رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587580

پایان نقل و انتقالات پرسپولیس با خرید دو مهاجم

ساعت24-تسنیم نوشت: به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی تنها دنبال دو هدف دیگر خواهد بود.

html>

باشگاه پرسپولیس در یک ماه اخیر فعال‌ترین باشگاه لیگ برتری در نقل‌وانتقالات تابستانی بوده است. تیمی که حالا با جذب چندین ستاره ملی‌پوش به مدعی اصلی فصل آینده لیگ برتر تبدیل شده است و در روزهایی که سایر مدعیان دنبال انتخاب سرمربی خود بودند، یحیی گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس تا حد زیادی اسکلت اصلی تیم فصل آینده خود را بستند و حالا تنها در پی جذب دو مهاجم هستند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، گئورگی ولسیانی، سعید صادقی و محمد مهدی احمدی هفت خرید جدید پرسپولیس هستند که در کنار تمدید قرارداد مهدی ترابی، سیامک نعمتی و میلاد سرلک نمایی از عملکرد موفق سرخ‌ها در نقل‌وانتقالات است.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد این باشگاه پس از خریدهای موفق داخلی، حالا تنها دنبال جذب دو مهاجم است تا خط حمله خود را تقویت کند. در این زمینه نیز توافقاتی با کاسیانو دیاز برزیلی داشته و علاوه بر این بازیکن نیز با دو سه مهاجم دیگر مذاکره کرده است.

پرسپولیسی‌ها پس از جذب دو مهاجم مدنظرشان، تا حد زیادی پرونده نقل‌وانتقالات تابستانی خود را خواهند بست و تنها در صورت درخواست مجدد گل‌محمدی احتمال دارد بار دیگر با بازیکنی وارد مذاکره شوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها