رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587869

بورس پس نیفتاد!

ساعت24-چراغ‌های قرمز همچنان مهمان بازار سرمایه هستند؛ با این حال شاخص کل بورس در هفته جاری همه تلاش خود را برای حفظ کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد به کارگرفت و با وجود انکه تا یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد نیز کاهش یافت در نهایت توانست این کانال را حفظ کند.

html>

هرچند بازار سرمایه سال را سبزپوش آغاز کرد و شاخص کل توانست حتی یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را هم فتح کند، طی یک ماه گذشته قرمزپوش شده و تمایل به سقوط در شاخص های بورسی در هفته جاری هم ادامه داشت. با این حال این شاخص توانست درحالی که تا لبه سقوط به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رفته بود، کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را حفظ کند.

بر این اساس بورس هفته را قرمزپوش اغاز کرد و شاخص کل در روز شنبه با ۱۳ هزار و ۵۹ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد سقوط کرد. روند نزولی بورس در روز یکشنبه نیز ادامه داشت و شاخص کل با ۱۸ هزار و ۱۸۵ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد رسید. روند حرکت شاخص کل در روز دوشنبه تغییر کرد و این شاخص با ۲۷۴۱ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۰۴ هزار واحد ایستاد.

روند صعودی شاخص در روز سه شنبه نیز ادامه داشت و در این روز با ۱۰ هزار و ۳۶۰ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد صعود کرد. در نهایت در روز چهارشنبه شاخص کل بورس با ۷۱۹ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۳ هزار واحد ایستاد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها