رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587891

اختلاف گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس بر سر بازیکن جنجالی

ساعت24-باشگاه پرسپولیس با وجود درخواست رسانه ای سرمربی تیم هنوز راضی به افزایش مبلغ قرارداد هافبک این تیم نشده است.

html>

باشگاه پرسپولیس با جذب علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، محمد مهدی احمدی و مرتضی پورعلی گنجی در نقل و انتقالات تابستانی باعث رضایت هواداران از عملکرد رضا درویش مدیرعامل باشگاه شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای جلب رضایت تمام و کمال یحیی گل محمدی در حال مذاکره برای جذب دو مهاجم خارجی است با درخواست سرمربی تیم مبنی بر تمدید قرارداد رضا اسدی هافبک فصل گذشته این تیم روبرو شد.

گل محمدی در تازه‌ترین مصاحبه خود ضمن اشاره به تلاش باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی خواستار حفظ هافبک بلند قامت تیمش شد. او در حالی درخواست تمدید قرارداد رضا اسدی را داده است که عملکرد اسدی در فصل گذشته به مذاق هواداران خوش نیامد تا تنش‌هایی را در فضای مجازی بین این بازیکن و طرفداران پرسپولیس ایجاد شود.

پیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس تمایلی برای افزایش خارج از عرف مبلغ قرارداد اسدی برای تمدید ندارد. سرخپوشان پایتخت در حالی حدود ۶ میلیارد تومان به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند که مدیر برنامه‌های اسدی دنبال دریافت ۱۰ میلیارد تومان از پرسپولیس است.

درویش نیز با این موضوع مخالفت کرده است اما اعلام کرده تنها در صورت توافق بر سر رقم قرارداد اعلام شده حاضر است پای برگه تمدید قرارداد اسدی را امضا کند.

با این حال گل محمدی اصرار به حفظ هافبک سرخپوشان دارد تا مدیر برنامه‌های این بازیکن ابتدای هفته آینده نشستی را با مدیرعامل سرخپوشان برگزار کرده و در این باره تصمیم نهایی گرفته شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها