رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587567

محمدحسین کنعانی‌زادگان: او می‌تواند مربی موفقی شود

کنار سیدجلال مدافع ملی شدم

ساعت24-خبرورزشی نوشت: مدافع لژیونر تیم ملی کشورمان معتقد است که تا سال‌های سال دیگر فوتبال ایران مدافعی مثل سید جلال حسینی به خودش نخواهد دید.

html>

محمد حسین کنعانی زادگان درخصوص خداحافظی دوست و همبازی سابق خودش گفت: واقعا بازی در کنار سید جلال حسینی برای من از لحاظ فنی یک کلاس درس بزرگ بود. هر بازی یا هر تمرین و حتی در رختکن شما می‌توانستید از سید جلال حسینی یاد بگیرید و امور دفاعی را بیاموزید.

وی ادامه داد: خود من قبل از پرسپولیس و بازی باشگاهی در کنار سید جلال حسینی هم به تیم ملی دعوت شده بودم اما به جرأت می‌گویم کنار او مدافع ملی شدم. او به من آموخت که در فوتبال سخت گیر باشم هم برای مهاجم حریف و هم برای خودم و نباید به عنوان بازیکن ملی راحت دریبل بخورم یا اجازه خودنمایی به مهاجمان و بازیکنان حریف بدهم.

کنعانی زادگان همچنین یادآور شد: هرکسی که کنار سید جلال حسینی بازی کرد به تیم ملی دعوت شد و این یک پوئن مثبت برای او بود. سید جلال نه تنها به تیم کمک می‌کرد بلکه به شما به عنوان همبازی هم کمک می‌کرد تبدیل به مدافع بهتری شوید وحالا هم مطمئن هستم می‌تواند مربی موفقی شود چون قدرت رهبری بالایی دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها