رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587457

حساسیت پلیآف از فینال هم بیشتر است / احتیاجی به تبانی نداریم

ساعت24-کاپیتان تیم فوتبال ون پارس گفت: همیشه اخلاق‌مدار بوده‌ایم و با قدرت تیمی‌مان نشان دادیم احتیاجی به رایزنی یا تبانی نداریم. یکی از مهم‌ترین نکات، استفاده از داوران لیگ‌برتری در مسابقات سرنوشت‌ساز آخر فصل بود که با تسلط بر حاشیه‌های بازی، سوت‌های درست زدند.

html>

سهیل رفیع‌زاده با تأکید بر اهمیت دیدارهای مرحله پلی‌آف، اظهار کرد: حساسیت بازی‌های پلی‌آف از فینال هم بیشتر است، زیرا صعود دو تیم فینالیست قطعی است، اما در پلی‌آف فقط یک تیم صعود خواهد کرد. با تمام وجود برای صعود می‌جنگیم و امیدوارم تیمی که شایستگی صعود دارد، ما باشیم.

وی درباره شرایط لیگ دسته دو امسال و کیفیت تیم‌ها، خاطرنشان کرد: از لحاظ کیفیتی تیم‌های خوبی حاضر بودند و سطح بالایی داشتند، به‌طوری که تا هفته‌های آخر حدود پنج تیم مدعی برای صعود به پلی‌آف می‌جنگیدند.

رفیع‌زاده ادامه داد: تیم‌هایی که در خانه ون پارس مهمان بودند، شرایط بسیار خوبی از لحاظ زمین تمرینی و استراحتگاه برایشان فراهم بود. اما در بازی‌هایی که مهمان بودیم برخی از تیم‌ها زمین چمن قابل قبولی برای بازی نداشتند.

کاپیتان تیم فوتبال ون پارس نقش جهان داوری‌های لیگ دسته دو را نسبتاً ضعیف ارزیابی کرد و گفت: به‌طور کلی بحث داوری همیشه در لیگ‌های پایین‌تر ضعیف بوده و داوران جوان‌تر و کم‌تجربه‌تر هستند. ما نیز از این قاعده در بازی‌های میزبان یا مهمان مستثنی نبودیم. همین امر باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم. اما نکته مهم این بود که در بازی‌های آخر و سرنوشت‌ساز از داوران لیگ برتری استفاده شد و همین موضوع مانع شد که حقی از تیم‌ها ضایع شود. داوران لیگ برتری با تجربه خوبی که داشتند، توانستند بر حاشیه‌های بازی تسلط داشته باشند.

رفیع‌زاده درباره شرایط فعلی تیم ون پارس، گفت: به جز یک نفر مصدوم، باقی بازیکنان آمادگی کامل دارند و محروم نداریم و از لحاظ روحی و جسمی طبق برنامه در حال تمرین هستند.

وی تصریح کرد: ون پارس تیمی از اصفهان است که پس از سال‌ها تلاش به پلی‌آف رسیده و با دو دوره قهرمانی پی در پی ثابت کردیم لیاقت صعود به دسته یک را داریم.

کاپیتان تیم فوتبال ون پارس با اشاره به شایعه وجود تبانی در لیگ دسته دو، یادآور شد: تیم ما در بازی‌های رو در رو قدرت خود را به حریفان نشان داده و همیشه اخلاق‌مدار بوده‌ایم. به هیچ وجه احتیاجی به تبانی یا رایزنی برای صعود نداشتیم. تفاوت اصلی باشگاه ون پارس با دیگر رقبا؛ هدف‌داری، برنامه‌ریزی و امکانات خوبی است که دارد و بازیکنان تلاش می‌کنند جواب زحمات مدیریت باشگاه را بدهند. دیگر حواشی که از سوی رقیب مطرح می‌شود، خنده‌دار است و امیدوارم به جای این حرف‌ها بر قدرت تیمی خود تمرکز کنند.

رفیع‌زاده خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان با حمایت از ون پارس می‌توانند به پایه‌های فوتبال استان اصفهان کمک کنند. در حال حاضر مدیری ورزشی از باشگاه ون پارس برای کمک به پایه و اساس فوتبال اصفهان حاضر شده و مسئولان با حمایت می‌توانند او را دلگرم کنند تا بیش از پیش به فوتبالیست‌های اصفهان میدان داده شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها