رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587476

فال روزانه یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید

فال
html>

فال شخصی برای متولدین ۵ تیر :

امسال توپی از آتش به سمت زندگی تان روان می شود و زندگی شما را گرم تر از قبل خواهد کرد. این آرامش نه تنها موقتی نیست بلکه تا آخر عمرتان با شما همراه خواهد بود. در ماه آبان ایده هایی به سرتان می زند که اگر عملی شان کنید، شرایط مالی تان از این رو به آن رو می شود. شاید بد نباشد که امسال طرز فکرتان را کمی تغییر دهید زن های متولد امروز دوره ی فوق العاده ای را در زمینه ی کاری تجربه خواهند کرد و پیشرفت قابل توجهی خواهند داشت. وضعیت مالی شما بدون شک نسبت به سال گذشته خیلی بهتر از سال قبل خواهد بود، اما هزینه هایتان نیز به همان نسبت افزایش خواهند یافت و امکان پس انداز چندانی نخواهید داشت. آنهایی که پیش از این شریک زندگیشان را پیدا کرده باشند امسال به احتمال زیاد به خانه ی بخت خواهند رفت و پیمان ازدواج خواهند بست. سفرهای تفریحی و کاری همگی به خوبی پیش خواهند رفت و نتایج مورد نظرتان را برای شما به همراه خواهند داشت. ماه های تیر، شهریور، دی و فروردین بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز به خودتان انگیزه بدهید. تنها چیزی که صبحگاه به شما انرژی کافی برای ترک کردن رختخواب گرم و نرمتان و آغاز یک روز پرهیاهوی دیگر را می تواند بدهد انگیزه درونی شماست. تفریح و خوشگذرانی بیش از حد باعث می شود انگیزه خود را از دست داده و نسبت به همه چیز بی تفاوت شوید، در هر چیزی حد و اندازه را نگه دارید. تفاوت زیادی بین کمک کردن به دیگران و دادن اجازه سوء استفاده به آنها وجود دارد، این تفاوت را درک کنید. بعد از یک روز کاری طولانی با وقت گذاشتن برای خانواده و عزیزان به خودتان انرژی بدهید. امروز علاقه زیادی به بحث در مورد مسائل عمیق و جدی دارید، ولی حواستان باشد طرفتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید، بحث با نادان بزرگترین اشتباه است. اتفاقی برایتان خواهد افتاد که به خنده‌تان می اندازد. پله های ترقی را یک به یک پیموده‌اید اکنون به جایی رسیده‌اید که می توانید از خودتان و عملکردتان راضی باشید، یادتان باشد که در پیشرفت شما کمک های دیگران نقش مهمی داشته، به خودتان مغرور نشوید و همیشه قدردان باشید. یک جابجایی در پیش خواهید داشت نگران نباشید این اتفاق برایتان بسیار خوب است.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز قرار نیست همه چیز درست همان طوری که شما دلتان می خواهد پیش برود و تنش ها و چالش های زیادی را در طول روز تجربه خواهید کرد. شما اندکی احساس گیجی و سردرگمی می کنید، اما اوضاع خیلی راحت تر از آن چیزی که شما انتظارش را دارید روبراه خواهد شد. به قطب نمای دورنتان رجوع کنید تا بهترین راه ممکن را پیش رویتان بگذارید. اگر بپذیرید که به اوضاع از دید طرف مقابلتان هم نگاه کنید امروز برایتان خیلی راحت تر خواهد گذشت. سعی کنید امروز بیشتر به دیگران فکر کنید و دست از خودخواهی بردارید. حساسیت بیشتری نسبت به احساسات و نیازهای اطرافیانتان داشته باشید تا خودتان هم روز خوبی را بگذرانید. اتفاق عجیبی را تجربه خواهید کرد، کنار آمدن با موقعیت جدید در ابتدا برایتان سخت و نگران کننده است اما خیلی زود با وضعیت جدیدتان هماهنگ خواهید شد. هوش سرشار شما زبانزد خاص و عام است اما یادتان باشد با این شاخه به آن شاخه پریدن هیچ کس به جایی نمی رسد. بر روی کارهایتان بیشتر تمرکز کنید به شریک عاطفی‌تان بیشتر محبت کنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز از برخی جهات برای شما روز تفکر و تعمق خواهد بود. توجه به جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار است، اما باید در نظر داشته باشید که بیش از حد لازم غرق آنها نشوید و تمام ذهنتان را روی جزئیات متمرکز نکنید. در غیر این صورت در موقعیت هایی قرار خواهید گرفت که تمام جزئیات آنها را تجزیه و تحلیل کرده اید، اما از اصل موضوع غافل شده اید. امروز فرصت خوبی است تا روز نگرش خود کار کنید و تغییرات لازم را در نگاه خود ایجاد کنید و یاد بگیرید نگاه گسترده تری داشته باشید. در ساعات بعد از ظهر ممکن است سردردخفیفی به سراغتان بیاید، سعی کنید به جای مصرف دارو کمی استراحت کرده و از دمنوش های گیاهی آرامش بخش استفاده کنید. زود تصمیم نگیرید و در قضاوت عجله نکنید. بهتر است کار نیمه کاره ای را که در دست دارید به سرانجام برسانید و بعد بروید به سراغ کار دیگر. مسئله و مشکلات خانوادگی‌تان را وارد محیط کاری خود نکنید. حسودی در جمع دوستانتان به موقعیت شما حسادت می کند تقصیر خودتان است که تمام جزئیات زندگی‌تان را در برابر دیدگان او روی دایره می ریزید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز سعی کنید به حریم شخصی دیگران توجه بیشتری داشته باشید، به احساسات آنها احترام بگذارید و به آنها فضایی برای نفس کشیدن بدهید. امروز روز فوق العاده ای برای دنبال کردن پروژه های هنری و خلاقانه می تواند باشد. سعی کنید حتما کارهای مرتبط با هنر و موسیقی را در برنامه امروزتان جای دهید، خواه خلق یک اثر هنری باشد، خواه رفتن به تماشای یک نمایشگاه آثار هنری و یا حتی یک کنسرت! شما امروز این فرصت را خواهید داشت که در کنار افرادی قرار بگیرید که علایق مشترکی با شما دارند، از این موقعیت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و اگر برای انجام کاری دنبال یک شریک و همراه می گردید او را در میان اطرافیان خود پیدا کنید. فکری در سر دارید که به شدت حواستان را مشغول کرده آغاز یک کار جدید یا خرید یک وسیله نو یا سرمایه گذاری تازه، اگر می خواهید فکرتان را واقعا عملی کنید بهتر است این کار را حالا انجام دهید. خبر های خوبی به شما می رسد که زندگی‌تان را متحول می کند و شما را به آرزوی دیرینه‌تان می رساند. میهمانی ترتیب خواهید داد از حالا به فکر تدارک باشید


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز به روزهای خوش گذشته و افرادی که زمانی با آنها در ارتباط بودید و لحظات خوشی که در کنار هم می گذراندید فکر کنید. به زمانی فکر کنید که با افرادی در تماس بودید که افکار و علایقی شبیه به خود شما داشتند و سرگرمی های مشترکی با هم داشتید. شما به آن روزها و آن افراد در زندگی خود نیاز دارید، پس سعی کنید پلی به گذشته تان بزنید و با افرادی که زمانی دوستشان داشته اید و برایتان خیلی عزیز بوده اند ارتباط برقرار کنید. امروز می تواند فرصتی بی نظیر برای حل مشکلاتی باشد که بین شما ایجاد شده و از هم دورتان کرده اند. شاید اوضاع هرگز مثل سابق نشود، اما شما می توانید اتفاقات خوب دیگری را در کنار هم رقم بزنید. دیگران را برای اشتباهی که خودتان مرتکب شده‌اید مواخذه نکنید، خودتان را سوژه صحبت دیگران می کنید تا بیشتر پشت سرتان حرف بزنند مسئولیت را گردن بگیرید و جلوی دیگران بایستید. برای انجام کاری بهتر است از خودتان بیشتر از دیگران توقع داشته باشید. اموالتان را از جلوی دست جمع کنید تا بعد از گم شدن آن‌ها پشیمان نشوید


فال امروز متولدین شهریور

امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید بود برای هماهنگ شدن با سایر اعضای گروهی که عضو آن هستید در برخی از رفتارها و نگرش های خود تجدید نظرهایی کل انجام دهید. با خودتان فکر کنید که چطور می توانید با دیگران هماهنگ شوید و به آنچه در درونشان می گذرد پی ببرید. خوشبختانه در حال حاضر هر دو جنبه ی زنانه و مردانه ی وجودتان در هارمونی فوق العاده ای به سر می برند و به همین دلیل هم خیلی خوب می دانید که از خودتان و زندگیتان چه انتظاراتی دارید و دوست دارید چه کارهایی انجام دهید. برای حل کردن مشکلی که در محل کارتان برایتان پیش آمده است به کمک و راهنمایی شخصی که از شما تحصیل کرده تر و با تجربه تر است نیاز دارید، پس غرور را کنار بگذارید! ساده نباشید اما خوددارتر رفتار کنید میهمانی از راه دور یا نوزادی در راه دارید که هر کدام باشد قدمش برایتان خیر و برکت بسیار دارد. شاکر باشید و از کمک به دیگران غافل نشوید. بیماری یکی از دوستان یا نزدیکانتان شما را کلافه کرده است. بد بینی بلای جان شما است بهتر است عینک بد بینی را همین حالا از چشمتان بردارید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما اعتماد به نفس تازه ای در درونتان یافته اید که به شما کمک خواهد کرد به احساساتتان غلبه کرده و به افکار منطقی خود توجه بیشتری داشته باشید. سعی کنید نگاه منفی نگرانه ای که به اتفاقات اطراف خود دارید را کنار بگذارید و به جای اینکه روی جنبه ی بد آنچه برایتان اتفاق می افتد تمرکز کنید، نکات مثبت اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند را مد نظر داشته باشید. با داشتن این نگاه منفی شما تنها مشکلاتی که دارید را پیچیده تر و بزرگتر خواهید کرد. حق خوشحال بودن را از خودتان نگیرید! اگر بسته ای به دستتان رسید که نام فرستنده و گیرنده ی آن را پیدا نکردید از باز کردن آن پرهیز کنید، زیرا صاحب اصلی آن خیلی زود پیدا خواهد شد! حواستان باشد که صبر آدم های اطرافتان هم اندازه ای دارد، آن‌ها نمی توانند همین طور آرام بنشینند و شاهد رفتار اهانت آمیز شما باشند، پیش از آن که تمام پل های پشت سر خود را خراب کنید بهتر است تغییر رویه داده و منطقی تر تصمیم بگیرید. اگر متاهل هستید بهتر است کمی بیشتر به همسرتان توجه کنید و مراقب رفتار و گفتارتان در جمع باشید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

سعی کنید با انتقاداتی ک امروز از شما می شود انگیزه خود را از دست ندهید. اگر از هدفتان مطمئن هستید با به کار گرفتن انتقادات سازنده می توانید خود را به آن نزدیک تر کنید. چرا از تغییرات وحشت دارید؟ اگر شما خودتان را با تغییرات سازگار کنید، آنها نیز با شما سازگار و هماهنگ خواهند شد، پس قدم برداشته و پیش بروید. امروز زیاد به خودتان فشار نیاورید و خیالتان راحت باشد که اگر برنامه منظمی داشته باشید به همه کارهایتان خوهید رسید. امروز به کلمات برای بیان حرف ها و احساساتتان اکتفا نکنید. زبان بدن و لمس کردن تاثیری بسیار بیشتر از کلمات خواهند داشت. با دست دادن صمیمانه به دوستان و در آغوش گرفتن عزیزان و نوازش همسرتان دوست داشتن خود را به آنها نشان دهید. شایستگی های شما از چشم هیچ کس پنهان نیست شما نیازی ندارید تا برای پیشرفت و بالا رفتن از پله های ترقی از کسی کمک بخواهید، خیالتان راحت کم کاری و یا تهمت زدن دیگران نمی تواند نظر کارفرمایتان را نسبت به شما عوض کند او شما را به خوبی می شناسد. اگر مشغول تحصیل هستید در انتظار نمرات خوبی باشید صدقه ای کنار بگذارید


♐ فال روزانه متولدین آذر

به همه اطلاعاتی که امروز به دست می آورید اعتماد نکنید، چرا که برخی از آنها ممکن است زیاد موثق نباشند و باعث گمراهی شما شوند. اگر کسی در کارهایتان مانعی ایجاد کرد تسلیم نشوید و از خلاقیت خود برای دور زدن این مانع استفاده کرده و اجازه ندهید جلوی شما را بگیرد. چنین تجربیاتی تنها شما را قویتر می کنند. سعی کنید کارهایی که برایتان لذت بخش هستند و به شما امید و اطمینان می دهند را انجام دهید. در مورد دیگران قضاوت نکنید، گذشته هر فردی به خودش مربوط است، آنچه اهمیت دارد درسی است که از اشتباهاتمان می گیریم. با دوستان نزدیک خود دیدار کنید و اگر کدورتی بین شما وجود دارد آن را حل کنید. در مورد مساله ای احساسی اوضاع بر وفق مراد است نتیجه تلاشتان را بزودی خواهید گرفت یک دوست قدیمی به دیدارتان خواهد آمد که از این دیدار بسیار خوشحال می شوید. گاهی اعتماد به نفس خود را از دست می دهید که نتیجه به ضرر شما تمام می شود قدم های بزرگ بر ندارید آهسته و پیوسته به جلو پیش بروید. برای هدف مالی بزرگی که در سر دارید باید بیشتر کوشش و تلاش کنید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز کلی کار برای انجام دادن دارید. به طور ناگهانی انگار شما در مرکز دنیا قرار گرفته اید و توانایی های ذهنی شما در معرض امتحان قرار گرفته اند. خودتان را برای امتحان آماده کرده اید؟ بهتر است خودتان را جمع و جور کرده و ذهنتان را به کار بیندازید. کافی است خودتان باشید و دنباله روی کورکورانه دیگران نباشید. به شایعات و غیبت هایی که می شنوید خیلی اهمیت ندهید و حرف هایی که از منبعی موثق نشنیده اید را باور نکنید، در غیر این صورت ممکن است به دردسر بیفتید. با داشتن نظم و برنامه ریزی از ابتدای روز حتی اگر برخی مشکلات جزئی به وجود بیایند هم خواهید توانست همه کارهایتان را به موقع انجام دهید. خبر جدایی را خواهید شنید توصیه می شود از دخالت در این موضوع خودداری کنید راز دار باشید در انجام کاری که در نظر دارید شتاب نکنید. برای رسیدن به هدف بزرگ خود به حربه محبت متوسل شوید. تا حدی در زمینه عاطفی احساس نا هماهنگی می کنید یادتان باشد شما نمی توانید روی دیگران کنترل داشته باشید.


♒ فال متولدین بهمن

به نظر می رسد که دیگران علاقه چندانی به شنیدن اهداف و برنامه هایی که برای خودتان در نظر گرفته اید ندارند و شاید حتی حرف زدن با آنها به جای این که کمکی به شما بکند باعث از بین رفتن انگیزه تان هم بشود، پس به جای این که چیزی بگویید در خلوت خودتان به آنها فکر کنید. امروز ذهن خودتان را روی لذت های کوچک زندگی متمرکز کنید. تفریح و رسیدن به شادی و آرامش تنها در مسافرت به مقصد های دوردست و فعالیت های گران قیمت و تجملاتی خلاصه نمی شود. تمام آن چیزی که به آن نیاز دارید از درون شما نشأت می گیرد. از طبیعت لذت ببرید. به ماه و خورشید و ستاره ها نگاه کرده و لبخند بزنید. زیبایی در تمام چیزهای اطراف شما وجود دارد در مورد مسئله ای اقتصادی به طور اتفاقی تصمیمی گرفته‌اید، بهتر است در برابر ناملایماتی که پیش می آید صبر کنید. این اواخر آنقدر تلخی و بد اخلاقی کرده‌اید که اطرافیان از دورتان پراکنده شده‌اند صبر و حوصله اگر به خرج می دهید گله و شکایت نکنید شخصی که به شما علاقمند است قصد دارد از شما سوالی بپرسد اما جرات نمی کند با شما تماس بگیرید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز به ذهن خلاق خود توجه کنید. اکنون وقت بسیار خوبی برای کاشتن دانه هایی است که در نهایت صحت و قدرت رشد خواهند کرد و به ثمر خواهند نشست. شما اکنون توانای رسیدن به ثروت را دارید، اما نمی توان راه صد ساله را یک شبه رفت. کلید موفقیت شما این است که آرامش خود را حفظ کرده و به مشکلات کوچکی که سر راهتان سبز می شوند عکس العمل شدید نشان ندهید. شما مهمتر از این هستید که وقت و انرژی خودتان را صرف چیزهای بیهوده بکنید. سعی کنید در کار دیگران دخالت بیجا نکنید و با کنجکاویتان از حد و مرزهایی که بین شما و آنها وجود دارد فراتر نروید، این کار تنها فاصله بین شما و آنها را بیشتر خواهد کرد. در انجام معامله ای که در پیش رو دارید بهتر است دست دست نکنید، اگر قصد خرید دارید عجله کنید که به نفع شماست برای عشقی که در دل دارید باید بیش از این ها تلاش کنید و از خانواده کمک بگیرید به این قضیه به این سادگی نگاه نکنید. خوابی که دیده‌اید را برای کسی تعریف نکنید تعبیرهای دیگران بیهوده پریشانتان می کنند به جای آن به کسی کمک کنید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها