رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587514

کاربران عراقی: ترکیه باید ادب شود

ساعت24-فارس نوشت: کاربران عراقی، هشتگ «ترکیه باید ادب شود» را در فضای مجازی و شبکه توئیتر ترند کردند. این اتفاق بعد از آن‌افتاد که روز گذشته (شنبه) سخنگوی کتائب حزب‌الله عراق اعلام کرد عاملان حملات مداوم به شرکت اماراتی در شمال این کشور عناصر وابسته به سرویس اطلاعات ترکیه هستند.

html>

طبق گزارش پایگاه خبری-تحلیلی «المعلومه»، کاربران عراقی توئیتر به دلیل اعتراض به تداوم و گسترش نیروهای ترکیه در داخل خاک عراق، از طریق زمین و هوا و ادامه حملات مکرر این کشور در داخل خاک این کشور ، هشتگ «ترکیه باید ادب شود» را به عنوان اولین هشتگ ترند کردند.

بعد از ظهر روز گذشته (شنبه) منابع خبری عراق از حمله راکتی به میدان گازی «کورمور» در سلیمانیه خبر داده بودند؛ میدانی که یک شرکت وابسته به امارات عربی متحده در آن فعالیت می‌کند. این حمله راکتی به تأسیسات شرکت اماراتی «دانة غاز» (Dana Gas) در چمچمال، برای سومین بار صورت می‌گرفت.

علاوه بر این، افراد مسلح ناشناسی دیروز در سومین حمله ظرف ۷۲ ساعت، یک میدان چمنی در کنار یک سایت گاز در کورمور در سلیمانیه در شرق اقلیم کردستان عراق را بمباران کردند.

در واکنش به این حوادث متعمدانه و حملات، «جعفر الحسینی» سخنگوی کتائب حزب الله عراق شامگاه گذشته، گروه‌های وابسته به سرویس اطلاعاتی ترکیه را به عنوان عامل این حملات معرفی کرد.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «گروه‌های سرکشِ ساکن در طوزخورماتو که با سرویس اطلاعات ترکیه ارتباط دارند، کسانی هستند که میادین کردستان را بمباران می‌کنند». در توئیت‌های خود از حشدالشعبی خواست تا عملان را مورد تعقیب قضایی قرار داده و آن‌ها را برای مجازات به دست عدالت بسپارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها