رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587438

مرگ ۳ تن طی حوادث رانندگی آخر هفته در پایتخت

ساعت24-معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ سه تن درپی وقوع سه تصادف رانندگی در پایتخت خبر داد.

html>

سرهنگ علی همه‌خانی در این‌باره گفت: متاسفانه در روز جمعه سه حادثه منجر به فوت در نقاط مختلف تهران رخ داد. اولین حادثه در ساعت ۱۵ روز جمعه در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان در محدوده ورزشگاه شهید کاظمی رخ داد و در جریان آن یک دستگاه سواری جیلی به علت عدم توجه به جلو با عابرپیاده برخورد کرد که درپی این حادثه عابر در دم فوت کرد.

وی با بیان اینکه دومین تصادف فوتی در ساعت ۱۷:۲۰ روز جمعه در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان ابتدای دورگرد خلیج رخ داد، گفت:‌در جریان این حادثه یک‌دستگاه موتورسیکلت با یکدستگاه سواری پراید که در حال حرکت به صورت دنده عقب بوده برخورد کرد و متاسفانه در این حادثه راننده موتورسیکلت که فردی حدوداً ۳۰ ساله بود، بر اثر شدت ضربه وارده در محل فوت کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تصادف سوم در ساعت ۲۱:۴۵ جمعه شب و در محدوده فلکه اول دولت آباد، خیابان علی‌نواز رخ داد. در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که در جریان آن یکی از راکبان موتور جان خود را از دست داد و راکب دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. متاسفانه در این حادثه راننده خوروی سواری از محل متواری شد که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری وی از سوی عوامل انتظامی در حال انجام است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها