتونی

لیختن اشتاین

لیتوانی

لوکزامبورگ

مالت

هلند

نروژ

لهستان

پرتغال

اسلواکی

اسلوونی

اسپانیا

سوئد

سوئیس

کرواسی

اتحادیه اروپا

مراحل اخذ ویزای شینگن

برای اخذ ویزای شینگن باید چند مرحله را به صورت گام به گام طی کنید. در ادامه با این مراحل آشنا می‌شویم تا ضمن افزایش اطلاعات عمومی، شانس خود را برای کسب این ویزای رویایی افزایش دهید:

  1. در قدم اول باید هدف خود از دریافت ویزا را مشخص کنید. به چه علتی به محدوده شینگن سفر می‌کنید، توریستی، تحصیلی یا با مقاصد تجاری؟ چرا که این ویزا در انواع مختلفی صادر می‌شود.
  2. در ادامه باید کشور مقصد را برای دریافت ویزای خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید به هلند وارد شوید، بایستی اقدام به دریافت وقت سفارت هلند کنید. این موضوع به سلیقه شما، نوع ویزا و گزینه‌های سفرتان بستگی دارد.
  3. از زمان رزرو وقت ملاقات تا روز موعود فرصت دارید تا مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید. 2 نکته در مدارک ارائه شده بسیار حائز اهمیت است. اول این که مدارک شما باید کامل و بدون نقص باشند. فراموش نکنید جزئیات و موارد دقیق این مدارک متناسب با نوع ویزای شما متفاوت است. اما مسئله بعدی این است که شما تنها باید مدارک را به زبان مورد قبول سفارت آماده کنید. هر سفارتی مدارک را به زبان کشور خود یا زبان انگلیسی دریافت می‌کند.
  4. حالا باید منتظر بمانید و در زمان تعیین شده به سفارت مراجعه کنید. در روز مصاحبه از شما سوالاتی خواهد شد. همچنین مدارک مورد نیاز نیز از متقاضی دریافت می‌شود. در انتها باید هزینه صدور ویزا را پرداخت کنید.
  5. دیگر هیچ چیز در دست شما نخواهد بود. شما تمام تلاش‌تان را تا اینجا کرده‌اید. اکنون باید منتظر بمانید تا نتیجه درخواست شما اعلام شود. لازم به ذکر است معمولا نتیجه نهایی کمتر از 1 ماه صادر خواهد شد.

ویزا 21، بهترین مشاور در صدور ویزای شینگن

هر چند برایاخذ ویزای شینگن مسیر سختی در پیش ندارید، اما چنانچه بخواهید بدون تجربه برای دریافت این ویزا اقدام کنید، قطعا به مشکل خواهید خورد. توجه کنید برای کاهش ریسک و رد شدن درخواست‌تان باید در بهترین زمان ممکن هر مرحله از موارد گفته شده را طی کنید. اگر به مسیر گفته شده آشنایی ندارید، بهترین راهکار استفاده از راهنمایی‌های مشاوران ویزا 21 است. این تیم با سابقه‌ای درخشان شما را در این راه کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین اقدامات را برای دریافت ویزا انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه گرفتن ویزای شینگن مقاله روبه رو را مطالعه نمایید ->> اخذ ویزای شینگن

وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان

آلمان یکی از صنعتی‌ترین کشورهای جهان است که نامش در لیست کشورهای تحت قرارداد شینگن نیز دیده می‌شود. این کشور مقصد اول بسیاری از ایرانیان برای سفر، تحصیل و کار محسوب می‌شود. برای سفر به شهرهای مختلف آلمان و یا زندگی در این کشور باید ویزای شینگن بگیرید. به این ترتیب قبل از هر کاری در کشور آلمان هم نیاز به وقت سفارت این کشور خواهید داشت.

وقت سفارت آلمان هم توسط سفارت رزرو می‌شود و هم توسط کارگزاری ویزامتریک. در واقع سفارت بخشی از پروسه ویزا را به ویزامتریک سپرده است تا روال کاری سریع‌تر انجام شود. بنابراین با توجه به نوع ویزای درخواستی و سایر خدمات باید به سایت سفارت یا سایت ویزامتریک مراجعه کنید. به عنوان مثال اگر برای دریافت ویزای شینگن یا ادامه تحصیل به دنبال ثبت قرار ملاقات هستید، باید از خدمات ویزامتریک استفاده کنید.

ویزا 21، بهترین مشاور برای رزرو وقت سفارت آلمان

گرفتن وقت سفارت آلمان با دغدغه‌های زیادی همراه است. بسیاری از متقاضیان اخذ این وقت که به صورت فردی مراجعه کرده‌اند، موفق به رزرو قرار ملاقات نشده‌اند. بنابراین اگر شما نیز می‌خواهید بدون دردسر وقت ملاقات خود را اخذ کنید، می‌توانید به تیم ویزا 21 اعتماد کنید. ویزا 21 در زمینه مهاجرتی خدمات بی نظیری ارائه می‌کند که دریافت وقت از سفارت آلمان یکی از این خدمات است.

صفر تا صد اخذ ویزای شینگن ،وقت سفارت آلمان و هلند

وقت سفارت هلند

یکی دیگر از کشورهای بزرگ شینگن هلند است. تعداد زیادی از مسافران و مهاجران تمایل دارند تا به این کشور وارد شوند. به این ترتیب این افراد نیاز به اخذ وقت سفارت هلند دارند. چرا که اگر بدون قرار قبلی به سفارت این کشور در تهران مراجعه کنید، از ورود شما به سفارت ممانعت خواهد شد.

خوشبختانه سفارت هلند پروسه دریافت وقت را به مانند بسیاری از کشورهای تحت شینگن به کارگزاری vfs global واگذار کرده است. به این ترتیب شما برای دریافت وقت از سفارت این کشور باید به سایت این کارگزاری وارد شوید و برای خود قرار ملاقات تعیین کنید.

مدارکی که در زمان مراجعه به سفارت هلند باید به همراه داشته باشید

مدارکی که در زمان وقت سفارت هلند باید به همراه داشته باشید، مشابه مدارک مورد نیاز سفارت آلمان متغیر است. در واقع این مدارک بسته به نوع درخواست شما تعیین می‌شود. به طور مثال فردی که برای تحصیل وارد سفارت می‌شود باید مدارک تحصیلی خود را ارائه دهد، در حالی که برای اهداف توریستی نیازی به این موارد نیست. با این حال برخی از مدارک در تمامی مراجعات یکسان است:

  • برگ رزرو وقت
  • فرم درخواست ویزا
  • عکس بیومتریک
  • پاسپورت
  • بیمه سلامت سفر
  • گردش حساب
  • تمکن مالی
  • ...

ویزا 21، بهترین مشاور برای رزرو وقت سفارت هلند

دریافت وقت سفارت هلند نیز می‌توان یک مسئله مهم تلقی شود. اگر متقاضی ورود به این کشور اروپایی هستید، حتما می‌دانید کوچکترین اشتباهی در زمان بندی اخذ وقت سفارت می‌تواند شما را از رسیدن به این کشور دور کند. بنابراین اگر می‌خواهید ریسک سفر را کاهش دهید و بدون دغدغه و در سریع ترین زمان به ویزای خود دست پیدا کنید، بهتر است از خدمات ویزا 21 استفاده کنید. تیم مشاورین این شرکت سال هاست که در امر مهاجرت و ویزا فعالیت می‌کنند، بنابراین می‌توانید کارهای خود را با خیالی راحت به این تیم بسپارید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها