رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 588081

خرید ارزان از سایت های خارجی؛ بهترین سایت خارجی خرید آنلاین

ساعت24-شاید شما از آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید محصولاتی از برند های معتبر جهانی را با قیمت مناسب از طریق خرید از سایت های خارجی دریافت کنید. با توجه به تحریم بودن ایران، یکی از روش­ هایی که برخی از افراد برای خرید از سایت های خارجی انتخاب می کنند، استفاده از کمک واسطه هایی است که دارای دفاتر فعال در خارج از کشور برای خرید، دریافت و تحویل کالاهای خریداری شده هستند.

html>

مقدمه

شاید شما از آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید محصولاتی از برند های معتبر جهانی را با قیمت مناسب از طریق خرید از سایت های خارجی دریافت کنید. با توجه به تحریم بودن ایران، یکی از روش هایی که برخی از افراد برای خرید از سایت های خارجی انتخاب می کنند، استفاده از کمک واسطه هایی است که دارای دفاتر فعال در خارج از کشور برای خرید، دریافت و تحویل کالاهای خریداری شده هستند. خرید از علی ‌بابا به عنوان یک بازار عمده ‌فروشی آنلاین جهانی یکی از گزینه های پیش رو است. خرید ازعلی بابا دارای تنوع زیاد و قیمت های رقابتی است. علی بابا قوانین مناسبی به نفع مشتری و تامین کننده وضع کرده است. برای خرید از سایت های خارجی لازم است با روند ترخیص کالا از گمرک به خوبی آشنا باشید. گمرک بندر امام خمینی یکی از قطب های حمل و نقل بین المللی است، که به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل گردیده و توجه بسیاری از تاجران را برای ترخیص کالا از گمرک بندر امام جلب کرده است.

خرید ارزان از سایت های خارجی؛ بهترین سایت خارجی خرید آنلاین

خرید ارزان و اقتصادی از سایت های خارجی چگونه است؟

در حال حاضر و با شرایط و نوسانات روزانه ارزی و پرداخت هزینه های مربوط به بلیط پرواز و یا هتل که می تواند برای بسیاری از افراد غیرممکن باشد. خرید از سایت های خارجی مانند خرید از علی بابا به طور مستقیم و از طریق سفر می تواند هزینه های زیادی داشته باشد. این را هم در نظر بگیرید که برای انجام مقدمات سفر نیاز به پاسپورت و ویزا نیز دارید که می تواند وقت و زمان زیادی را از شما بگیرد.

روش دیگر برای خرید از سایت های خارجی و خرید برندهای مشهور این است که از دوستان و آشنایانی که در کشورهای مورد نظرتان اقامت دارند، کمک بگیرید تا برای شما اقدام به خرید کرده و پس از دریافت سفارش، آن را برای شما به ایران ارسال کنند. احتمال دارد شما در کشوری که قصد خرید از آن را دارید، دوستی را نداشته باشید و البته با توجه به محدودیت های تحریم برای مشتریان ساکن ایران، امکان دارد ارسال کالا به طور مستقیم و بدون واسطه از آن کشور مانند آمریکا به ایران ممکن نباشد.

در این صورت شما متحمل پرداخت هزینه های ارسال بیشتری می شوید. به طوری که برای دریافت یک بسته کوچک باید بیشتر از هزینه واقعی آن بسته پرداخت کنید. علاوه بر آن محصولاتی که از کشور های دیگر وارد ایران می شوند نیاز به طی مراحل ترخیص کالا از گمرک دارند. برای ترخیص کالا از گمرک بندر امام خمینی و انجام صفر تا صد مراحل خرید از علی بابا ، گروه تجاری ققنوس با داشتن سوابق مفید می تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند.

خرید ارزان از سایت های خارجی؛ بهترین سایت خارجی خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید خارجی برای ایرانیان

برای موفقیت و تجربه خوب و همچنین خرید ارزان و مناسب بهتر است نخست با تعدادی از معروف ترین و بهترین سایت های خرید خارجی آشنا باشید و سپس سایت مناسب خود را جهت خرید از سایت های خارجی پیدا کنید.

برخی از مهم ترین این سایت ها عبارتند از:

· سایت آمازون (Amazon)

· سایت ای بی (ebay)

· سایت علی بابا Alibaba

· سایت تائوبائو TaoBao

· علی اکسپرس (aliexpress )

شما باید جهت خرید از این سایت ها دارای حساب هایی مانند ویزاکارت، مستر کارت و یا پی پال باشید که این امر برای بسیاری از مشتریان ساکن ایران ممکن نیست. حتی پس از آن که شما پرداخت خود را توسط یکی از شرکت های پرداخت کننده اینترنتی پرداخت کنید، مشکل بعدی بخاطر تحریم کشور ایران عدم ارسال مستقیم کالاهای خریداری شده از کشور و سایت خریداری شده مثلا امریکا، چین، انگلیس و امارات به ایران می باشد، چرا که این فروشنده های انلاین ارسال مستقیم به ایران ندارند.

با توجه به موارد ذکر شده باید خرید خود را توسط کارگزاری هایی انجام دهید که دارای دفاتر خارج از کشور باشند و بتواند علاوه بر پرداخت، امور حمل و نقل و مراحل ترخیص کالا از گمرک مانند ترخیص کالا از بندر امام را برای شما در ایران انجام دهند. گروه تجاری ققنوس با داشتن دفاتر مختلف در خارج از کشور و دانش کافی در زمینه ترخیص کالا از گمرک، آماده ارائه خدمات در زمینه خرید از سایت های خارجی به ویژه خرید از علی بابا به شما عزیزان می باشد.

چرا باید از سایت علی بابا خرید کنیم؟

خرید از علی بابا (Alibaba) به عنوان یکی از بهترین گزینه ها هنگام خرید از سایت های خارجی است؛ اما برای اینکه بتوانید خریدی مطمئن، ارزان و مناسب داشته باشید، نیاز دارید که برخی نکات و اصول کلیدی را رعایت کنید. سایت فروشگاهی علی بابا یکی از بزرگترین فروشگاه ‌های بین المللی و عمده فروشی در کشور چین است که امروزه یکی از قدرتمند ترین شرکت‌ های تجارت الکترونیکی در سطح جهان به حساب می آید. این سایت یکی از بهترین ‌ها برای خرید عمده و خرده است و خدمات خوبی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

از آنجایی که خرید از چنین سایت ‌های خارجی برای ایرانیان با مشکلاتی همراه بوده است، می‌ توانید با استفاده از خدمات گروه تجاری ققنوس در زمینه خرید از سایت‌ های خارجی، محصولات مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن و کمترین هزینه دریافت کنید. علی بابا از بزرگ ترین عرضه کنندگان جهانی است که امکان سفارش مستقیم کالا از تولید کننده را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در این سایت هیچ محصولی از شرکت علی بابا به فروش نمی ‌رسد، بلکه تنها از طریق ارتباطات میان افراد و شرکت ‌های مختلف خرید و فروش‌ انجام می شود.

برخی از مزایای خرید از علی بابا

  • ارائه کمترین قیمت و بیشترین سود در میان دیگر عمده فروشی ها
  • تنوع بالای محصول
  • امکان طراحی محصولات شخصی
  • دسترسی راحت به انواع تامین کنندگان

· امکان کنترل کردن سفارشات، قبل از ارسال

مراحل خرید از از سایت های خارجی و تحویل آن در درب منزل

یکی از راه های مطمئن در هنگام خرید از سایت های خارجی و ترخیص کالا از گمرک ایران این است که ابتدا وارد سایت مورد نظرتان شده و بعد از انتخاب کالای خود، مراحل خرید کالا، حمل و نقل مطمئن و خدماتی نظیر ترخیص کالا از گمرک بندر امام را به دست گروه تجاری ققنوس بسپارید.

خرید ارزان از سایت های خارجی؛ بهترین سایت خارجی خرید آنلاین

شما می توانید وارد سایت هایی مانند آمازون، ای بی، علی بابا و غیره وارد شده و محصول خود را در کمترین زمان انتخاب کرده و به بررسی مشخصات و جزئیات کالای خود در سایت بپردازید. بازخوردهای مشتریان در خصوص کالاهای یک فروشنده اطلاعاتی خوبی از ضمانت کالا و اصالت آن در اختیارتان می گذارد، بهتر است آن ها را به خوبی مطالعه کنید. سعی کنید در هنگام خرید از سایت های خارجی مانند خرید از علی بابا برای انتخاب محصولات خود، زمان و دقت کافی را صرف نمایید.

گروه تجاری ققنوس با داشتن اعتبار و تجربه کافی پس از انجام مراحل پرداخت ارزی و دریافت کالا در دفاتر خود کالای خریداری شده را به ایران و پس از ترخیص کالا از گمرک آن را به آدرسی که اعلام می کنید، تحویل خواهد داد.

مراحل ترخیص کالا از گمرک بندر امام خمینی

یکی از مواردی که هنگام خرید از سایت های خارجی ممکن است به ذهن شما هم خطور کند، فعالیت در حوزه واردات و صادرات کالا است، یا شاید هم اکنون در این حوزه سود آور فعالیت دارید اما در این زمینه اطلاعات کافی ندارید.

احتمالا یکی از دغدغه های مهم برای شما انتخاب گمرکی است که ترانزیت کالا به سایر نقاط کشور را راحت تر کرده باشد و ارتباط دریایی، زمینی یا هوایی خوبی هم با کشورهای مبدا یا مقصد مورد نظر شما داشته باشد. گمرک بندر امام خمینی از جمله گمرکات جنوبی و قدیمی در کشور می باشد که به طور میانگین سالانه میلیون ها تن کالا را پذیرش می کند. زمانی ترخیص کالا از گمرک بندر امام برای شما سودمند خواهد بود که تشریفات ترخیص کالا از گمرک را به یک تیم ترخیص کار حرفه‌ای بسپارید. زمان در طول انجام مراحل ترخیص کالا از بندر امام بسیار اهمیت دارد و این امکان وجود دارد که سرعت ترخیص بار دریایی به دلیل ترافیک بالا کاهش پیدا کند.

مراحل ترخیص کالا از گمرک بندر امام همانند سایر گمرکات کشور و طبق قوانین و مقررات گمرکی بین المللی و داخلی انجام می شود. چنان چه قصد فعالیت در زمینه واردات یا صادرات کالا را دارید، احتمالا برای شما مراحل ترخیص کالا از گمرک و خرید از سایت های خارجی بسیار پرچالش است؛ اما گروه تجاری ققنوس همراه شما هستند تا صفر تا صد مراحل ترخیص کالا از گمرک، ترخیص بار دریایی و ترخیص کالا از گمرک بندر امام را برای شما انجام دهند.

جمع بندی

خرید از سایت های خارجی از جمله خرید از علی بابا در حالی که بسیار جذاب به نظر می رسد، می تواند با چالش هایی همراه باشد. اگر در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشید ممکن است این خرید برایتان نه تنها ارزان نبوده، بلکه گران هم تمام بشود. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با برخی از سایت های خارجی معتبر جهت خرید آشنا کنیم و مراحل خرید و دریافت کالا در ایران را برایتان بازگو کردیم. یکی از این سایت ها، سایت خرید و فروش Alibaba می باشد. تاجران می ‌توانند با خرید عمده از این سایت سود بیشتری کسب کنند.

در صورت آگاهی و هماهنگی با شرکت ‌های بازرگانی معتبر می‌ توانید چالش‌ها و محدودیت‌هایی پیش رو در خرید بین المللی را به حداقل برسانید. گروه تجاری ققنوس با ارائه خدماتی همچون ترخیص کالا از گمرک و خرید از سایت های خارجی به شما در خریدی مطمئن و امن از سایت‌ های مطرح جهانی کمک می کند و می‌ توانید بدون دردسر و با کمترین هزینه محصولات خود را در ایران دریافت کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها