رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587525

جاماندگان و معترضان یارانه بخوانند/ احتمال تغییر در فهرست یارانه‌بگیران ماه تیر؟

ساعت24- به دنبال صحبت‌های شب گذشته رئیس‌جمهور، سازمان هدفمندی‌یارانه‌ها آخرین وضعیت مربوط به بررسی درخواست جاماندگان و معترضان یارانه جدید را اعلام کرد.

html>

سازمان هدفمندی‌یارانه‌ها آخرین وضعیت مربوط به بررسی درخواست یارانه جاماندگان و معترضان را اعلام کرد.

طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها در خصوص آخرین وضعیت جاماندگان یارانه معیشتی به تجارت‌نیوز گفت: حدود ۲٫۵ میلیون نفر جامانده یارانه داشتیم. طبق بررسی وزارت رفاه از این عده، گروهی به تشخیص وزارت‌رفاه در دهک‌های اول تا نهم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این افراد از سوی وزارت رفاه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها معرفی شده‌اند تا در لیست یارانه‌بگیران تیر قرار بگیرند.

حسینی افزود: علاوه براین از این میان این ۲٫۵ میلیون نفر، برخی هم به تشخیص وزارت رفاه، مشمول دهک دهم درآمدی هستند. طبق برنامه اصلاح ارزترجیحی به این گروه از شهروندان یارانه معیشتی تعلق نمی‌گیرد اما در مقابل حق ثبت درخواست اعتراض و رسیدگی مجدد محفوظ است.

احتمال پرداخت یارانه به معترضان در تیر

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها همچنین در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست معترضان یارانه معیشتی گفت: رسیدگی به درخواست این افراد از ابتدا با وزارت رفاه بود. با تاکید شب گذشته شخص رئیس‌جمهور انتظار می‌رود که وزارت رفاه اسامی معترضان مستحق دریافت یارانه را تا موعد پرداخت یارانه تیر در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار دهد.

وی یادآور شد: وظیفه رسیدگی به درخواست معترضان و جاماندگان یارانه معیشتی با وزارت رفاه است و سازمان هدفمندی یارانه‌ها فقط مطابق لیست ارائه شده از سوی وزارت رفاه یارانه معیشتی را واریز می‌کند.

حسینی افزود: باتوجه به اینکه موعد پرداخت یارانه معیشتی بیستم هر ماه خواهد بود، وضعیت معترضان و جاماندگان یارانه جدید تا این تاریخ روشن می‌شود. در این میان برای کسانی که اعتراضشان مورد قبول واقع نشده است، امکان ثبت اعتراض وجود خواهد داشت.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در عین حال برای چندمین بار تاکید کرد: این سازمان به هیچ وجه برای هیچ کس پیامکی در ارتباط با دریافت یارانه نقدی ارسال نمی‌کند. بنابراین شهروندان مراقب پیامک‌ افراد سودجو باشند و فریب آنها را نخورند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها