رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587492

رئیس جمهور چچن: دشمن اصلی مردم اوکراین، آمریکا است

ساعت24-ایسنا نوشت: رئیس جمهوری چچن در سخنانی تاکید کرد دشمن اصلی اوکراین آمریکا است و این را سیاستمداران ایالات متحده هم تایید می‌کنند.

html>

به گزارش نووستی، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری چچن گفت: دشمن اصلی اوکراین آمریکا است و حتی خود سیاستمداران آمریکایی نیز این واقعیت را تایید می‌کنند.

وی افزود: "من از همان اول گفتم که دشمن اصلی مردم اوکراین، روسیه نیست، بلکه آمریکا است. اکنون حتی خود سیاستمداران آمریکایی نیز نظر من را تایید می‌کنند. وقت آن رسیده است که اوکراینی‌هایی که به راه مرگ ادامه می‌دهند بفهمند همه این‌ها به خاطر منافع ژئوپلیتیک آمریکا است."

قدیروف همچنین از آزادسازی ۸۰۰ غیرنظامی که توسط نیروهای مسلح اوکراینی در کارخانه "آزوت" در سورودوینسک و بلوگانسک به عنوان سپر انسانی استفاده می‌شدند، خبر داد.

وی در پستی در کانال تلگرامی خود نوشت: "به چهره خسته و در عین حال شاد این غیرنظامیان نگاه کنید! بدون اغراق می‌توان گفت که آنها از اسارت اوکراین آزاد شده‌اند."

رئس جمهوری چچن افزود: بیچاره‌هایی که در زیرزمین‌های "آزوت" بودند، نمی‌دانستند که نیروهای روسی یک "کریدور سبز" در اختیارشان می‌گذارند که از طریق آن می‌توانند کمک، غذا، دارو و زندگی آرام را در فاصله صد متری از محوطه کارخانه به دست آورند.

وی افزود: این فاشیست‌های غیر انسان که غیرنظامیان را برای استفاده به عنوان سپر انسانی نگه داشته‌اند، چه می‌توان نامید؟ ... به این چهره‌های شاد نگاه کنید و اظهارات نادرست و نفرت انگیز نازی‌های اوکراین را به یاد بیاورید که قرار است غیرنظامیان را نجات دهند! غیرنظامیان زندانی در زیرزمین‌های کارخانه آزوت واقعا خوشحال هستند و به بستگان خود درود می‌فرستند و عزیزان خود را صدا می‌زنند و فراتر از همه دو کلمه مهم می‌گویند: "ما زنده‌ایم!"

او ادامه داد: آهای نازی‌ها! ای شیاطین، هنوز هم می‌گویید که ۸۰۰ نفر را در سرداب‌ها و زیر زمین نجات داده‌اید؟! به شما گفته بودم که دروغ بودن تبلیغات نازی‌ها را ثابت کرده و نشان خواهم داد.

قدیروف در پایان خطاب به رسانه‌های غربی گفت: اینجا نزدیک به هزار شاهد وجود دارد که دروغ‌های راهزنان اوکراینی را تایید می‌کنند، اینجا ۸۰۰ نفر اعم از بچه و بزرگ هستند، آیا گزارش واقعی از آنها تهیه می‌کنید؟! می‌دانم که هرگز این کار را نخواهید کرد. "

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها