رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587549

امانت داری در تهیه خبر مکتوب گفت و گوی زنده تلویزیونی مراعات نشد

سه رسانه رسمی دولت ، کدام جمله رئیسی را تغییر دادند؟

ساعت24-سه رسانه رسمی اطلاع رسانی دولت ، شامل پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، پایگاه اطلاع رسانی دولت و خبرگزاری ایرنا ، جمله ای از رئیسی در گفت و گوی زنده تلویزیونی دیشب را تغییر داده و منتشر کردند.

html>

به گزارش خبرآنلاین ، رئیس جمهوری در ششمین گفت و گوی زنده تلویزیونی خود گفت : « باز طرف های مقابل دست به اقداماتی می زنند که با صحبت هایشان همخوانی ندارد ولی ما میز مذاکرات را رها نخواهیم کرد». این سخنان رئیسی جمهور را همه تماشاگران گفت و گو دیدند و در رسانه ها نیز عینا، بازتاب یافت و حتی در برخی رسانه ها به عنوان تیتر یا یکی از تیترهای اصلی خبر منتشر شد

اما سه رسانه پایگاه اطلاع رسانی دولت، خبرگزاری ایرنا، و پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،در نشر متن گفت و گو ، این جمله را تغییر داده اند :

در سه پایگاه مذکور ، جمله رئیسی به شرح زیر منتشر شده است:

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری : آیت‌الله رئیسی در ارتباط با سفر آقای بورل با اشاره به اینکه بنای بر تعطیلی مذاکرات نداریم، تصریح کرد: بارها گفتیم که این قطعنامه‌ها نمی‌تواند ایران را نسبت به مواضعش وادار به عقب‌نشینی کند. مواضع عزتمندانه و مذاکرات عزتمندانه برای پیگیری خواست ملت بزرگ ایران که استفاده از حقوق حقه خودش است، از سوی دولت پیگیری می‌شود و در نشست‌هایی که با آقای بورل داشتند هم مورد تأکید قرار گرفت.

پایگاه اطلاع رسانی دولت : آیت‌الله رئیسی در ارتباط با سفر آقای بورل با اشاره به اینکه بنای بر تعطیلی مذاکرات نداریم، تصریح کرد: بارها گفتیم که این قطعنامه‌ها نمی‌تواند ایران را نسبت به مواضعش وادار به عقب‌نشینی کند. مواضع عزتمندانه و مذاکرات عزتمندانه برای پیگیری خواست ملت بزرگ ایران که استفاده از حقوق حقه خودش است، از سوی دولت پیگیری می‌شود و در نشست‌هایی که با آقای بورل داشتند هم مورد تأکید قرار گرفت.

خبرگزاری دولتی ایرنا : آژانس بین المللی انرژی اتمی ۱۵ بار تایید کرده بود که انحرافی در فعالیت هسته ای ایران وجود ندارد. مجموعا در سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران، کار مذاکرات دنبال می شود ما بنای تعطیلی مذاکره را نداریم اما ازمواضع خود عقب نشینی نمی کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها